2013.05.13.@ 14.05

Vad kajaparti: így kompenzálj másnap

A hétvégén szülinapi buliban vagy esküvőn voltál? Esetleg tegnap hazalátogattál az anyukádhoz és teleetted magad, vagy a pasid hívott meg egy finom vacsira? Semmi gond, kompezáld a kalóriákat másnap!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Vad kajaparti: így kompenzálj másnap

Kezdd a reggelivel: A reggelit nem egészséges kihagyni, ezért mindenképpen vigyél be kalóriát, de az csak gyümölcs legyen! Egy marék eper, vagy egy narancs, esetleg két közepes méretű barack épp jó lesz. Így szuperül méregtelenítesz majd a tegnapi étrend után…

Fuss, baby! A mai edzésed ne erősítő, hanem szimplán kardió edzés legyen, higy minél több kalóriát és zsírt égethess el.

Mi lesz az ebéd? Nehéz húsételek és széndhidrátok helyett mindenképpen csak egy könnyű salátát vagy levest válassz, amivel folytatod a reggeli méregtelenítést, ráadásul alacsony kalóriatartalmú.

Vacsorára: Már nyugodtan választhatsz sovány fehérjét zöldségekkel!

Itóka: A nap folyamán ajánlatos csalán-mate tea keveréket kortyolgatnod legalább kétszer, ami egyszerre étvágycsökkentő, és kihajtja beblőled a sós ételek miatt felgyülemlett vizet is. Emellett természetesen 2-3 liter szénsavmentes vizet fogyassz el!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!