2013.10.25.@ 11.10

Villámedzés a reklámszünetek alatt

Fogadjunk, hogy téged is idegesít, hogy kedvenc sorozatodat folyton megszakítják a reklámok, ugye? De van egy szuper ötletünk, amivel hasznosíthatod ezeket a perceket: ahelyett, hogy kimennél a konyhába egy kis nasi-utánpótlásért, inkább iktass be egy mini-edzést!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Villámedzés a reklámszünetek alatt

Első reklámblokk: Kereszt kitörés és négyütemű fekvőtámasz
A sztárok feszes pópójának titka a kereszt kitörés, mivel duplán megdolgoztatja a farizmokat. Nagyon egyszerű: a támasztó lábadat elől keresztezve lépj ki, hajlítsd be a térded, majd vissza. Persze a térded itt se csússzon a bokád elé! Ismétlésszám: lábanként 20.
A négyütemű fekvőtámasz pedig biztos ismerős a sulis tornaórákról, de ezúttal nem ér csalni! Ez az egyik legszuperebb kardio és izomerősítő gyakorlat – de csak ha szabályosan hajtod végre. Próbáld ki a következő módszert: 30 másodpercig csináld teljes erőbedobással, majd iktass be 15 másodperc pihit, majd ismételd meg még kétszer.

Második reklámblokk: V-felülés és V-fekvőtámasz
A következő szünetben először a hasizmokat dolgozd meg: nyújtott fekvésben fogj meg egy labdát a fejed felett, majd egyszerre emeld fel a lábaidat és felsőtested, és ebben a V-pózban próbáld meg a labdát a bokádhoz érinteni. 30 ismétlés legyen a cél!
A V-fekvőtámasz lényege, hogy a csípődet felfelé nyomod, amennyire csak tudod, a sarkadat viszont lefelé, így a súlypontod a felsőtestedre kerül. Ebben a fordított V-pozícióban hajlítsd be a könyököd, mintha az orroddal próbálnád megérinteni a talajt, majd nyomd vissza magad. 15 fekvő után tarts 10 másodperc pihit, majd csinálj még egy sorozatot!

Harmadik reklámblokk: Planking-tuning
Mikor már a tv-ben is tetőfokára hág az izgalom, vesd be a legbrutálisabb jolly joker gyakorlatot, a plankinget! A planking igazi hasizom-gyilkos, de a legszuperebb benne, hogy a törzsed mélyizmait is edzi. Ha kezdő vagy, akkor csak simán tartsd ki az alappozíciót háromszor egy percig: könyöködre és lábujjaidra támaszkodj, miközben a popsidat és hasadat behúzod. Ha már haladó „plankelő” vagy, akkor váltva fordítsd ki a felsőtested, miközben felemeled oldalra a karodat. Ebből oldalanként 25 ismétlést csinálj.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A fél net ezen a modellen háborog 

A fél net ezen a modellen háborog 

Már rég nem menő csontsovány lányokkal népszerűsíteni egy kollekciót, most mégis az egyik legnagyobb divatház bakizott.

Kipróbáltam a menstruációs korongot, ez történt

Ezzel még a nehéz napok alatt is élvezheted a szexet!

Ha ezeket eszed, nem fogod kívánni a csokit

Gondoltad volna, hogy sokkal egészségesebb alternatívák közül is választhatsz?

Ilyen, amikor Élő Ken végre embernek érzi magát

Lassan felépül a 70. plasztikai műtétéből...

5 lány, aki úgy alakult át, hogy egy kilót sem fogyott

Minden reggel rohansz a mérleghez, hogy csekkold a súlyod? Hagyd a számokat, nem azok bizonyítják a változást!

6 trükk, hogy már ma laposabb legyen a hasad

Adunk neked pár könnyen betartható tippet, így garantáltan sikerrel jársz az életmódváltással!

28 kiló volt az anorexiás lány, egy kocka csoki mentette meg

Mostanra egy gyönyörű és egészséges nő lett belőle! Csekkold le a sztoriját!

Így néz ki egy férfi szakállbeültetés után

A reality-sztár milliókat költött arra, hogy végre szőrös legyen az arca. Szerinted megérte?

Ez használ a legjobban a menstruációs fájdalom ellen

Egy új kutatás rávilágított a legjobb módszerekre.

Kiderült: Ennyi idő kell hozzá, hogy elkezdj izmosodni

Kíváncsi vagy, mi a tökéletes alak titka? Segítünk!

Íme, a legújabb élő Barbie

A 19 éves csajszi 8000 fontot költött arra, hogy úgy nézzen ki, mint egy mesebeli lény.

Így gyógyult ki az anorexiából a lány, aki napi 8 órát edzett

Mutatunk neked egy újabb bizonyítékot arra, hogy a legmélyebb gödörből is van kiút!