2014.01.15.@ 11.01

Vedd rá magad a reggeli edzésre!

Ha képes vagy reggel korábban kelni azért, hogy a konditeremben indítsd a napot, egész nap jobb lesz a kedved, hatékonyabb a zsírégetés és az energiaszinted is tovább lesz a magasban. De ha eddig nem tudtad rávenni magad a korai sportolásra, Mile Szilvia fitneszedzőnek van számodra pár ütős tippje!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Vedd rá magad a reggeli edzésre!

Hasadra süt a nap

Mikor a szemed napfényt érzékel, láncreakció indul el az agyadban, melynek hatására elkezdődik az ébredés folyamata. Ha reggel könnyebben akarsz felkelni, akkor este ne sötétítsd el teljesen a szobádat, hanem hagyd, hogy a reggeli fény beáramoljon, mikor felkel a nap. Télen sajnos ez a trükk nem működik, úgyhogy ilyenkor mesterséges fénnyel érhetsz el hasonló hatást (talán az olvasólámpádig még pont van erőd kinyújtózni reggel)

Illatos ébresztés

Az köztudott, hogy a kávé fogyasztása stimulálja az agyműködést, azt viszont sokan nem tudják, hogy már elég a kávé illata is ahhoz, hogy csökkenjen a kevés alvás okozta stressz. Ha időzíthető a kávéfőződ, nyert ügyed van: állítsd be, hogy az ébresztőóra megszólalása előtt pár perccel kezdjen el főzni, így mikor felriadsz az órára, a kávé finom illata rögtön elfeledteti veled az ijedtséget (időzítő hiányában meg lehet kérni a lakótársat, pasit, esetleg helyes szomszédot hasonló trükkök bemutatására).

Pakolj össze előre

Alvás előtt készítsd össze a másnapi ruhádat és töltsd fel az iPododat, hogy meggyorsítsd a reggeli készülődést. Lehet, hogy lefekvés előtt úgy érzed, reggel minderre lesz idő, de hidd el, a meleg ágy szorításának még nehezebb ellenállni, ha a reggelbe túl sok feladatot sűrítesz!

Készítsd elő a reggelit

Készíts össze egy könnyen emészthető, fehérjét és összetett szénhidrátokat tartalmazó reggelit, ami feltölt és elég energiát ad a nap elkezdéséhez. Jó ötlet például, ha joghurtba zabpelyhet keversz! Ha olyan reggelit készítesz, amit örömmel eszel meg, tényleg sokkal jobban indul a nap

Feküdj le időben

Sokkal egyszerűbb felkelni, ha a szervezeted tényleg kipihent, és az edzés is hatékonyabb, ha napi 7-8 óra alvással kombinálod. Annak érdekében, hogy az alvás még pihentetőbb legyen, jó trükk, ha kicsit leveszed a szobád hőmérsékletét elalvás előtt, és ha egy előre eltervezett időpontban kikapcsolod a gépedet/TV-det/telefonodat, ami visszatart az alvástól.

Csatlakozz valakihez, aki reggelenként edz

Egy edzőtárs sokkal vonzóbbá teheti a reggeli sportolást! Egyrészt, ha előre megbeszélitek, hogy mikor mentek, talán kevesebb eséllyel mondod le a közös programot a hidegre vagy a fáradtságra hivatkozva. A tudat pedig, hogy ő akkor is elmegy, ha te inkább a szundit választod, egyszerre idegesítő és nagyon motiváló!

Legyél TE a NEUTROGENA® magyar Nagykövete! (x)

Bőrgyógyászokkal kidolgozott formula, innováció, letisztult, elegáns megjelenés – mindezt képviseli a Neutrogena®

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Kiderült, hogy hat a kávé a sportteljesítményedre

Kiderült, hogy hat a kávé a sportteljesítményedre

És az is, hogy pontosan mikor érdemes innod egy fincsi lattét.

Ez az első állam, ahol ingyenessé tették a menstruációs kellékeket

Mi csak remélni tudjuk, hogy minél több ország követi majd a példáját!

Hihetetlen, mit találtak a rajongók Vanessa Hudgens új pasijáról

Amit egyszer kiírsz a netre, az örökre ott is marad!

Katalin hercegné óriási rekordot döntött

Nem egyedül tette, de nagy része volt benne.

Ilyen hatással van a kapcsolatra a hatalmas korkülönbség

Kiderült végre, hogy mennyire para, ha sokkal idősebb nálad a szerelmed.

7 cucc a ‘90-es évekből, ami újra trendi, és imádjuk

Talán egy-két darabot vagy kiegészítőt te is őrizgetsz még otthon.

Ezekkel a módszerekkel tényleg elkerülheted a másnaposságot

Mutatjuk, az alap trükkökön kívül mit vethetsz még be, hogy biztosra menj!

Zendaya vadiúj frizurája lesz 2021 egyik legnagyobb hajtrendje

A színésznő soha nem tud mellélőni!

Lopással vádolják Jennifer Lopezt

Csendben jegyeznénk meg, hogy picit elsiették a vádakat…