2013.10.25.@ 11.10

Villámedzés a reklámszünetek alatt

Fogadjunk, hogy téged is idegesít, hogy kedvenc sorozatodat folyton megszakítják a reklámok, ugye? De van egy szuper ötletünk, amivel hasznosíthatod ezeket a perceket: ahelyett, hogy kimennél a konyhába egy kis nasi-utánpótlásért, inkább iktass be egy mini-edzést!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Villámedzés a reklámszünetek alatt

Első reklámblokk: Kereszt kitörés és négyütemű fekvőtámasz
A sztárok feszes pópójának titka a kereszt kitörés, mivel duplán megdolgoztatja a farizmokat. Nagyon egyszerű: a támasztó lábadat elől keresztezve lépj ki, hajlítsd be a térded, majd vissza. Persze a térded itt se csússzon a bokád elé! Ismétlésszám: lábanként 20.
A négyütemű fekvőtámasz pedig biztos ismerős a sulis tornaórákról, de ezúttal nem ér csalni! Ez az egyik legszuperebb kardio és izomerősítő gyakorlat – de csak ha szabályosan hajtod végre. Próbáld ki a következő módszert: 30 másodpercig csináld teljes erőbedobással, majd iktass be 15 másodperc pihit, majd ismételd meg még kétszer.

Második reklámblokk: V-felülés és V-fekvőtámasz
A következő szünetben először a hasizmokat dolgozd meg: nyújtott fekvésben fogj meg egy labdát a fejed felett, majd egyszerre emeld fel a lábaidat és felsőtested, és ebben a V-pózban próbáld meg a labdát a bokádhoz érinteni. 30 ismétlés legyen a cél!
A V-fekvőtámasz lényege, hogy a csípődet felfelé nyomod, amennyire csak tudod, a sarkadat viszont lefelé, így a súlypontod a felsőtestedre kerül. Ebben a fordított V-pozícióban hajlítsd be a könyököd, mintha az orroddal próbálnád megérinteni a talajt, majd nyomd vissza magad. 15 fekvő után tarts 10 másodperc pihit, majd csinálj még egy sorozatot!

Harmadik reklámblokk: Planking-tuning
Mikor már a tv-ben is tetőfokára hág az izgalom, vesd be a legbrutálisabb jolly joker gyakorlatot, a plankinget! A planking igazi hasizom-gyilkos, de a legszuperebb benne, hogy a törzsed mélyizmait is edzi. Ha kezdő vagy, akkor csak simán tartsd ki az alappozíciót háromszor egy percig: könyöködre és lábujjaidra támaszkodj, miközben a popsidat és hasadat behúzod. Ha már haladó „plankelő” vagy, akkor váltva fordítsd ki a felsőtested, miközben felemeled oldalra a karodat. Ebből oldalanként 25 ismétlést csinálj.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Élő Ken új fotói felrobbantották a netet

5 izgalmas film péntek estére

Péntek 13. elhozta a legjobb filmeket. Csekkold a listát!

Hihetetlen, mennyit keresett Kim Kardashian az új márkájával

És az se mindegy, hogy mennyi idő alatt sikerült ezzel az összeggel gyarapítania vagyonát.

„25 éves vagyok és 1 milliót költök évente botoxra”  

Hihetetlen, hogy mire gyűjt egyetem mellett!

„Nyílt levél a nőnek, akivel állítólag megcsalt a férjem”

Az ausztrál Whim nevű lapnak írt egy névtelen nő egy nagyon érdekes nyílt levelet. Megéri elolvasni!

Horoszkóp: Szeptember 9., Hétfő

Halihó, Cosmo-lány! Kíváncsi vagy, mi vár rád ma a melóban és a szerelemben? Csekkold le nálunk a horoszkópodat szeptember 9-én is!

Ennyit kellene edzened hetente a lapos hasért

És nem, nincs könnyebb megoldás!