2014.03.10.@ 15.03

Jobb szex workout

Felejtsd el a Kegel-gyakorlatokat, és inkább gyúrj rá ezekre az alap izomerősítő mozdulatokra, amiktől nem csak az edzőteremben, hanem a hálószobában is csúcsformában leszel!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Jobb szex workout

Elsőre biztos nem gondolnád, de ezekkel az egyszerű gyakorlatokkal is fokozhatod az élvezeteket. Mindegyik gyakorlatból csinálj 20 ismétlést hetente 2-3 alkalommal, és hamarosan élvezni fogod az edzés hatását. Hidd el, alig tudsz majd betelni vele!

Ki a csípővel!

Így csináld: Feküdj hanyatt, a térdedet húzd fel és a talpadat támaszd meg a talajon. A karodat nyújtsd ki a tested mellett vagy oldalra. Ebben a pozícióban emeld meg a csípődet és popsidat, és nyomd ki addig, hogy a felsőtested a comboddal egy vonalban legyen. Fontos, hogy közben a popsidat feszítsd meg, majd engedd vissza magad.

Miért jó? Ez a gyakorlat szuperül edzi a popsiizmokat, de ami még fontosabb, a hüvelyizmokat és a belső combokat is, mivel ezeket is szinte észrevétlenül összeszorítod közben.

Ülj a falra!

Így csináld: Támaszkodj egyenes a háttal a falnak, miközben a lábaidat csípőszéles terpeszben tartod. Hajlítsd be derékszögben a térded, de a hátadat még mindig nyomd a falnak. Végül emeld fel előre kinyújtva a karjaidat a vállad magasságába, és tartsd meg ezt a pozíciót egy percig.

Miért jó? Ez a statikus gyakorlat a törzsed mélyizmait dolgoztatja meg, és így segít abban, hogy az extrémebb szexpózokban is meg tudd magad tartani.

Nyújtsd ki, bébi!

Így csináld: Kitörés pozícióban térdelj le a talajra, a kezeidet támaszd meg a derekadon. Lassan nyomd előre a csípődet, miközben a felsőtestedet továbbra is egyenesen tartod. Maradj ebben a nyújtott helyzetben 10-20 másodpercig, majd jöhet a lábcsere!

Miért jó? Többet nem okoz majd gondot, hogy a lábaiddal átkulcsold a pasid nyakát, mert ettől a gyakorlattól hamar olyan hajlékony leszel, mint egy balerina.

Szex-hinta másképp:

Így csináld: Feküdj hanyatt, a karjaidat nyújtsd ki oldalra, a lábaidat pedig emeld fel kinyújtva derékszögbe. Ebből a pozícióból lassan engedd le a lábaidat, de mielőtt még a talajt érintenéd velük, húzd vissza őket. Fontos, hogy közben végig szorítsd egymáshoz a lábfejeidet és térdeidet.

Miért jó? Ettől a gyakorlattól nem csak szuperfeszes hasad lesz, hanem az orgazmusod is sokkal intenzívebbé válik, mivel szuperül edzi a hüvelyizmokat is.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Mindannyian szeretjük a nyarat. Napozás, fürdőzés, vagy csak maga a jó idő... Viszont az UV sugarak, a sós víz, a meleg és a medencék vegyszerei igencsak károsítják hajunkat. De a megfelelő eszközökkel könnyedén óvhatod hajad a káros külső hatásoktól, hogy az visszatérhessen eredeti szépségéhez. Próbáld ki az új Univerzális növényi balzsamot az Yves Rocher-tól!

Ezért érzed magad másnaposnak alkohol nélkül is

Kevés ennél gonoszabb dolog létezik.