Villámedzés a reklámszünetek alatt

Fogadjunk, hogy téged is idegesít, hogy kedvenc sorozatodat folyton megszakítják a reklámok, ugye? De van egy szuper ötletünk, amivel hasznosíthatod ezeket a perceket: ahelyett, hogy kimennél a konyhába egy kis nasi-utánpótlásért, inkább iktass be egy mini-edzést!

Villámedzés a reklámszünetek alatt

Első reklámblokk: Kereszt kitörés és négyütemű fekvőtámasz
A sztárok feszes pópójának titka a kereszt kitörés, mivel duplán megdolgoztatja a farizmokat. Nagyon egyszerű: a támasztó lábadat elől keresztezve lépj ki, hajlítsd be a térded, majd vissza. Persze a térded itt se csússzon a bokád elé! Ismétlésszám: lábanként 20.
A négyütemű fekvőtámasz pedig biztos ismerős a sulis tornaórákról, de ezúttal nem ér csalni! Ez az egyik legszuperebb kardio és izomerősítő gyakorlat – de csak ha szabályosan hajtod végre. Próbáld ki a következő módszert: 30 másodpercig csináld teljes erőbedobással, majd iktass be 15 másodperc pihit, majd ismételd meg még kétszer.

Második reklámblokk: V-felülés és V-fekvőtámasz
A következő szünetben először a hasizmokat dolgozd meg: nyújtott fekvésben fogj meg egy labdát a fejed felett, majd egyszerre emeld fel a lábaidat és felsőtested, és ebben a V-pózban próbáld meg a labdát a bokádhoz érinteni. 30 ismétlés legyen a cél!
A V-fekvőtámasz lényege, hogy a csípődet felfelé nyomod, amennyire csak tudod, a sarkadat viszont lefelé, így a súlypontod a felsőtestedre kerül. Ebben a fordított V-pozícióban hajlítsd be a könyököd, mintha az orroddal próbálnád megérinteni a talajt, majd nyomd vissza magad. 15 fekvő után tarts 10 másodperc pihit, majd csinálj még egy sorozatot!

Harmadik reklámblokk: Planking-tuning
Mikor már a tv-ben is tetőfokára hág az izgalom, vesd be a legbrutálisabb jolly joker gyakorlatot, a plankinget! A planking igazi hasizom-gyilkos, de a legszuperebb benne, hogy a törzsed mélyizmait is edzi. Ha kezdő vagy, akkor csak simán tartsd ki az alappozíciót háromszor egy percig: könyöködre és lábujjaidra támaszkodj, miközben a popsidat és hasadat behúzod. Ha már haladó „plankelő” vagy, akkor váltva fordítsd ki a felsőtested, miközben felemeled oldalra a karodat. Ebből oldalanként 25 ismétlést csinálj.

Phytotec

Még több

Body