2013.05.31.@ 11.05

Új diéták csatája

Az évnek ebben a szakaszában sorra jelennek meg a látványos fogyást, és egészséget kínáló diéták. Most bemutatunk két nagyon trendi, de nem túl egészséges étrendet.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Új diéták csatája

Amelyik diéta bejön neked, az nem biztos, hogy a barátnődnek is, és persze ez fordítva is igaz. A megfelelőt megtalálni talán épp olyan nehéz, mint kivárni, hogy az igazi pasi belépjen az életedbe. A Cambridge-i és a zöldkávé diéta jelenleg a két legkeresettebb diétatípus. Csekkold velünk, hogy melyik miért jó!

Cambridge-i menü

Ha szereted a leveseket, a shakeket, és a püréket, mindezt a lehető legkevesebb ízfokozóval, sóval és cukorral, akkor ez lesz a te diétád. Ám készülj fel, mert brutális napok várnak rád! A napi kalóriabevitel ugyanis a céltól függően maximum 500-700 kcal (!) lehet, így érthető okokból nem is lehet tovább tartani a kúrát egy hétnél.

Mellette: Gyors, és látványos fogyást ígér, mindemellett a folyékony állapotú ételek bevitele miatt a szervezetet tökéletesen tehermentesíti magát.

Ellene: Sajnos garantálható, hogy amíg hozzá nem szoksz az alacsony kalóriabevitelhez, szinte folyton az éhhalál kerülget, úgyhogy semmiképp nem ajánljuk. És persze megoszlanak a vélemények arról is, hogy milyen gyorsan röpülnek vissza a leadott kilók.

Zöld kávé diéta

A diéta alapfeltétele, hogy csípd a kávét, enélkül ugyanis súlyos gondban leszel. Napi két, három bögre zöldkávé (nem az instant) fogyasztása ajánlott a mindennapi étkezésedbe beiktatva. Természetesen sokkal látványosabb lehet az eredmény, ha ügyelsz arra, hogy ne vigyél be túl sok finomított szénhidrátot a szervezetedbe.

Mellette: A kávé felfrissít, élénkít, és mindemellett még zsírt is éget, anélkül, hogy közben éhezned kellene.

Ellene: Hosszútávon sok esetben tapasztalták a diétát végző csajok, hogy a kezdeti gyors fogyás után a szervezet hozzászokik a bevitt zsírégető hatóanyagaihoz. Szóval ennek a diétának sincs sok értelme. Maradj inkább az egészséges, változatos étrendnél és edz hetente 3-4 alkalommal, ha jó formában akarsz lenni!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!