2013.05.13.@ 00.05

Varázsolj feszes popsit nyárra

Ne bújj el a tavaszi fáradtság leple mögé, hozd magad formába nyárra! Itt van néhány szuper gyakorlat, amiket akár otthon is végezhetsz.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Varázsolj feszes popsit nyárra

Az edzés mellett jól jön némi étrendbeli tanács is.

Az eredmény pedig biztosan nem fog elmaradni, ha az étkezésedre is odafigyelsz. Ha nincs időd és energiád arra, hogy számolgasd a kalóriákat, akkor a legegyszerűbb, ha napi 1-2 étkezést (de főleg az estit) kiváltasz egy tápláló, ám mégis kevés kalóriát tartalmazó turmixszal, mint amilyen a BioTech USA Ultra Loss Shake -e. Egyszerűen összekevered egy pohár vízzel és máris fogyaszthatod.

Ha további tanácsokra van szükséged a diétás étkezés tekintetében, látogass el valamelyik BioTech USA boltba , ahol szakképzett eladók lesznek a segítségedre és akár az egész heti étrendedet összeállítják.  A Te dolgod, hogy betartsd az étrendet és legalább kétnaponta mozogj.

Lássuk, melyek a leghatékonyabb popsi formáló gyakorlatok, amelyeket otthon is el tudsz végezni.

1.    Csípőemelés talajon:
Feküdj hanyatt, húzd fel a térdeidet! A karok a törzsed mellett. Emeld meg a csípődet olyan magasra, hogy a combok és a törzsed egy vonalba kerüljenek! Feszíts rá a farizmokra, majd engedd vissza a csípődet úgy, hogy az alsó ponton is a talaj felett legyen pár centivel. Végezz 4×50 ismétlést!

2.    Kitörés
Állj zárt állásban, majd az egyik lábaddal lépj egy jó nagyot előre. Figyelj arra, hogy a kilépő lábad alsó lábszára függőleges legyen, tehát a térded NE kerüljön a boka vonala elé. Zárd vissza a lábadat, majd jöhet a másik láb! Végezz 4×15-15 ismétlést!

3.    Lábemelés talajon hátra
Helyezkedj el a talajon térdelőtámaszban és alkartámaszban. Tartsd a derekadat, a hátad legyen egyenes. Tartsd ezt a pozíciót végig a gyakorlat során és ne engedd a derekadat beesni. Emeld az egyik lábadat felfelé úgy, hogy a térdednél lévő derékszög végig megmaradjon, majd engedd vissza! Ne tedd le a talajra, hanem tartsd meg pár centivel a kiinduló pont előtt és jöhet a következő ismétlés. Ha végeztél az egyik lábbal, jöhet a másik! Végezz 4×30-30 ismétlést!

További hasznos – többek között edzőtermi – gyakorlatokat találsz a BioTech USA honlap Your Body oldalán!

Jó edzést kívánunk!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A futás tényleg elűzi a stresszt?

A futás tényleg elűzi a stresszt?

Itt van a tudományos magyarázat rá!

Kim Kardashian válni akar?

Újabb botrány van alakulóban a Kardashian családban?

Hihetetlen dolog derült ki Shawn Mendesről

Elég egészségtelennek tűnik ez a szokása...

Meghan hercegné ragaszkodik az amerikai dadushoz

A royal pár ezzel a döntéssel egy újabb hagyományt rúgna fel.

Hoppá, Meghan hercegné titokban Instázik!

Úgy tűnik, nem bírja a közösségi média nélkül!

A legnagyobb hiba, amit hajmosás közben elkövethetsz

Te is egészségesebb, élettel telibb és ragyogóbb hajat szeretnél? Akkor erre mindenképp figyelj oda!

Nincs viccesebb Kit Harington trollkodásánál!

Nem bírod majd ki nevetés nélkül!

Itthon is kipróbálhatod Meghan Markle kedvenc beauty cuccát

Képzeld, a hollywoodi sztárok egyik kedvelt márkájának, az Éminence Organic Skin Care-nek a termékeit és kezeléseit áprilistól te is csekkolhatod az Aria Hotel Budapest wellness részlegén.

Így néz ki szülés után a nő, aki kivetette 4 bordáját

Mindössze 41 centi volt a dereka terhessége előtt!

Imádni fogják a Gourmet Fesztivált a gasztronómia rajongói

Hazai és nemzetközi kiemelkedő séfek, borászok, cukrászok, de még a legjobb olasz pezsgő is bemutatkozik május 16-19. között a Millenárison szervezett OTP Bank Gourmet Fesztiválon. Ott a helyed, ha finom fogásokra vágysz!

Micsoda, a forró fürdő is fogyaszt?

Te is folyton a tuti trükköket keresed, amitől beindulhatna a fogyásod? Ez a meglepően hatásos módszer semmilyen erőfeszítésedbe sem kerül!