2014.03.16.@ 12.03

5 “light” nasi, amit inkább felejts el

Gondoltad volna, hogy sok diétásnak és egészségesnek hitt rágcsálnivaló valójában igazi kalóriabomba? Most leleplezzük az igazságot, így lecsekkolhatod, milyen snackeket iktass ki az étrendedből, ha nyáron bomba bikinibody-val szeretnél hódítani a strandon!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

5 “light” nasi, amit inkább felejts el

Joghurt müzlivel

Ugye reggelire vagy tízóraira te is gyakran kanalazol ebből a finomságból? Sajnos azonban lehet, hogy pont emiatt nem akar elmozdulni a mérleg nyelve. Tudtad, hogy egy fél csésze müzli (főleg, ha ízesített) akár 300 kalóriát és 15 g zsírt is tartalmazhat? Szóval figyelj rá, hogy ne a közeli kávézóban vásárold meg a tízóraidat, hanem egy szupermarketben, így mindig tudod, pontosan mi is kerül a pohárkádba. Válassz alacsony zsírtartalmú joghurtot, mellé pedig gyümölcsöt, vagy ha mindenképp ropogós feltétet szeretnél, akkor szórj rá zabot, lenmagot vagy teljes kiőrlésű, ízesítetlen müzlit!

 

Smoothie

Nyugi, a különböző finom gyümölcs- és zöldségsmoothiekról nem kell lemondanod a fogyókúra idején sem, csak figyel rá, mit dobsz a turmixgépedbe! Ha ugyanis telepakolod banánnal, tejjel, eperrel, gyümölcslevekkel és mogyoróvajjal, nem csak vitaminokban, hanem kalóriában is gazdag lesz a végeredmény. Ha viszont zsírszegény és diétás alternatívákkal helyettesíted ezeket a hozzávalókat, máris nyugodtan szürcsölheted kedvenc turmixodat. Használj szója- vagy mandulatejet, a magas cukortartalmú gyümik helyett pedig ananászt, grépfrútot vagy zöldségeket válassz!

 

Szőlő

A szőlő legalább akkora kalóriacsapda, mint a popcorn. Azt hinnéd, hogy szuper csipsz-alternatíva, mert egészséges és ugyanúgy szemenként lehet csipegetni. De szintén a cukrosabb gyümölcsök közé tartozik, ezért egyetlen szem belőle 5 kalóriát tartalmaz. Így mire feleszmélsz, már el is tüntettél 200 kalóriát! Így legközelebb figyelj rá, hogy maximum egy maréknyit egyél belőle.

 

Tonhalsaláta kétszersülttel

A tonhal önmagában szuperegészséges, de ha a konzerv salátás verziót választod, ráadásul pirítóst, kétszersültet vagy kenyeret is eszel hozzá, máris 300 kalóriánál tartasz. A konzervekbe ugyanis legtöbbször plusz cukor, majonéz vagy napraforgó olaj is kerül, amik igazi diétagyilkosok. Vásárolj ezért inkább natúr tonhalat extra szűz olívaolajban, és készítsd el otthon a salátát friss zöldségekkel!

 

Pita humusszal

Ez a partisnack telitalálat csajbulikon, ha éppen diétáztok a barátnőiddel, vagy csak a bulikon is figyeltek a vonalaitokra. Ha viszont túlzásba viszed a mártogatást, vagy az egészséges humusz mellé sok pitát is nassolsz, annyi a fogyókúrának! Szerencsére ma már kapható teljes kiőrlésű pita is, amiből nyugodtan ehetsz. Ráadásul, ha a pitakenyeret kisebb darabokra szaggatod, és apró falatonként csipegeted, kevesebbel is jóllaksz majd!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

Nézd meg a legszebb mintákat ebben a témában!

Tényleg rossz a testednek, ha hideg vizet iszol?

Lehet, hogy a hideg vízzel többet ártasz magadnak, mint használsz.

Ez történik a testeddel, ha nem eszel cukrot

Nem kell teljesen leszoknod róla!

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Aki ezt végig tudja csinálni, igazi hős!