2014.03.10.@ 15.03

Jobb szex workout

Felejtsd el a Kegel-gyakorlatokat, és inkább gyúrj rá ezekre az alap izomerősítő mozdulatokra, amiktől nem csak az edzőteremben, hanem a hálószobában is csúcsformában leszel!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Jobb szex workout

Elsőre biztos nem gondolnád, de ezekkel az egyszerű gyakorlatokkal is fokozhatod az élvezeteket. Mindegyik gyakorlatból csinálj 20 ismétlést hetente 2-3 alkalommal, és hamarosan élvezni fogod az edzés hatását. Hidd el, alig tudsz majd betelni vele!

Ki a csípővel!

Így csináld: Feküdj hanyatt, a térdedet húzd fel és a talpadat támaszd meg a talajon. A karodat nyújtsd ki a tested mellett vagy oldalra. Ebben a pozícióban emeld meg a csípődet és popsidat, és nyomd ki addig, hogy a felsőtested a comboddal egy vonalban legyen. Fontos, hogy közben a popsidat feszítsd meg, majd engedd vissza magad.

Miért jó? Ez a gyakorlat szuperül edzi a popsiizmokat, de ami még fontosabb, a hüvelyizmokat és a belső combokat is, mivel ezeket is szinte észrevétlenül összeszorítod közben.

Ülj a falra!

Így csináld: Támaszkodj egyenes a háttal a falnak, miközben a lábaidat csípőszéles terpeszben tartod. Hajlítsd be derékszögben a térded, de a hátadat még mindig nyomd a falnak. Végül emeld fel előre kinyújtva a karjaidat a vállad magasságába, és tartsd meg ezt a pozíciót egy percig.

Miért jó? Ez a statikus gyakorlat a törzsed mélyizmait dolgoztatja meg, és így segít abban, hogy az extrémebb szexpózokban is meg tudd magad tartani.

Nyújtsd ki, bébi!

Így csináld: Kitörés pozícióban térdelj le a talajra, a kezeidet támaszd meg a derekadon. Lassan nyomd előre a csípődet, miközben a felsőtestedet továbbra is egyenesen tartod. Maradj ebben a nyújtott helyzetben 10-20 másodpercig, majd jöhet a lábcsere!

Miért jó? Többet nem okoz majd gondot, hogy a lábaiddal átkulcsold a pasid nyakát, mert ettől a gyakorlattól hamar olyan hajlékony leszel, mint egy balerina.

Szex-hinta másképp:

Így csináld: Feküdj hanyatt, a karjaidat nyújtsd ki oldalra, a lábaidat pedig emeld fel kinyújtva derékszögbe. Ebből a pozícióból lassan engedd le a lábaidat, de mielőtt még a talajt érintenéd velük, húzd vissza őket. Fontos, hogy közben végig szorítsd egymáshoz a lábfejeidet és térdeidet.

Miért jó? Ettől a gyakorlattól nem csak szuperfeszes hasad lesz, hanem az orgazmusod is sokkal intenzívebbé válik, mivel szuperül edzi a hüvelyizmokat is.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Eugénia hercegnő hamarosan férjhez megy, és ahogyan a legtöbb menyasszony, ő is ledobott jó pár kilót a nagy nap előtt. Csekkold, milyen csini!

Eddz úgy, mint Kaley Cuoco

A színésznő alakja tökéletes, úgyhogy valószínűleg eléggé megéri, ha hallgatsz a tanácsaira. Nézd meg, ő hogyan csinálja!

Ezt a négy szabályt tartsd be, és könnyebb lesz a fogyás!

Nem kell rögtön extrém diétába kezdened, ha le szeretnél adni pár kilót, csak próbáld ki tippjeinket, és meglátod, így is megszabadulsz majd feleslegtől!

Ennyit lehet fogyni a legújabb fogyókúrás módszerrel

A bikinibody projekt már kipörgött, de ez nem jelenti azt, hogy ne rázódhatnál formába akár ősszel is. Most erre a fogyiverzióra esküsznek a legtöbben.

Hihetetlen, mi a legújabb mellnagyobbító őrület

Nagyon furcsa módszerek terjednek a neten, amik egytől egyig azt ígérik, hogyha kipróbálod őket, tuti nagyobbak lesznek a melleid. A következő trükk az egyik leghajmeresztőbb az összes közül!

Így kerüld el a délutáni kajakómát

2 óra után fizikai kihívást jelent a nyakadon tartani a fejed? Valószínűleg utolért a délutáni fáradtság, amit néhány trükkel messzire űzhetsz.

Kiderült: Ilyen a tökéletes vagina

A svájci kutatók több mint hatszáz nőt vizsgáltak meg, és meglepő dolgot derítettek ki a hüvellyel kapcsolatban.