2013.03.05.@ 10.03

Jó reggelt, fitnesz-baby!

Reggel edzeni jóval hatékonyabb, mintha a nap többi szakaszában sportolnál. De hogyan vedd rá magad a korai kelésre… és izzadásra?

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Jó reggelt, fitnesz-baby!

Oké, tényleg kínszenvedés hajnalban kikelni az ágyból, de egyáltalán nem lehetetlen. Csak kövesd ezt azt 5 egyszerű lépést!

1. Pakolj be előre
Előző este mindenképpen készítsd össze az edzőcuccod, hogy ne a hajnali fejetlenségben kelljen minden apróságot (pl. hajgumi, zokni) kikutatnod. Ráadásul, ha előző nap összeszeded őket, nyugodtan alhatsz egy picit tovább.

2. Kényszerítsd ki magad az ágyból
Ha a párnád alatt tartod a mobilod, akkor nagyobb valószínűséggel nyomod ki az ébresztőt, és akár egy másodperc alatt eldöntheted, hogy az aznapi edzést inkább kihagyod. Tedd a szoba másik végébe a telefonod, mert így ki kell másznod az ágyból ahhoz, hogy el tudd hallgattatni a csörgést.

3. Egy könnyű reggeli
Ha alaposan bereggelizel, sokkal nehezebben megy majd a mozgás, és legközelebb sokkal kevésbé lesz hozzá kedved. Ilyenkor csak valami nagyon könnyűt egyél: egy banánt, egy joghurtot, esetleg egy müzliszeletet, és inkább utána reggelizz, ha még éhes vagy.

4. El az alkoholtól!
Amikor másnap reggel korán indulsz mozogni, előző este nem ajánlatos bármilyen alkoholtos italt fogyasztani. Ha mégis elkortyoltál egy pohár bort a vacsihoz, húzz le jóval több ásványvizet, mint egyébként.

5. Feküdj le korán
Ha szeretnél korábban kelni, akkor nyilván korábban ágyba is kell bújnod. Ehhez nehéz hozzászokni, ezért iszogass egy kis citromfű teát esténként, ami lenyugtat és elálmosít, de a jó öreg meleg mézes tej is segíthet!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!