2014.03.28.@ 11.03

Koppintsd le Jessica Alba bombanő-edzését!

dén nyáron te is olyan vadítóan szeretnél kinézni a strandon, mint a bikinikirálynő Jessica? Akkor most figyelj, mert az edzője elárulta, milyen szuper módszerrel tartja bombaformában magát a színésznő!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Koppintsd le Jessica Alba bombanő-edzését!

Ugye neked is leesett az állad, mikor megláttad a Sin City második részének előzetesét? Elképesztő, hogy majdnem 10 év telt el az első rész óta, Jessica mégis ugyanolyan dögös a sztriptíztáncosnő Nancy szerepében, mint anno.

Ráadásul a színésznő közben szült két gyereket is, de ettől függetlenül ugyanolyan feszes és szexi maradt a hasa, pedig egyáltalán nem vonja meg magától a finom falatokat, sőt! Arról már olvashattál nálunk, hogy Jessica a 80/20 diétás módszerre esküszik, amibe egy kis nassolás is simán belefér. De azért emellett figyel arra, hogy a bűnözéseket extra mozgással ellensúlyozza. Sokféle sportot kipróbált már, de a kedvence Ramona Braganza sztáredző 3-2-1 tréningje, mert ezzel tényleg villámgyorsan csúcsformába lendülhet a forgatások előtt.

Jessica 2005-ben

És hogy mitől ilyen hatásos ez a módszer? Egyrészt mivel kardió, erősítő és core training gyakorlatokat is tartalmaz, triplán megdolgoztatod az izmaidat, miközben a zsírégetés is beindul. A különböző fajtájú gyakorlatokat viszont nem vegyesen, hanem külön szakaszokban kell végezned, így pedig fokozzák egymás hatását. Kardióból három sorozatot kell csinálnod, erősítő gyakorlatokból kettőt, a törzsizmokat erősítő core trainingből pedig egyet, innen is kapta a módszer a 3-2-1 nevet. A bűvös számokon kívül pedig még összesen két szabályt kell megjegyezned. Először is a sorrendre figyelj, ami mindig a következő legyen: kardió – erősítés – kardió – erősítés – kardió – core training. Az izomerősítő gyakorlatokat már viszont szabadon variálhatod, csak az a fontos, hogy mindkét sorozatban ugyanazt az izomcsoportot célozd meg. Ugye nem is hangzik túl bonyolultan ez az edzés? Akkor kezdd el a visszaszámlálást, és 3-2-1: indulhat is a bombanő-tréning!


Ha pedig még nem egészen világos, hogyan is épül fel egy 3-2-1 edzés, csekkold le ezt a videót, amiben Ramona megmutatja a kedvenc gyakorlatait!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

Nézd meg a legszebb mintákat ebben a témában!

Tényleg rossz a testednek, ha hideg vizet iszol?

Lehet, hogy a hideg vízzel többet ártasz magadnak, mint használsz.

Ez történik a testeddel, ha nem eszel cukrot

Nem kell teljesen leszoknod róla!

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Aki ezt végig tudja csinálni, igazi hős!