2013.11.02.@ 10.11

Lépcsőzetesen a bombaalakért

Ha valahol van lift vagy mozgólépcső, te is messze elkerülöd a lépcsőzést, ugye? Ha viszont szuper alakot szeretnél, legközelebb inkább a lépcsők felé vedd az irányt, ráadásul néhány extra gyakorlattal egy komplett edzést is lenyomhatsz a lépcsőházban!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Lépcsőzetesen a bombaalakért

Többé nem lehet kifogás, hogy a közeledben egy klassz fitneszterem sincsen, otthon viszont nincs elég helyed egy edzésre. Lépcsőket tényleg bárhol találsz: az irodád vagy a házatok lépcsőháza is tökéletesen megfelel, csak előtte csekkold le, hogy tiszta legyen, vagy vigyél magaddal egy törölközőt, hogy leteríthesd. Ha pedig inkább a szabadban szeretsz futni, akkor válassz olyan terepet, ahol beiktathatod a lépcsőzést is, így duplán hatásos lesz az edzésed.

A lépcsős edzés tényleg hiperegyszerű: az alábbi 6 gyakorlatból kell 5 sorozatot csinálnod. Mindegyik gyakorlatot 1 percig végezd, közöttük a lehető legkevesebb pihenőidővel, így akár 30 perc alatt letudhatod a teljes edzést!

Kardió: Fuss fel és le a lépcsőkön (legalább 10 lépcsőfokon), hogy felpörgesd a pulzusod.

Tricepsz: Támaszkodj a második vagy harmadik lépcsőfokra hátulra nyújtott karokkal. Hajlítsd be a karod, és engedd lefelé a popsid, amíg a könyököd párhuzamos nem lesz a válladdal, majd újra nyomd ki magad. A popsid persze ne érjen le a lépcsőkre!

Kitörések: A hagyományos kitöréseket turbózd fel azzal, hogy mindig az első vagy második lépcsőfokra lépsz ki.

Ugrálás: Páros lábbal ugrálj fel az első lépcsőfokra és vissza. Haladók a második lépcsővel is próbálkozhatnak, de ha elfáradtál, akkor inkább pihizz egy kicsit, nehogy sérülés legyen a vége!

Fekvőtámasz: A lábadat támaszd meg az első vagy második lépcsőfokon, a kezedet pedig a talajon. Ebben az emelet pozícióban sokkal intenzívebben megdolgozod a kar- és hasizmokat.

Guggolás: Fordulj a lépcsőkkel párhuzamos irányba, a lépcső felöli lábad pedig rakd fel az első vagy második lépcsőfokra, és ebben a kis terpeszben végezz szabályos guggolásokat. Fél percnél cserélj lábat!

Hogyan ápolja lábait egy strandolással vagy sétával töltött nap után? (x)

Ez a nyár talán nem egészen úgy alakul, ahogy korábban tervezte, mégis számos olyan tevékenységet végezhet, amelyeket a nyári feltöltődés érdekében be szokott vetni. Végtére is, szabadságon van!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ezért hízol eleinte csak a tested bizonyos területeire

Ezért hízol eleinte csak a tested bizonyos területeire

Te is észrevetted már, hogy így van? Ez a magyarázat rá!

A legjobb nyújtások menstruációs fájdalmakra

5 szuper nyújtást mutatunk, amivel búcsút inthetsz a görcsöknek. Nem kell hozzá más, csak a kedvenc párnád!

„Minden reggel 10 percet nyújtok, így változott meg az életem”

Soroljuk a pozitív hatásait a reggeli nyújtásnak!

Egészségtelen alsóneműben aludni?

Ezt minden lánynak el kellene olvasnia!

Döbbenetes, hány éves valójában ez a nő

A lánya 26 éves, ő pedig kb. 20-nak néz ki. Zavar a rendszerben? És még nem is láttad a róla készült képet!

Mihalik Enikő félmeztelen strandolós fotója tarol a neten

És akkor Mihalik Enikő ellopta a show-t a Balaton elől!

Kanye West indul az amerikai elnökválasztáson, ez állhat a háttérben

Mert az Egyesült Államoknak ugye pont rá van szüksége…

Meghan és Harry hivatalosan is távolabb kerültek a királyi családtól

És ezzel bebizonyították, hogy akkor sem csinálnák vissza az egészet, ha lehetne…

4 szuper film a vasárnap esti lustálkodáshoz

Húzós hétvégéd volt? Mutatjuk a filmeket, amikkel rápihenhetsz a hétre!

Ilyen érzés a pasiknak, amikor egy nő segédeszközt használ szex közben

Arról nem is beszélve, ha rákanyarodsz előtte az önkielégítésre is.

Filmek, amik egy botrány miatt el sem jutottak a moziig

Megdöbbentő sztorik következnek!

Ezek a sztárok majdnem tönkretették a karrierjüket egy poszttal

Néhány meggondolatlan karakter, és az internet haragja maga alá temet...