2013.11.15.@ 10.11

A 10 perces popsi-lifting program

Fogadjunk, te is mindig kerek, feszes popsiról álmodoztál! A tökéletes popó többé nem csak álom lesz, ha naponta beiktatod ezt a villámgyors minitornát!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A 10 perces popsi-lifting program

A kerek popsi titka, hogy mindhárom farizmot megdolgozd (tehát a kis-, közép- és nagy-farizmot is). A következő 5 gyakorlat minden irányból megmozgatja a popód, így ha mindennap elvégzed őket, hamarosan látni (és érezni) fogod a lifting hatást. A lényeg, hogy minden gyakorlatot 1 percig végezz, közöttük lehetőleg ne tarts szünetet, és összesen két sorozatot csinálj belőlük. Használhatsz bokasúlyokat is, hogy expressz gyorsasággal legyen neked is sztárpopsid!

Konzervnyitó
Kiinduló helyzet: Feküdj a jobb oldaladra könyöktámaszban. A jobb lábadat hajlítsd be hátrafelé derékszögben.
Gyakorlat: A bal lábadat (tehát a felül lévőt) emeld fel olyan magasra, amennyire csak tudod, majd engedd vissza, de ne érintsd a talajt.

Popsifeszítő
Kiinduló helyzet: Maradj ugyanabban a pozícióban, mint az előző gyakorlatnál.
Gyakorlat: A felül lévő lábadat emeld fel pár centire a talajtól, majd húzd a köldököd felé, utána pedig told vissza. Figyelj rá, hogy a lábad lehetőleg végig párhuzamos maradjon a talajjal.

A világ körül
Kiinduló helyzet: Maradj továbbra az oldalt fekvő pozícióban. Felső lábad ezúttal legyen nyújtva.
Gyakorlat: Emeld fel a lábad, hogy párhuzamos legyen a talajjal, majd kezdj el előrefele kőrözni a lábfejeddel. 30 másodperc után hátrafelé írd a kőröket.

Kutyapóz másként
Kiinduló helyzet: Helyezkedj térdelő könyöktámaszban (mint a kutyapóznál). A lényeg, hogy a hátadat egyenesen tartsd úgy, hogy a comboddal derékszöget zárjon be.
Gyakorlat: Az egyik lábadat told fel hátrafelé derékszögben hajlítva, amennyire csak tudod, majd engedd vissza.

Minimalista-szadista
Kiinduló helyzet: Maradj az előző térdelő támaszban.
Gyakorlat: Emeld ki a lábad hátrafelé behajlítva, hogy a térded egy szintben legyen a hátaddal. Innen végezz kisebb emelgetéseket anélkül, hogy teljesen visszaengednéd a combod.

Hogyan ápolja lábait egy strandolással vagy sétával töltött nap után? (x)

Ez a nyár talán nem egészen úgy alakul, ahogy korábban tervezte, mégis számos olyan tevékenységet végezhet, amelyeket a nyári feltöltődés érdekében be szokott vetni. Végtére is, szabadságon van!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ezért hízol eleinte csak a tested bizonyos területeire

Ezért hízol eleinte csak a tested bizonyos területeire

Te is észrevetted már, hogy így van? Ez a magyarázat rá!

A legjobb nyújtások menstruációs fájdalmakra

5 szuper nyújtást mutatunk, amivel búcsút inthetsz a görcsöknek. Nem kell hozzá más, csak a kedvenc párnád!

„Minden reggel 10 percet nyújtok, így változott meg az életem”

Soroljuk a pozitív hatásait a reggeli nyújtásnak!

Egészségtelen alsóneműben aludni?

Ezt minden lánynak el kellene olvasnia!

Döbbenetes, hány éves valójában ez a nő

A lánya 26 éves, ő pedig kb. 20-nak néz ki. Zavar a rendszerben? És még nem is láttad a róla készült képet!

Mihalik Enikő félmeztelen strandolós fotója tarol a neten

És akkor Mihalik Enikő ellopta a show-t a Balaton elől!

Kanye West indul az amerikai elnökválasztáson, ez állhat a háttérben

Mert az Egyesült Államoknak ugye pont rá van szüksége…

Meghan és Harry hivatalosan is távolabb kerültek a királyi családtól

És ezzel bebizonyították, hogy akkor sem csinálnák vissza az egészet, ha lehetne…

4 szuper film a vasárnap esti lustálkodáshoz

Húzós hétvégéd volt? Mutatjuk a filmeket, amikkel rápihenhetsz a hétre!

Ilyen érzés a pasiknak, amikor egy nő segédeszközt használ szex közben

Arról nem is beszélve, ha rákanyarodsz előtte az önkielégítésre is.

Filmek, amik egy botrány miatt el sem jutottak a moziig

Megdöbbentő sztorik következnek!

Ezek a sztárok majdnem tönkretették a karrierjüket egy poszttal

Néhány meggondolatlan karakter, és az internet haragja maga alá temet...