Szupergyors pre-parti edzésterv

Akkor is bombaformában feszíthetsz a legújabb rucidban, ha az utóbbi napokban nem volt időd edzeni. Csak próbáld ki ezt a parti-előkészítő edzéstervet!

Szupergyors pre-parti edzésterv

Egész héten el voltál havazva melóval, és még a hétvégi bulira is alig van időd készülődni? Van egy szuper hírünk: ehhez az egész testet átmozgató edzéshez nincs szükséged semmilyen különleges felszerelésre, és maximum fél óra alatt végzel vele.

Oldalsó kitörés

Kiinduló helyzet: állj felfelé nyújtott karokkal, összezárt lábakkal. Majd egyik lábaddal lépj ki oldalra, és guggolj bele mélyen a terpeszbe, miközben a karjaiddal is ebbe az irányba suhintasz.

Harcos balerina

Kiinduló helyzet: széles terpesz, karok oldalt, testsúlyodat helyezd az egyik lábadra. Ebből a pozícióból libbenj vissza középre, majd állj lábujjhegyre. Arra figyelj, hogy végig plié-pózban maradj, mert így lesznek igazán feszesek a combjaid!

Mindenttudó planking

Kiinduló helyzet: a lábujjaidon és a könyöködön támaszd meg magad, kezeidet pedig kulcsold össze. Az egyik lábadat emeld fel, amilyen magasra csak tudod, majd húzd vissza és keresztezd a másik lábaddal, aztán jöhet a lábcsere. Ezzel a szuper gyakorlattal egyszerre formálhatod a popsid, a hasad és a lábaid!

Fekvő kitörés

Kiinduló helyzet: klasszikus fekvőtámasz-póz, kicsit szélesebb kartámasszal. Duplán hatásos lesz a fekvőtámasz, ha közben váltva előre húzod a lábaidat. A cél, hogy meg tudd érinteni a tenyeredet. Hajrá, csodásan festesz majd az ujjatlan felsőkben is!

Sellő kánkán

Kiinduló helyzet: támaszkodj a popsidon és a tested mögött a tenyereden, miközben felfelé nyújtod lábaidat. Ebben a pózban hintáztasd a lábaidat egyik oldalról a másikra (De ne hagyd, hogy teljesen leérjenek a földre!). Ez aztán az igazi hasizom-gyilkos gyakorlat!

Mindegyik gyakorlatot 20-szor ismételd (oldalanként), és közben hallgass valami pörgős zenét, mondjuk ezt:

Phytotec

Még több

Body