Hét lépéssel az egészséges életért!

Szívesen változtatnál az életmódodon, de nem tudod, hogy kezdj bele? Íme a hét legfontosabb lépés, amivel a legfrissebb amerikai kutatások szerint, hatalmas sikereket érhetsz el!

Hét lépéssel az egészséges életért!

Reggelizz – Ez a legfontosabb étkezése a napnak, így semmiképpen se hagyd ki. Fogyassz joghurtot, zabpelyhet, gyümölcsöt, és különféle magvakat.

Mozogj eleget – A rendszeres testmozgás segít megelőzni a szív-és érrendszeri betegségeket, a cukorbetegséget, és javítja a hangulatodat is. Nem kell rögtön maratont futnod, elég ha első körben a lift helyett a lépcsőt választod, és beiktatsz minden napra egy húsz perces sétát.

Hidratáld a szervezeted – A víz fogyasztásával kívül-belül hidratálhatod a bőrödet. Ha kellő mennyiségű vizet fogyasztasz, nem csak fittebb leszel, de a fránya narancsbőrt is nagyobb eséllyel gyűrheted le.

Kapcsolj ki – Tölts el napi tíz percet tévé, telefon, és számítógép nélkül. Hidd el, a csend és az információmentes percek csodákra képesek.

Lépj kapcsolatba a természettel – Menj ki a szabadba, és lélegezz mélyeket a friss levegőből. Már több kutatás is bizonyította, hogy akik többet tartózkodnak a természetben, azok kevésbé hajlamosak a megbetegedésekre.

Ölelés terápia – Kutatások bizonyítják, hogy az, aki naponta egyszer megölel egy általa kedvelt embert, az hosszútávon jóval boldogabb lehet az átlagnál. Az ölelés ugyanis nem csak megnyugtat, de növeli az önbizalmat is.

Aludj eleget – A kevés és nem megfelelő alvás nem csak fáradtságot, hanem egészségügyi bajokat is eredményezhet. Embere válogatja, de alapvetően napi hét órányi nyugodt alvással a szervezet képes feltöltekezni. Próbálj meg rendszeresen ugyanakkor elaludni, és meglátod kis idő múlva pihentebben fogsz felkelni, mint valaha.

Még több

Body