2013.09.24.@ 14.09

Feszíts büszkén leggings-ben is!

Imádod különleges leggingszekkel feldobni az őszi szettjeidet, de mindig azon stresszelsz, hogyan mutat a popsid és combod a szuperfeszülős naciban? Most mutatunk egy szuper gyakorlatsort, amivel villámsebességgel leggings-kompatibilissé varázsolhatod virgácsaidat!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Feszíts büszkén leggings-ben is!

Még a fényes vagy bőrhatású leggingszekben is hibátlan alakod lesz, ha az alábbi mini-tornát beiktatod az edzéstervedbe heti háromszor. A tökéletes popóhoz és combokhoz pedig csak egy fitballra és némi akaraterőre lesz szükséged.

Terpeszben guggolás

Kiinduló helyzet: Állj széles terpeszben, a lábfejeket fordítsd kifelé.
Gyakorlat: Hajlítsd be a térded és guggolj le, amilyen mélyen csak tudsz! A felsőtested tartsd egyenesen, a popsidat pedig húzd be, így sokkal jobban megdolgoztathatod a belsőcombodat.
Ismétlésszám: 20

Tarts ki!


Kiinduló helyzet: Az előző gyakorlat végén maradj lent a terpeszben guggolva.
Gyakorlat: Rugózz egészen aprókat a terpeszben, próbáld meg kicsit lejjebb nyomni magad! Egy perc után tarts egy kis pihit, majd következhet a második menet: ugyanúgy terpeszben guggolva kis mozdulatokkal húzogasd hátrafelé a térdeidet. Hiába ég már a popsid és combod, próbálj meg ismét egy percig kitartani!

Lábemelés oldalra


Kiinduló helyzet: Állj zárt lábakkal, egyik lábadat húzd fel behajlított térddel.
Gyakorlat: A felhúzott lábadat emeld ki oldalra, majd engedd egyenletesen vissza. Fontos, hogy ne hagyd, hogy visszazuhanjon a lábad, különben nem lesz olyan szép a popód!
Ismétlésszám: oldalalanként 20

Balerina-szökkenés


Kiinduló helyzet: Állj újra széles terpeszben kifordított lábfejekkel.
Gyakorlat: Először guggolj bele a terpeszben, majd ugorj fel jó magasra! A talajra érkezésnél figyelj rá, hogy ne dőlj előre, hanem egyenes háttal kezdd újra a gyakorlatot a guggolással.
Ismétlésszám: 15

Labda-planking


Kiinduló a helyzet: Fekvőtámasz pozíció, de a lábaid a labdán támaszkodnak.
Gyakorlat: Végezz nyújtott lábemeléseket, miközben másik lábaddal folyamatosan egyensúlyozol a labdán. Ahhoz, hogy végig egyensúlyban maradj, szinte az összes izmodat meg kell feszítened, ezért szuper ez a labdás trükk.
Ismétlésszám: lábanként 20

Superman-labdaemelés


Kiinduló helyzet: Képzeld azt, hogy te vagy Superman (oké, Supergirl): feküdj a hasadra kinyújtott lábakkal és karokkal. A fitneszlabdát tartsd a vádlijaid között.
Gyakorlat: Egyszerre emeld fel lábaidat (persze a labdával együtt) és törzsedet előre nyújtott karokkal. Ettől a gyakorlattól olyan kőkemény popsid lesz, hogy még Superman csillogós dresszében is szuperül mutatna!

(Képek: FitSugar)

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

5 tipp, hogy fogyás nélkül tűnj karcsúbbnak

Mutatjuk, mire kell odafigyelned!

Így érzi magát Channing Tatum, miután eljegyezték az exét

Előre is bocs mindenkitől, aki drámát várt, de Channing ettől sokkal menőbb és érettebb!

Hétvégi szerelmi horoszkóp

Halihó, Cosmo-lány! Kíváncsi vagy, mi vár rád a szerelemben ma és a hétvégén? Csekkold le nálunk a horoszkópodat február 21-én is!

Ezért tartotta szörnyű apának Károlyt Diana hercegnő

A herceg alig foglalkozott a gyerekeivel.

Kim Kardashian bombaformában van új fotóin!

Kanye Westről pedig kiderült, hogy a fényképezéshez (IS) ért.

A trükk, amitől mindig illatos lesz a fürdőszobád

Víz + öblítő + palack + WC tartály. Érdekes kombinálás, de az eredmény téged is lesokkol majd.

Szerinted jogosan tüntetnek a netezők Kylie Jenner ellen?

Olyat tett kislányával, amit sokan egyáltalán nem néznek jó szemmel.

Kiderült, mikor válik hivatalossá Meghan és Harry visszalépése

Még kaptak egy kevés időt arra, hogy felkészüljenek a totálisan hétköznapi életre a királyi család kötelezettségei nélkül.

Teljesen kiakadt az internet a royal családra egy köszöntés miatt

Újabb fejezet András herceg szexbotrányában…