2012.06.08.@ 15.06

Szuper hasizmok felülések nélkül

Tudtad, hogy az állandó haspréssel a gerinced és a derekad is tönkreteheted hosszú távon? Van egy remek tippünk, hogy elkerüld a bajt, és szupergyorsan feszessé is tedd a pocid!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Szuper hasizmok felülések nélkül

Ehhez a három mozdulathoz nincs szükség matracra sem: csak egy darab 2-4 kilós súlyzóra és napi fél óra szabadidőre! A videóban bemutatott gyakorlatokból három vagy négy sorozatot végezz el egymás után, és az ismétlések között tarts fél perces szüneteket! Ha heti háromszor megcsinálod ezt a kis tornát, hat hét alatt már sokkal feszesebb és izmosabb lesz a hasfalad, és megerődösnek a hátad alsó izmai is!

A video forrása: WomensHealth.com

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ezeknek a diéta trükköknek köszönheti Meghan, hogy bomba formában van

Ezeknek a diéta trükköknek köszönheti Meghan, hogy bomba formában van

Meghan mindig is szenvedélyes képviselője volt az egészséges életmódnak – most összeszedtük a legjobb tippjeit!

7 érdekesség a vagináról, amiről a nők azt kívánják, bárcsak előbb tudták volna

A csajok a Buzzfeeddel osztották meg névtelenül a tudásukat, hogy te is tutira minden szükséges infó birtokában lehess!

5 hatásos gyakorlat, ha a derekad a gyengéd

Garantáltan imádni fogod a végeredményt!

A videó, ami után minden nő jobban érzi magát

Hatalmasat ment a TikTokon, és nem is csoda!

Minden, amit tudnod kell a karácsonyi pluszkilókról

Van egy rossz hírünk: ilyenkor még az edzés sem segít.