2013.11.06.@ 13.11

Ki az ágyból, Csipkerózsika!

Gondoltad volna, hogy a túl sok alvás ugyanolyan káros az egészségedre (és a szépségedre), mint a kialvatlanság? Nem is gondolnád, mi mindent okozhat hosszú távon…

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ki az ágyból, Csipkerózsika!

Persze nem arról beszélünk, amikor hétvégén tovább durmolsz, és ki sem kelsz az ágyból, míg véget nem ér az összes Spongyabob-rész. Viszont ha rendszeresen több mint 10 órát szunyálsz, az egy friss felmérés szerint a következő súlyos betegségekhez vezethet:

– megnő a szívroham és a stroke kialakulásának veszélye

– könnyebben válhatsz később cukorbeteggé

– sajnos ugyanúgy hízáshoz vezet a túl sok alvás, mint a túl kevés, mert tönkreteszik az anyagcserét

– azok, akik napi több mint 10 órát szundiznak, a legtöbben depresszióval is küzdenek és pár év alatt kognitív zavarok is jelentkezhetnek

A szakértők szerint nincs tuti recept arra, hány óra alvás a tökéletes, mert mindenkinek más igényei vannak, de minimum 7 és maximum 9 órát javasolnak.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!