2012.06.08.@ 15.06

Szuper hasizmok felülések nélkül

Tudtad, hogy az állandó haspréssel a gerinced és a derekad is tönkreteheted hosszú távon? Van egy remek tippünk, hogy elkerüld a bajt, és szupergyorsan feszessé is tedd a pocid!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Szuper hasizmok felülések nélkül

Ehhez a három mozdulathoz nincs szükség matracra sem: csak egy darab 2-4 kilós súlyzóra és napi fél óra szabadidőre! A videóban bemutatott gyakorlatokból három vagy négy sorozatot végezz el egymás után, és az ismétlések között tarts fél perces szüneteket! Ha heti háromszor megcsinálod ezt a kis tornát, hat hét alatt már sokkal feszesebb és izmosabb lesz a hasfalad, és megerődösnek a hátad alsó izmai is!

A video forrása: WomensHealth.com

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Élő Ken új fotói felrobbantották a netet

5 izgalmas film péntek estére

Péntek 13. elhozta a legjobb filmeket. Csekkold a listát!

Hihetetlen, mennyit keresett Kim Kardashian az új márkájával

És az se mindegy, hogy mennyi idő alatt sikerült ezzel az összeggel gyarapítania vagyonát.

„25 éves vagyok és 1 milliót költök évente botoxra”  

Hihetetlen, hogy mire gyűjt egyetem mellett!

„Nyílt levél a nőnek, akivel állítólag megcsalt a férjem”

Az ausztrál Whim nevű lapnak írt egy névtelen nő egy nagyon érdekes nyílt levelet. Megéri elolvasni!

Horoszkóp: Szeptember 9., Hétfő

Halihó, Cosmo-lány! Kíváncsi vagy, mi vár rád ma a melóban és a szerelemben? Csekkold le nálunk a horoszkópodat szeptember 9-én is!

Ennyit kellene edzened hetente a lapos hasért

És nem, nincs könnyebb megoldás!