2014.03.14.@ 15.03

Szokj rá a morning-trainingre!

Mindegy, hogy tavasszal kapott el az edzés-láz, vagy már régóta rendszeresen az edzőteremben pörögsz, szakértők szerint a legjobb, ha reggel teszed. Ha nem tudod rávenni magad, ezek az okok talán segítenek!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Szokj rá a morning-trainingre!

1. Nem maradsz le a meló utáni spontán bulikról: Ha munka után jársz kondizni, választanod kell, hogy elblicceled az edzést, és inkább beülsz a csajokkal egy fincsi koktélra vagy fordítva. Elfelejtheted ezt a dilemmát, ha rászoksz a meló előtti sportolásra, így esténként nyugodtan élhetsz társasági életet!

2. Több kalóriát égetsz el: A legjobb beindítani reggel a zsírégetést, így egész nap fokozottabban működik az anyagcseréd, és a nap folyamán elfogyasztott ételek sem rakódnak le annyira, mintha este járnál tornázni!

3. Mindenben jobban teljesítesz: A reggeli edzés felpörgeti a boldogsághormonok termelődését, fokozza az agyműködést és az izmaidat is bejáratja, ráadásul tudat alatt inkább egészségesebb ételekre voksolsz majd a nap hátralévő részében.

4. Könnyebben koncentrálsz: Ébredés után kisebb valószínűséggel idegesítenek fel, vagy leszel szétszórt az ezernyi megválaszolatlan e-mail miatt. Emiatt reggelente jobban odafókuszálsz az edzésedre, így sokkal hatékonyabban végzed a gyakorlatokat.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

Nézd meg a legszebb mintákat ebben a témában!

Tényleg rossz a testednek, ha hideg vizet iszol?

Lehet, hogy a hideg vízzel többet ártasz magadnak, mint használsz.

Ez történik a testeddel, ha nem eszel cukrot

Nem kell teljesen leszoknod róla!