2013.11.02.@ 10.11

Lépcsőzetesen a bombaalakért

Ha valahol van lift vagy mozgólépcső, te is messze elkerülöd a lépcsőzést, ugye? Ha viszont szuper alakot szeretnél, legközelebb inkább a lépcsők felé vedd az irányt, ráadásul néhány extra gyakorlattal egy komplett edzést is lenyomhatsz a lépcsőházban!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Lépcsőzetesen a bombaalakért

Többé nem lehet kifogás, hogy a közeledben egy klassz fitneszterem sincsen, otthon viszont nincs elég helyed egy edzésre. Lépcsőket tényleg bárhol találsz: az irodád vagy a házatok lépcsőháza is tökéletesen megfelel, csak előtte csekkold le, hogy tiszta legyen, vagy vigyél magaddal egy törölközőt, hogy leteríthesd. Ha pedig inkább a szabadban szeretsz futni, akkor válassz olyan terepet, ahol beiktathatod a lépcsőzést is, így duplán hatásos lesz az edzésed.

A lépcsős edzés tényleg hiperegyszerű: az alábbi 6 gyakorlatból kell 5 sorozatot csinálnod. Mindegyik gyakorlatot 1 percig végezd, közöttük a lehető legkevesebb pihenőidővel, így akár 30 perc alatt letudhatod a teljes edzést!

Kardió: Fuss fel és le a lépcsőkön (legalább 10 lépcsőfokon), hogy felpörgesd a pulzusod.

Tricepsz: Támaszkodj a második vagy harmadik lépcsőfokra hátulra nyújtott karokkal. Hajlítsd be a karod, és engedd lefelé a popsid, amíg a könyököd párhuzamos nem lesz a válladdal, majd újra nyomd ki magad. A popsid persze ne érjen le a lépcsőkre!

Kitörések: A hagyományos kitöréseket turbózd fel azzal, hogy mindig az első vagy második lépcsőfokra lépsz ki.

Ugrálás: Páros lábbal ugrálj fel az első lépcsőfokra és vissza. Haladók a második lépcsővel is próbálkozhatnak, de ha elfáradtál, akkor inkább pihizz egy kicsit, nehogy sérülés legyen a vége!

Fekvőtámasz: A lábadat támaszd meg az első vagy második lépcsőfokon, a kezedet pedig a talajon. Ebben az emelet pozícióban sokkal intenzívebben megdolgozod a kar- és hasizmokat.

Guggolás: Fordulj a lépcsőkkel párhuzamos irányba, a lépcső felöli lábad pedig rakd fel az első vagy második lépcsőfokra, és ebben a kis terpeszben végezz szabályos guggolásokat. Fél percnél cserélj lábat!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!