Ugrálj sorozatnézés közben

Te is próbáltál már kedvenc sorozatod közben edzeni, de végül mindig feladtad, mert össze-vissza forgolódnod kellett, és pont lekésted a legjobb részeket? Akkor próbáld ki ezt a 15 perces ugróköteles edzést, amivel akár 200 kalóriát elégethetsz anélkül, hogy lemaradnál a legizgibb jelenetekről!

Ugrálj sorozatnézés közben

Mostantól lelkiismeretfurdalás nélkül tarthatsz Gossip Girl-maratont, feltéve, ha megcsinálod az alábbi gyakorlatsort. Semmi másra nem lesz szükséged, csak gyerekkorod játszótéri kedvencére, az ugrókötélre. Ja, és persze jobb, ha egy palack ásványvizet is bekészítesz a kanapé mellé, mert később garantáltan nem lesz erőd elvánszorogni a konyháig. Készen állsz? Akkor nyomd meg a play gombot és az edzés is indulhat!

1 perc ugrókötelezés váltott lábbal

Míg lefut az ismétlés az előző részek tartalmából, ugrálj váltott lábbal, így kellően bemelegednek az izmaid. Kezdj nyugodtan lassan, majd később gyorsíthatsz a tempón.

2 perc ugrókötelezés páros lábbal

A klasszikus gyakorlat: szökdécselés páros lábbal. A cél, hogy két percig szünet nélkül ugrálj. Haladók a tempó növelésével vagy bokasúlyokkal is próbálkozhatnak.

1 perc kitörés

‘Pihenésképpen’ fogd a kezedbe az ugrókötelet, és csinálj pár kitörést. Fél percig csak jobb lábbal, majd következhet a bal.

2 perc ugrókötelezés egy lábon

A leggyilkosabb gyakorlat jöhet akkor, amikor már épp kezd izgalmas lenni a sztori. (Így legalább a tv-re koncentrálsz, és nem arra, hogy mennyire fájnak az izmaid.) Félpercenként váltva ugrálj az egyik lábadon, majd a másikon. A legjobb, ha lábcsere közben sem állsz le a szökdécseléssel

2 perc ugrókötelezés oldalra szökdécseléssel

Most is páros lábbal kell ugrálnod, de nem egy helyben, hanem jobbra-balra szökdécselve. Ezzel a szuper gyakorlattal teljes fordulatszámon égetheted a kalóriákat, így megéri a kitartást!

Már kezdesz kifulladni, ugye? De még nem ér lehuppani a kanapéra! Kortyolj egyet a vizedből, és ismételd meg újra a gyakorlatsort!

Végül: a nyújtás

Fogadjunk, hogy mostanra teljesen elfáradtál, ugye? Azért ne felejtsd el alaposan kinyújtani az izmaidat, és ebben segíthet a kötél is. Feküdj hanyatt, egyik lábadat emeld fel kinyújtva, és kezd el óvatosan magad felé húzogatni a félbehajtott ugrókötéllel. Fél perc után cserélj lábat! Végezetül ülj le előre nyújtott lábakkal, az ugrókötelet feszítsd ki a hátrafeszített lábfejeiddel, és húzd előre magad, amennyire csak tudod. Maradj ebben a pózban legalább 30 másodpercig!

Oké, most már pihizhetsz! De azért a pattogatott kukorica vagy keksz helyett inkább egy kis répát rágcsálj el a következő rész alatt!

Még több

Body