2013.10.16.@ 11.10

Itt az antigratvitáció edzés!

Sandra Bullock a legújabb filmjében ledobta az űrszerkót és falatnyi naciban és trikóban feszít, ezért bombaformában kellett lennie! Edzője most elárulta kedvenc gyakorlatait, amiket te is lekoppinthatsz otthon!

Kovács Brigitta
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Itt az antigratvitáció edzés!

Neked is leesett az állad, milyen dögösen festett Sandra a Gravitáció promókörútján és a filmben? A színésznő jövőre már 50 éves lesz, de állítólag még a kaszkadőröket is lenyomta a film forgatásán, olyan csúcsformában van. Persze a remek kondi alapfeltétele volt, hogy megkaphassa a szerepet, hiszen a legtöbb jelenetben a gravitáció nélküli mozgást kellett imitálnia – ez a Földön pedig kemény izommunkát jelent. Sandrának Simon De La Rue sztáredző segített a felkészülésben, akinek híres ‘Body by Simone’ módszerére például Naomi Watts is esküszik.

Simone most megmutatta a legjobb izomerősítő gyakorlatait, amelyekkel te is űrsebességgel bombaformába hozhatod magad.
Amire szükséged lesz: egy kisebb fitneszlabda, fitneszszalag és egy pár 2 kilós súlyzó

Guggolás labdával
Kiinduló helyzet: Lábfejeid előre néznek, térdeid között szorítsd a labdát, karjaidat pedig emeld fel kinyújtva.
Gyakorlat: Emelkedj kissé lábujjhegyre, majd guggolj le. Tartsd lent magad 3 másodpercig, majd egyenesedj fel. Ne felejtsd el végig szorítani a labdát lábaiddal!
Ismétlésszám: 30

Feszíts, baby!
Kiinduló helyzet: Támaszkodj a könyöködre, miközben jobb térdedet felhúzod, a bal lábadat pedig kinyújtod. A fitneszszalagot csavard át a bal lábfejeden, a másik végét pedig tedd a jobb lábad alá.
Gyakorlat: Emeld fel a bal lábadat, amíg a szalag megfeszül. Arra figyelj, hogy miközben emelés közben spiccelj, amikor viszont leengeded a lábad, feszítsd hátra a lábfejed.
Ismétlésszám: oldalanként 30

Rugdalózó
Kiinduló helyzet: Könyöktámaszban feküdj az oldaladra, a térdeidet húzd fel magad előtt derékszögben. A fitneszszalag egyik felét tekerd át a felül lévő lábadon, majd feszítsd ki a kezeiddel.
Gyakorlat: A felül lévő lábadat emeld meg egy kicsit, majd nyújtsd ki oldalra a testeddel egyvonalban, végül húzd vissza az alaphelyzetbe. A szalag ellenállása miatt nem egyszerű gyakorlat, de szuperül formálja a popsidat és combjaidat.
Ismétlésszám: oldalanként 30

Kiskifli haladóknak
Kiinduló helyzet: Maradj könyöktámaszban oldalfekvésben, de nyújtsd ki a lábaidat. A labdát ezúttal a bokáid között tartsd.
Gyakorlat: Miközben megpróbálod összepréselni a labdát, emeld fel mindkét lábad. Ne izgulj, elég pár centire a talajtól felemelned – így is alaposan megdolgoztatod a ferde hasizmodat és a belső combodat.
Ismétlésszám: oldalanként 30

Wonderwoman
Kiinduló helyzet: Ülj le felhúzott térdekkel, derekad támaszd ki a labdával, és dőlj hátra – így folyamatosan dolgozik majd a hasizmod. Fogj súlyzókat a kezedbe, majd karjaidat nyújtsd ki a fejed fölé.
Gyakorlat: Ez már elég egyszerű: engedd le a súlyzókat, majd told ki őket újra. A kézfejed mindig előrefelé nézzen, így karjaid egy „W” betűt formáznak, mikor behajlítod a könyököd.
Ismétlésszám: 20

Kutyapóz – kicsit másként
Kiinduló helyzet: Támaszkodj meg a térdeiden és tenyereiden, de egyik kezed alá rakd be a labdát. Másik kezedbe fogj meg egy súlyzót.
Gyakorlat: A karodat emeld hátrafelé, amíg a súlyzó egy magasságba kerül a válladdal. A karodat végig tartsd nyújtva, a csuklódat pedig ne fordítsd ki, így tutira bedurran majd a tricepszed!
Ismétlésszám: oldalanként 20

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ezért kezdj minden edzést hasazással

Ezért kezdj minden edzést hasazással

Nem mindegy, hogy miként állsz neki a testmozgásnak, illetve hogy milyen gyakorlatokkal kezdesz!

Ez történik a testeddel, ha két napig rosszul alszol

Ha azt hiszed, hogy kihagyhatsz egy-két napot alvás nélkül, tévedsz!

Durván beszóltak ennek a plus-size rúdtáncos lánynak

Volt, hogy éheztette magát, mára viszont elfogadta testét olyannak amilyen, és visszavágott a trolloknak.

Halálos lehet, ha túl sok vizet iszol

Nem csak a kiszáradás veszélyes. Az is probléma lehet, hogy túl sokat iszol. Muszáj megtalálni az egyensúlyt!

„1 hónapig csináltam az almaecet diétát, ez történt”

Egy bevállalós amerikai újságíró úgy döntött, leteszteli a világsztárok egyik kedvenc étrendjét, az almaecet diétát! Csekkold le, milyen eredménnyel!

Így fogyhatsz a szuperszénhidrát-diétával

Ha te is utálsz úgy fogyózni, hogy közben éhezned kell, próbáld ki ezt az étrendet és nem fogsz csalódni!

A fogkrémes mellnagyobbító pakolás az új őrület a neten

Szinte hihetetlen, hogy mikre nem képes néhány lány, hogy egy kosárral nagyobb melltartót hordhasson. A mostani módszertől tuti, te is dobsz egy hátast!

A „piszkos” ketogén diéta az új őrület

Nem mindenkinek való, de akinek igen, az nagyon gyorsan formálódhat vele. Próbáld ki, ha szeretnéd, de közben figyelj arra, mit üzen a tested!

Így néz ki a szülés után Eva Longoria

A színésznő most mutatta meg magát először babája születése óta. Elképesztő, milyen gyorsan visszanyerte a régi alakját, nem?

Így égesd a zsírt a nyaraláson edzés nélkül

Nem sikerült igazán tuti formába hozni magadat a nyaralás előtt? Gond egy szál se, simán formásodhatsz a vakáció alatt is, ráadásul úgy, hogy szinte meg sem kell mozdulnod. Csak figyelj oda erre a pár dologra!

Azt mondták, a bőre miatt soha nem lehet szexi, most modellkedik

Ez a lány egy nagyon ritka és súlyos betegségben szenved, mégis menő fehérnemű modell vált belőle. Olvasd el a sztoriját!

Majdnem belehalt a sok plasztikai műtétbe ez a lány

Egy 22 éves finn nem tud leállni a műtétekkel, pedig ha így folytatja, az életével fog fizetni.

4 egészséges étel, ami valójában nem is az

Cukormentes, szénhidrátcsökkentett vagy teljesen bio? Ne dőlj be a hangzatos reklámszövegeknek, a táplálkozási szakértők szerint, sok olyan „egészséges” cuccot találsz a boltok polcain, ami valójában nem is az!