2012.04.13.@ 16.04

A legújabb kutatási eredmény: Mi az az Aniston-szindróma?

Egy hosszú heteken át tartó kutatás után a tudósok arra jutottak, hogy bizony az agyunk egyik neuronjára a “Jennifer Aniston-neuron” legtalálóbb elnevezés, de vajon miért?

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A legújabb kutatási eredmény: Mi az az Aniston-szindróma?

Először is: A neuron az idegrendszer legkisebb egysége, ingerlékeny sejt, ami azt jelenti, hogy ez fogja és szállítja az ingereket. Na, de hogy jön ide Jennifer Aniston? Azt eddig is tudtuk róla, hogy fontos szerepet játszik a frizkó-divatban, és szuper komika, de hogy mi köze van a halántéklebenyhez… azt nem.
Tudósok egy csoportja random képeket mutatott a pácienseknek, akiknek eközben az agyi reakcióit vizsgálták. Amikor Jennifer Aniston képét látták maguk előtt, hirtelen az egyik neuronjuk gyorsan működésbe lépett. Kaptak másokról is fotókat: Julia Roberts-ről, civilekről, állatokról és tárgyakról is, de ezek közül egyiknél sem indult be az a neuron. “Nem kifejezetten Jen személyének látványa váltotta ki a működést, sokkal inkább mindaz, amit róla tudunk, a vicces filmek, a természetesség, a házassága majd a válása Brad Pittel. Tehát, ezeknek az emlékeknek, és az ezek hatására létrejött érzelmek miatt indult be. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy miért ő az a személy, aki ilyen hatással volt a vizsgáltakra, de kiderült, hogy furcsamód a számunkra ismeretlen emberekről is rengeteg érzelmet tárol el az agyunk!” – tették közzé.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Veszélyes öregedésgátló módszer terjed

Veszélyes öregedésgátló módszer terjed

Gondolkoztál már azon, hogy pár celeb miért néz ki sokkal fiatalabbnak a koránál? A válasz egy illegális módszerben rejlik...

3 hétig csak vizet ivott, így néz ki

Képzeld, semmi mást nem fogyasztott ezen kívül. De vajon érdemes követni a példáját?

Töltsd ki a Cosmo nagy napozás-kérdőívét és nyerj!

Nagyon kíváncsiak vagyunk rá, hogyan készülsz a strandszezonra fényvédelem-fronton. Töltsd ki a Cosmo kérdőívét, és nyerj 1 éves előfizetést a kedvenc magazinodra!