2013.05.13.@ 00.05

Varázsolj feszes popsit nyárra

Ne bújj el a tavaszi fáradtság leple mögé, hozd magad formába nyárra! Itt van néhány szuper gyakorlat, amiket akár otthon is végezhetsz.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Varázsolj feszes popsit nyárra

Az edzés mellett jól jön némi étrendbeli tanács is.

Az eredmény pedig biztosan nem fog elmaradni, ha az étkezésedre is odafigyelsz. Ha nincs időd és energiád arra, hogy számolgasd a kalóriákat, akkor a legegyszerűbb, ha napi 1-2 étkezést (de főleg az estit) kiváltasz egy tápláló, ám mégis kevés kalóriát tartalmazó turmixszal, mint amilyen a BioTech USA Ultra Loss Shake -e. Egyszerűen összekevered egy pohár vízzel és máris fogyaszthatod.

Ha további tanácsokra van szükséged a diétás étkezés tekintetében, látogass el valamelyik BioTech USA boltba , ahol szakképzett eladók lesznek a segítségedre és akár az egész heti étrendedet összeállítják.  A Te dolgod, hogy betartsd az étrendet és legalább kétnaponta mozogj.

Lássuk, melyek a leghatékonyabb popsi formáló gyakorlatok, amelyeket otthon is el tudsz végezni.

1.    Csípőemelés talajon:
Feküdj hanyatt, húzd fel a térdeidet! A karok a törzsed mellett. Emeld meg a csípődet olyan magasra, hogy a combok és a törzsed egy vonalba kerüljenek! Feszíts rá a farizmokra, majd engedd vissza a csípődet úgy, hogy az alsó ponton is a talaj felett legyen pár centivel. Végezz 4×50 ismétlést!

2.    Kitörés
Állj zárt állásban, majd az egyik lábaddal lépj egy jó nagyot előre. Figyelj arra, hogy a kilépő lábad alsó lábszára függőleges legyen, tehát a térded NE kerüljön a boka vonala elé. Zárd vissza a lábadat, majd jöhet a másik láb! Végezz 4×15-15 ismétlést!

3.    Lábemelés talajon hátra
Helyezkedj el a talajon térdelőtámaszban és alkartámaszban. Tartsd a derekadat, a hátad legyen egyenes. Tartsd ezt a pozíciót végig a gyakorlat során és ne engedd a derekadat beesni. Emeld az egyik lábadat felfelé úgy, hogy a térdednél lévő derékszög végig megmaradjon, majd engedd vissza! Ne tedd le a talajra, hanem tartsd meg pár centivel a kiinduló pont előtt és jöhet a következő ismétlés. Ha végeztél az egyik lábbal, jöhet a másik! Végezz 4×30-30 ismétlést!

További hasznos – többek között edzőtermi – gyakorlatokat találsz a BioTech USA honlap Your Body oldalán!

Jó edzést kívánunk!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

6 sztár, akiknek sokkolóan fura alvási szokásai vannak

6 dolog, ami tiltólistás a Tinder profilodon a szakértők szerint

A túl kevés, de a túl sok infó is okot adhat a srácnak, hogy balra húzzon.

Kiderült: Britney Spears mentálisan olyan, mintha kómában lenne

Aggasztó hírek érkeztek az énekesnőről.

Gyere és utazz velünk vissza a ragyogó 20-as évekbe az ARTDECO legújabb őszi/téli kollekciójával! (x)

Az ARTDECO bemutatja új, ragyogóan szép őszi-téli smink kollekcióját, ami a Golden Twenties nevet kapta.

Ez a legfinomabb gluténmentes süti, amit most azonnal ki kell próbálnod

Köszönj szépen az új legjobb barátodnak, az epres banánkenyérnek!

A méhnyakrák 6 korai jele

Egy kis odafigyelés és egy néhány perces vizsgálat életet menthet!

7 egészségtelen szokás, amit elkövetsz az ágyban, és nem is tudsz róla

Az ágyat két dologra találták ki. És ha nem ezt a két dolgot csinálod benne, akkor hatalmas hibát követsz el!

Te észreveszel valami nagyon furcsát Chris Evans felsőtestén?

Most jött el az idő, hogy hasznosan töltsd a szünetedet: kávét a kézbe, szemeket Chris Evans csodás felsőtestére!

7 sztár, aki büszkén vállalja, hogy önmegtartóztatást gyakorolt

Meg fogsz lepődni, hogy kik szerepelnek a listán!

Rihannának bocsánatot kellett kérnie a rajongóktól

Nagyon kínos baki történt a divatbemutatóján!

Így ápolta Kim Kardashian a koronavírusos férjét

Merthogy Kanye West is elkapta a vírust.