2012.07.04.@ 11.07

Számolj le a stresszevéssel!

Amikor szomorú, feszült, esetleg extra boldog vagy, mindig a hűtő felé veszed az irányt? Ha te is sokszor érzelmi alapon kajálsz, fogadd meg tippjeinket!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Számolj le a stresszevéssel!

1. Aludd ki magad!
Ha nem szundizol eleget, könnyebben megszeged a szokásos étkezési szabályaidat, mert képtelen vagy tisztán látni, okosan dönteni. A kielégítő alvás (naponta kb. 7-8 óra) óriási segítség az érzelmi evés elleni harcban: energiával tölt fel, így nem nyúlsz nasi után csak azért, hogy felpörgessen és segítségével átvészeld a napot.

2. Próbáld ki a nevető jógát!
Végül is mindenféle jóga szuper hatással lehet rád, hiszen a gyakorlatok segítenek elmélyíteni a kapcsolatodat a saját testeddel – így könnyebben tudsz reagálni a jelzéseire, pontosabban tudod, hogy mire van szüksége. Nem mellesleg stresszűző, főleg a nevető jóga, ami természetesen váltja ki belőled a kacagást, tartja távol a stresszt és eltereli a figyelmet a képzelt éhségedről. Még több infót itt találsz: http://www.nevetojoga.hu

3. Igyál koffeinmentes tejeskávét!
Sok diétázónak is bejött már ez a módszer: a koffein- és cukormentes, akár egészséges, light szójatejjel készült ital eltelít, és eszedbe sem jut majd leugrani a sarki cukrászdába! Nem bírod meginni cukor nélkül? Édesítőszer helyett válaszd a nyírfacukrot.

4. Mindig legyen nálad egészséges nasi!
Amikor már semmi sem segít, kapj elő egy kis marék pisztáciát, ami nem annyira kalóriadús, mint például a mandula, de rostban gazdag, és máris elfelejtheted a stresszevést! Ha a héjas változatot veszed, még le is lassítod a folyamatot a nyugtató, terápiás hámozással.

5. Készíts egy csésze zöld teát!
Amikor az érzelmi hullámvasúton ülsz, a kortizolszinted is a topon van. Ilyenkor válassz zöld teát, ami kiegyenlíti a szervezeted energiaszintjét és feldobja a hangulatodat.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

140 milliót költött egy modell, hogy Kim Kardashianra hasonlítson

140 milliót költött egy modell, hogy Kim Kardashianra hasonlítson

Elképesztő, mennyi műtétet vállalt be, hogy olyan legyen, mint a popsikirálynő!

Ennyit kell sétálnod ahhoz, hogy beindítsd a fogyást

Gondban vagy azzal az újévi fogadalmaddal, hogy leadj pár kilót? Ne aggódj, eláruljuk, hány lépést kell megtenned érte!

Megdöbbentő előtte-utána fotót posztolt Tóth Vera

Ez a kép is bizonyítja, hogy rengeteget fogyott!

Halálra akarja enni magát a 317 kilós férfi

Nem tesz semmit azért, hogy változtasson az életmódján.

Élő Ken teljesen átoperáltatja az arcát

Az újabb műtét sorozatra azért is van szükség, mert a férfi vonásait már a reptéri arcfelismerők sem tudják értelmezni.

5 tipp, hogy feldobd az edzőtermi edzéseket

Mikor megvetted a bérleted, még szuper lelkes voltál, de a sokadik alkalom után már unod a kardiózást vagy a súlyok emelgetését… Ha magadra ismertél, ideje felráznod a fitnesz-rutinodat!

7 furcsa dolog, ami erősíti az immunrendszered

Nem győzöd kapkodni a C vitamin tabikat, mégis újabb körre bejelentkezett nálad a megfázás? Nem is sejted, milyen apró trükkökkel űzheted el messzire a kellemetlen vendéget.

Így sportolj, ha abszolút semmi időd mozogni

Ha kevés időd jut a sportolásra, akkor ezeket a tippeket imádni fogod!

Bizarr kihívás terjed a neten: Januhairy

Movember csajoknak – te kipróbálnád ezt a meghökkentő challange-et?

Ilyen ciki Photoshop bakit még nem láttál!

Egy divatcég annyira kínos képeket tett fel az oldalára, hogy még nézni is kellemetlen. Le mered csekkolni?

Így tartsd meg a fitt-fogadalmadat egész évben

Január első hetén még lelkesen edzel, de márciusban már sokszor elcsalod, nyáron pedig tényleg csak porosodik a sportszerkód? Idén másként lesz!

Madonnának hirtelen hatalmas lett a feneke

Ha eddig azt hitted, hogy Kim Kardashian letaszíthatatlan a popókirálynői trónról, akkor tévedtél. Csekkold Madonna trónbitorló képeit!

Ez lesz 2019 legmenőbb diétája

Állítólag a legkönnyebben betartható étrend! Te is kipróbálod?