2014.03.11.@ 12.03

Így nem álom a homokóra alak!

Te is szeretnél szuperszexi bikini body-t villantani idén nyáron? Akkor itt az ideje felturbózni kicsit az edzéseket, mondjuk ezzel az ütős gyakorlatsorral, amivel pár hét alatt látványosan vékonyabb derekad lehet!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így nem álom a homokóra alak!

1. Oldal plank

Feküdj az oldaladra, támaszkodj meg az alkarodon, majd ebből a pozícióból told ki a csípődet, tartsd magad pár másodpercig ebben a megemelt pozícióban, majd ereszkedj vissza a talajra.

Ismétlés: 3×15/oldal

2. Planking csípőfordítással

Sima plank pozícióból kezdj, az alkarodon támaszkodva, nagyjából csípő széles terpeszben. Ebből a statikus helyzetből billentsd ki a csípődet jobbra, majd gyere vissza középre, majd balra ugyanez! Ne aggódj, nem olyan bonyolult, mint amilyennek tűnik, csekkold a videót:

Ismétlés: 3×15

3. Forgatás

Állj vállszéles terpeszállásba, enyhén hajlítsd be a térdedet és nyújtsd ki a két karodat oldalra. Ebből a kiindulási helyzetből fordulj el a felsőtesteddel jobbra, ameddig csak bírsz, úgy, hogy a lábad és a csípőd továbbra is előre nézzen, majd ismételd meg balra is. A gyakorlat rúddal (vagy seprűnyéllel) is végezhető, és ha jobban örülnél, ha egy szexi pasi mutatná meg, hogy hogyan is kell ezt jól csinálni, akkor nézd meg ezt a videót!

Ismétlés: 3×15

4. Hullahopp!


Emlékszel, hogy mennyire imádtad a hullahopp karikádat kislány korodban? Akkor biztos örülni fogsz, mert ez a gyakorlat szuperül vékonyítja a derekadat és már 10 perc folyamatos mozgással nagy eredményeket érhetsz el!

5. Lábnyújtás ülve

Ülj le egy szék, vagy a kanapé szélére és támaszkodj meg magad mellett kétoldalt, hogy a lábadat előre tudd nyújtani. Ha felvetted ezt a pozíciót, lassan kezdd el magad felé húzni a térdben berogyasztott lábaidat, mintha a mellkasodat akarnád megérinteni vele. Figyelj, mert ez egy elég kemény gyakorlat!

Ismétlés: 25

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

140 milliót költött egy modell, hogy Kim Kardashianra hasonlítson

140 milliót költött egy modell, hogy Kim Kardashianra hasonlítson

Elképesztő, mennyi műtétet vállalt be, hogy olyan legyen, mint a popsikirálynő!

Ennyit kell sétálnod ahhoz, hogy beindítsd a fogyást

Gondban vagy azzal az újévi fogadalmaddal, hogy leadj pár kilót? Ne aggódj, eláruljuk, hány lépést kell megtenned érte!

Megdöbbentő előtte-utána fotót posztolt Tóth Vera

Ez a kép is bizonyítja, hogy rengeteget fogyott!

Halálra akarja enni magát a 317 kilós férfi

Nem tesz semmit azért, hogy változtasson az életmódján.

Élő Ken teljesen átoperáltatja az arcát

Az újabb műtét sorozatra azért is van szükség, mert a férfi vonásait már a reptéri arcfelismerők sem tudják értelmezni.

5 tipp, hogy feldobd az edzőtermi edzéseket

Mikor megvetted a bérleted, még szuper lelkes voltál, de a sokadik alkalom után már unod a kardiózást vagy a súlyok emelgetését… Ha magadra ismertél, ideje felráznod a fitnesz-rutinodat!

7 furcsa dolog, ami erősíti az immunrendszered

Nem győzöd kapkodni a C vitamin tabikat, mégis újabb körre bejelentkezett nálad a megfázás? Nem is sejted, milyen apró trükkökkel űzheted el messzire a kellemetlen vendéget.

Így sportolj, ha abszolút semmi időd mozogni

Ha kevés időd jut a sportolásra, akkor ezeket a tippeket imádni fogod!

Bizarr kihívás terjed a neten: Januhairy

Movember csajoknak – te kipróbálnád ezt a meghökkentő challange-et?

Ilyen ciki Photoshop bakit még nem láttál!

Egy divatcég annyira kínos képeket tett fel az oldalára, hogy még nézni is kellemetlen. Le mered csekkolni?

Így tartsd meg a fitt-fogadalmadat egész évben

Január első hetén még lelkesen edzel, de márciusban már sokszor elcsalod, nyáron pedig tényleg csak porosodik a sportszerkód? Idén másként lesz!

Madonnának hirtelen hatalmas lett a feneke

Ha eddig azt hitted, hogy Kim Kardashian letaszíthatatlan a popókirálynői trónról, akkor tévedtél. Csekkold Madonna trónbitorló képeit!

Ez lesz 2019 legmenőbb diétája

Állítólag a legkönnyebben betartható étrend! Te is kipróbálod?