2013.09.24.@ 14.09

Feszíts büszkén leggings-ben is!

Imádod különleges leggingszekkel feldobni az őszi szettjeidet, de mindig azon stresszelsz, hogyan mutat a popsid és combod a szuperfeszülős naciban? Most mutatunk egy szuper gyakorlatsort, amivel villámsebességgel leggings-kompatibilissé varázsolhatod virgácsaidat!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Feszíts büszkén leggings-ben is!

Még a fényes vagy bőrhatású leggingszekben is hibátlan alakod lesz, ha az alábbi mini-tornát beiktatod az edzéstervedbe heti háromszor. A tökéletes popóhoz és combokhoz pedig csak egy fitballra és némi akaraterőre lesz szükséged.

Terpeszben guggolás

Kiinduló helyzet: Állj széles terpeszben, a lábfejeket fordítsd kifelé.
Gyakorlat: Hajlítsd be a térded és guggolj le, amilyen mélyen csak tudsz! A felsőtested tartsd egyenesen, a popsidat pedig húzd be, így sokkal jobban megdolgoztathatod a belsőcombodat.
Ismétlésszám: 20

Tarts ki!


Kiinduló helyzet: Az előző gyakorlat végén maradj lent a terpeszben guggolva.
Gyakorlat: Rugózz egészen aprókat a terpeszben, próbáld meg kicsit lejjebb nyomni magad! Egy perc után tarts egy kis pihit, majd következhet a második menet: ugyanúgy terpeszben guggolva kis mozdulatokkal húzogasd hátrafelé a térdeidet. Hiába ég már a popsid és combod, próbálj meg ismét egy percig kitartani!

Lábemelés oldalra


Kiinduló helyzet: Állj zárt lábakkal, egyik lábadat húzd fel behajlított térddel.
Gyakorlat: A felhúzott lábadat emeld ki oldalra, majd engedd egyenletesen vissza. Fontos, hogy ne hagyd, hogy visszazuhanjon a lábad, különben nem lesz olyan szép a popód!
Ismétlésszám: oldalalanként 20

Balerina-szökkenés


Kiinduló helyzet: Állj újra széles terpeszben kifordított lábfejekkel.
Gyakorlat: Először guggolj bele a terpeszben, majd ugorj fel jó magasra! A talajra érkezésnél figyelj rá, hogy ne dőlj előre, hanem egyenes háttal kezdd újra a gyakorlatot a guggolással.
Ismétlésszám: 15

Labda-planking


Kiinduló a helyzet: Fekvőtámasz pozíció, de a lábaid a labdán támaszkodnak.
Gyakorlat: Végezz nyújtott lábemeléseket, miközben másik lábaddal folyamatosan egyensúlyozol a labdán. Ahhoz, hogy végig egyensúlyban maradj, szinte az összes izmodat meg kell feszítened, ezért szuper ez a labdás trükk.
Ismétlésszám: lábanként 20

Superman-labdaemelés


Kiinduló helyzet: Képzeld azt, hogy te vagy Superman (oké, Supergirl): feküdj a hasadra kinyújtott lábakkal és karokkal. A fitneszlabdát tartsd a vádlijaid között.
Gyakorlat: Egyszerre emeld fel lábaidat (persze a labdával együtt) és törzsedet előre nyújtott karokkal. Ettől a gyakorlattól olyan kőkemény popsid lesz, hogy még Superman csillogós dresszében is szuperül mutatna!

(Képek: FitSugar)

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Kollagén és hyaluronsav – bőrünk barátai (x)

Kollagén és hyaluronsav – bőrünk barátai (x)

Te tudod, hogy mi a szerepük? Bőrünk megfelelő állagáért felelősek. A kollagén alapú vázelemek, az elasztin, a hyaluronsav és az általa megkötött vízmennyiség együttesen dolgoznak a szép és feszes bőrért, de kevesen tudják, hogy az egészséges ízületeinket is nekik köszönhetjük.