2013.10.21.@ 00.10

Kockás has felülések nélkül

Ha te is lapos, izmos hasat szeretnél, viszont a felüléseket már nagyon unod, akkor a következő mini hasizom-tornát tuti imádni fogod. Garantáltan felülés-mentes, mégis szuperhatékony, próbáld ki bátran!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Kockás has felülések nélkül

Mindig is kíváncsi voltál mi a titka Jennifer Lopez vagy Jessica Alba kockás hasának? A trükk annyi, hogy nem csak felüléseket végeznek, hanem olyan gyakorlatokat variálnak, amik az egész törzset formálják, és minden irányból átmozgatják a has izmait. Most mutatunk öt izgalmas gyakorlatot, amelyek segítségével te is szexis hasat villanthatsz:

Plankolás súlyzókkal
Kiinduló helyzet: Támaszkodj meg fekvőtámasz pozícióban, a kezeidbe fogj egy-egy kétkilós súlyzót!
Gyakorlat: Először kezdj egy hagyományos fekvőtámasszal (miközben a súlyzókba kapaszkodsz), majd egyenesedj ki, utána pedig húzd fel először a bal oldali, aztán a jobb oldali súlyzót. Arra figyelj, hogy miközben felemeled a súlyzót, se a karod, se a törzsed ne forduljon ki oldalra!
Ismétlésszám: 20

Húzz bele!
Kiinduló helyzet: Állj csípőszéles terpeszbe, és fogj meg egy fitneszszalagot úgy, hogy az kifeszüljön a talpaid és kezeid között. Dőlj előre enyhén homorítva, a térdeidet pedig tarts kicsit behajlítva!
Gyakorlat: Húzd fel a két karodat, miközben hátul összeszorítod a lapockáidat. A fitneszszalagot tartsd fent két másodpercig kifeszítve, majd lassan engedd vissza.
Ismétlésszám: 30

Fel a kezekkel!
Kiinduló helyzet: Állj hagyományos kitörés-pózba, de fogj meg egy pár kétkilós súlyzót, és tartsd őket a fejed felett kinyújtott karokkal.
Gyakorlat: Végezz szabályos kitöréseket először jobb, majd lábbal, miközben folyamatosan a fejed felett tartod a súlyzókat. A hasad végig feszítsd meg, így egyszerre eddzed a hasizmokat, a combodat, popsid és vállakat is. Ugye milyen szuper 4 in 1 gyakorlat?
Ismétlésszám: lábanként 20

A kis béka
Kiinduló helyzet: Támaszkodj meg nyújtott karokkal fekvőtámasz pozícióban!
Gyakorlat: Ne izgulj, most nem kell fekvőtámaszozni, „csupán” annyi a feladat, hogy felváltva előre húzod a lábad, és egy pillanatra a kezed mellé érinted. Arra figyelj, hogy a törzsed most se forduljon ki! Haladók kipróbálhatják úgy is, hogy könyöktámaszban tartják magukat, és a térdüket húzzák fel.
Ismétlésszám: lábanként 30

Támaszkodj a falnak!
Kiinduló helyzet: Hajlítsd be a térded, popsiddal és hátaddal támaszkodj a falnak. A karokat emeld fel oldalt behajlított könyökkel (mintha megadnád magad), és közben nyomd végig a falnak őket!
Gyakorlat: Már az is keményen megdolgoztatja a hasizmod, ha csak kitartod ezt a pozíciót, de egy egyszerű mozdulattal még jobban felturbózhatod a gyakorlatot. Kezeidet csúsztasd fel a fejed fölé, majd húzd vissza őket az alappozícióba! A lényeg, hogy közben folyamatosan a falnak simulj, mert így hasizomból kell megtartanod magad.
Ismétlésszám: 30

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Élő Ken új fotói felrobbantották a netet

5 izgalmas film péntek estére

Péntek 13. elhozta a legjobb filmeket. Csekkold a listát!

Hihetetlen, mennyit keresett Kim Kardashian az új márkájával

És az se mindegy, hogy mennyi idő alatt sikerült ezzel az összeggel gyarapítania vagyonát.

„25 éves vagyok és 1 milliót költök évente botoxra”  

Hihetetlen, hogy mire gyűjt egyetem mellett!

„Nyílt levél a nőnek, akivel állítólag megcsalt a férjem”

Az ausztrál Whim nevű lapnak írt egy névtelen nő egy nagyon érdekes nyílt levelet. Megéri elolvasni!

Horoszkóp: Szeptember 9., Hétfő

Halihó, Cosmo-lány! Kíváncsi vagy, mi vár rád ma a melóban és a szerelemben? Csekkold le nálunk a horoszkópodat szeptember 9-én is!

Ennyit kellene edzened hetente a lapos hasért

És nem, nincs könnyebb megoldás!