4 trükk, hogy ne edd túl magad

Sokszor azon kapod magad, hogy még akkor sem tolod félre a finom falatokat, ha fullon vagy? Akkor ideje ellesned néhány praktikát, ami segíthet nemet mondani!

4 trükk, hogy ne edd túl magad

A diétázásban az a legnehezebb, hogy kövesd az előírt mennyiségeket. Hiszen ki ne akarna repetázni a fincsi tésztából vagy akkor is eltüntetni azt az isteni brownie-t, ha egyébként már egy falat sem menne le a torkodon. Pedig figyelned kéne arra, amikor a tested elküldi a „Tele vagyok!”-jelzést az agyadnak. De van néhány egyszerű trükk, ami segíthet.

1. trükk – Bukj rá a borsmentára!

Egy mentolos cukorka, egy friss menta vagy egy kis öblögetés szájvízzel – ha evés után beveted ezeket, akkor garantáltan nem tör rád a nassolási vágy. Ugyanis a borsmenta természetes étvágycsökkentőként működik.

2. trükk – Hagyd el a helyszínt!

Mi a legjobb módja annak, hogy ne az ételre gondolj? Ha például felállsz az asztaltól, kimész a konyhából és megpróbálod mással elfoglalni magad. A legszuperebb, ha például ebéd után teszel egy kört az iroda körül, vagy vacsi után mindig előirányoztok egy sétát a pasiddal.

3. trükk – Te kis édes!

Ugye, hogy te is úgy vagy vele, hogy akkor kerek egy ebéd, ha valamilyen nasival zárod le? Természetes, hogy a szervezeted egy kis édességet kíván a sós falatok után. De ahelyett, hogy rámennél egy piskótára egyél valamilyen vizes alapú édes finomságot. Például egy marék bogyós gyümölcs, gránátalma mag, szőlő szuper megoldás, ráadásul tele vannak vitaminnal is.

4. trükk – Túlevés helyett tennivalók

Már a vacsi előtt tervezd el, hogy elintézel valami fontos dolgot, amint befejezted az evést. Például felhívod a legjobb barátnődet vagy előkészülsz a holnapi prezire. Így nem azon jár majd az eszed, hogy mivel lehetne még megkoronázni azt a tál pennét, hanem azon, hogy mit kell még csinálnod.

Még több

Body