2013.11.15.@ 10.11

A 10 perces popsi-lifting program

Fogadjunk, te is mindig kerek, feszes popsiról álmodoztál! A tökéletes popó többé nem csak álom lesz, ha naponta beiktatod ezt a villámgyors minitornát!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A 10 perces popsi-lifting program

A kerek popsi titka, hogy mindhárom farizmot megdolgozd (tehát a kis-, közép- és nagy-farizmot is). A következő 5 gyakorlat minden irányból megmozgatja a popód, így ha mindennap elvégzed őket, hamarosan látni (és érezni) fogod a lifting hatást. A lényeg, hogy minden gyakorlatot 1 percig végezz, közöttük lehetőleg ne tarts szünetet, és összesen két sorozatot csinálj belőlük. Használhatsz bokasúlyokat is, hogy expressz gyorsasággal legyen neked is sztárpopsid!

Konzervnyitó
Kiinduló helyzet: Feküdj a jobb oldaladra könyöktámaszban. A jobb lábadat hajlítsd be hátrafelé derékszögben.
Gyakorlat: A bal lábadat (tehát a felül lévőt) emeld fel olyan magasra, amennyire csak tudod, majd engedd vissza, de ne érintsd a talajt.

Popsifeszítő
Kiinduló helyzet: Maradj ugyanabban a pozícióban, mint az előző gyakorlatnál.
Gyakorlat: A felül lévő lábadat emeld fel pár centire a talajtól, majd húzd a köldököd felé, utána pedig told vissza. Figyelj rá, hogy a lábad lehetőleg végig párhuzamos maradjon a talajjal.

A világ körül
Kiinduló helyzet: Maradj továbbra az oldalt fekvő pozícióban. Felső lábad ezúttal legyen nyújtva.
Gyakorlat: Emeld fel a lábad, hogy párhuzamos legyen a talajjal, majd kezdj el előrefele kőrözni a lábfejeddel. 30 másodperc után hátrafelé írd a kőröket.

Kutyapóz másként
Kiinduló helyzet: Helyezkedj térdelő könyöktámaszban (mint a kutyapóznál). A lényeg, hogy a hátadat egyenesen tartsd úgy, hogy a comboddal derékszöget zárjon be.
Gyakorlat: Az egyik lábadat told fel hátrafelé derékszögben hajlítva, amennyire csak tudod, majd engedd vissza.

Minimalista-szadista
Kiinduló helyzet: Maradj az előző térdelő támaszban.
Gyakorlat: Emeld ki a lábad hátrafelé behajlítva, hogy a térded egy szintben legyen a hátaddal. Innen végezz kisebb emelgetéseket anélkül, hogy teljesen visszaengednéd a combod.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Meghant elrabolták, mielőtt férjhez ment Harryhez

Meghant elrabolták, mielőtt férjhez ment Harryhez

Nem semmi sztori derült ki már megint a hercegnéről!

5 hatásos trükk a hőség ellen, ha otthonról dolgozol

Akkor sem kell aggódnod, ha nincs légkondid!

Kitalálod, ki lett idén a legjobban fizetett színész?

Nem lesz nagy meglepetés, egy évek óta toplistás sztárról van szó!

Brooklyn Beckham szerelme máris terhes?

Ez megmagyarázná, miért történik minden olyan villámgyorsan Brooklyn Beckham és Nicola Peltz között.

Így készíts kakaós csigát 3 perc alatt

Mostantól te is simán összedobhatsz egy isteni péksütit otthon!

8 dolog, ami segít, hogy a leggyorsabban túltedd magad a szakításon

Pár trükk és teljesen újjászületsz a nagy búcsú után.

6 gyakorlat, ha még idén nyáron kockás hasat szeretnél

Több sztár, például Shakira is ezeknek köszönheti a kockáit!

Megtalálod a szempárt 1 perc alatt?

Felkészültél a játékra?

Meddig szabad használni egy tampont?

Néhány óra után ki kell cserélni vagy akár aludni is lehet vele? Most végre kiderül!