2013.09.17.@ 14.09

Futó csajok menüje

Te is teljesen rákattantál a futásra? Hogy még hatékonyabb legyen az edzés, készíts magadnak kifejezetten kocogáshoz ajánlott ételeket!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Futó csajok menüje

A legjobb tréning előtti kaja: Főtt tojás paradicsomszósszal (és/vagy friss paradicsommal), plusz teljes kiőrlésű lisztből készült kenyérrel.
Miért? Az omega-3 zsírsavban és fehérjében gazdag tojás segít regenerálni az izmokat, a lassan felszívódó szénhidrátot tartalmazó kenyér pedig végig bizosítja a megfelelő energiaszintet. A paradicsomban sok-sok A-, és C-vitamin van, amelyek megelőzik az izomlázat.
Mikor fogyaszd? Háromnegyedórával futás előtt

Közvetlenül előtte: Ha nem volt lehetőséged korábban enni, akkor mindenképpen dobj be egy banánt, ami gyümölcscukrot tartalmaz, így gyorsan felszívódik, hogy azonnal elegendő energiád lehessen a kocogáshoz.

A legszuperebb edzés utáni étel: Csirkemell rizzsel és zöldségekkel
Miért? A csirkében lévő proteinre az izmaidnak van szüksége, a zöldségekben lévő antioxidánsok pedig a belül keletkezett mikrosérüléseket kezelik. A rizsben lévő szénhidrátok pedig visszahozzák az energiádat.
Mikor fogyaszd? Egy órán belül a futóedzés után.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Kollagén és hyaluronsav – bőrünk barátai (x)

Kollagén és hyaluronsav – bőrünk barátai (x)

Te tudod, hogy mi a szerepük? Bőrünk megfelelő állagáért felelősek. A kollagén alapú vázelemek, az elasztin, a hyaluronsav és az általa megkötött vízmennyiség együttesen dolgoznak a szép és feszes bőrért, de kevesen tudják, hogy az egészséges ízületeinket is nekik köszönhetjük.