2014.02.04.@ 15.02

Pápá, felülések! – 5 perc a feszes hasért

Szeretnél feszes hasat, de eleged van a folyamatos felülésekből? Akkor próbáld ki ezt az 5 lépésből álló, változatos gyakorlatsort, amivel olyan izmaid lehetnek, mint Jessica Albának, ráadásul egy szempillantás alatt!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Pápá, felülések! – 5 perc a feszes hasért

1. gyakorlat: Lábemelés csípőtolással

Feküdj a hátadra felhúzott térdekkel. Ebből az alaphelyzetből emeld ki az egyik lábadat (a képen látod, hogy hogyan), majd told ki a csípődet. Ezt a mozdulatsort imételgesd fél percig, utána lábcsere!

 

2. gyakorlat: Páros lábemelés

Feküdj a hátadra, tedd a kezedet magad mellé, majd próbáld meg mindkét lábadat egyszerre felemelni és visszatenni a talajra, egy percig ismételgetve. Ez egy haladó gyakorlat, ami nagyon megdolgoztatja a hasizmaid alsó részét, ezért ha elsőre nem megy, akkor nem baj, ha váltott lábbal csinálod.

 

3. gyakorlat: Banán gördülés

A képen láható pozíciót felvéve kell átfordulnod a hasadról a hátadra, és vissza. Igen, ez a gyakorlat tényleg olyan szórakoztató, mint amilyennek látszik!

 

4. gyakorlat: Oldal plank

Előre szólunk, ez fárasztó lesz! Nem kell ugyanis mást tenned, mint a képen látható pózban tartanod magadat – oldalanként fél-fél percig.

 

5. gyakorlat: Klasszikus plank


Az előző feladathoz hasonlóan itt is csak a adott pozíciót kell tartani, most viszont egy teljes percig. Hajrá!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Aki ezt végig tudja csinálni, igazi hős!

Élő Ken 70 műtét után már mégsem akar baba lenni

Úgy tűnik, megbánta a sok műtetet!

Kollagén és hyaluronsav – bőrünk barátai (x)

Te tudod, hogy mi a szerepük? Bőrünk megfelelő állagáért felelősek. A kollagén alapú vázelemek, az elasztin, a hyaluronsav és az általa megkötött vízmennyiség együttesen dolgoznak a szép és feszes bőrért, de kevesen tudják, hogy az egészséges ízületeinket is nekik köszönhetjük.