2014.02.04.@ 15.02

Pápá, felülések! – 5 perc a feszes hasért

Szeretnél feszes hasat, de eleged van a folyamatos felülésekből? Akkor próbáld ki ezt az 5 lépésből álló, változatos gyakorlatsort, amivel olyan izmaid lehetnek, mint Jessica Albának, ráadásul egy szempillantás alatt!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Pápá, felülések! – 5 perc a feszes hasért

1. gyakorlat: Lábemelés csípőtolással

Feküdj a hátadra felhúzott térdekkel. Ebből az alaphelyzetből emeld ki az egyik lábadat (a képen látod, hogy hogyan), majd told ki a csípődet. Ezt a mozdulatsort imételgesd fél percig, utána lábcsere!

 

2. gyakorlat: Páros lábemelés

Feküdj a hátadra, tedd a kezedet magad mellé, majd próbáld meg mindkét lábadat egyszerre felemelni és visszatenni a talajra, egy percig ismételgetve. Ez egy haladó gyakorlat, ami nagyon megdolgoztatja a hasizmaid alsó részét, ezért ha elsőre nem megy, akkor nem baj, ha váltott lábbal csinálod.

 

3. gyakorlat: Banán gördülés

A képen láható pozíciót felvéve kell átfordulnod a hasadról a hátadra, és vissza. Igen, ez a gyakorlat tényleg olyan szórakoztató, mint amilyennek látszik!

 

4. gyakorlat: Oldal plank

Előre szólunk, ez fárasztó lesz! Nem kell ugyanis mást tenned, mint a képen látható pózban tartanod magadat – oldalanként fél-fél percig.

 

5. gyakorlat: Klasszikus plank


Az előző feladathoz hasonlóan itt is csak a adott pozíciót kell tartani, most viszont egy teljes percig. Hajrá!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ez a tökéletes bugyi a popsid formája alapján

Ez a tökéletes bugyi a popsid formája alapján

Segítünk megtalálni az új kedvenc alsód!

Rettegtem az epilálástól, de kipróbáltam: ez lett a vége

Szerkesztőnk, Bianka megtalálta a beauty szettet, ami tökéletesen felkészíti a nyárra anélkül, hogy be kellene csekkolnia a kozmetikushoz. Ismerd meg a Braun menő eszközeit te is!

Így lehet extra feszes popsid 30 nap alatt

Jöhet a kerek popó-kihívás?