2014.03.29.@ 07.03

Felejtsd el az anti-fitnesz kifogásokat!

Hiába közeledik a bikiniszezon, mostanában mindig találsz valami ál-indokot, hogy lecsald a heti edzésadagodat? Akkor fogadd meg a sztáredzők tuti tippjeit, hogy egyszer és mindenkorra leszámolhass a kamu kifogásokkal!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Felejtsd el az anti-fitnesz kifogásokat!

„Nincs időm”: Te is gyakran hivatkozol erre a klasszikus anti-fitnesz szövegre? Akkor próbáld ki a HIIT, vagyis magas intenzitású intervall edzéseket, amikkel 30 perc alatt is extra mennyiségű kalóriát égethetsz el! Ráadásul még az edzőterembe sem kell elmenned, mivel különleges eszközökre sincs szükség rájuk, így otthon is lehet belőled HIIT-bajnok. Próbáld ki például ezt a gyakorlatsort:

„Nem bírom végigcsinálni”: Már totál átizzadtad a legmenőbb edzőszerkódat, égnek az izmaid, és úgy érzed, képtelen vagy még egy sorozatot csinálni a guggolásokból? Tudjuk, nagy a csábítás, hogy bedobd a törölközőt, de hidd el, megéri kitartani! Ebben a fázisban formálhatod ugyanis legjobban az izmaidat és égetheted a legtöbb kalóriát. Legközelebb gondolj arra, hogy bármilyen nehéz is az utolsó pár perc, ha végigcsinálod, dupla olyan hatásos lesz az edzésed.

„Annyira uncsi már”: Az unalom nemcsak a hálóban lehet igazi hangulatgyilkos, hanem az edzőteremben is. Ha úgy érzed, már belefáradtál a megszokott fitneszrutinodba, akkor ideje váltanod! Először az is segíthet, ha frissíted a tracklistedet az mp3-lejátszódon, vagy beszerzel pár menő sportcuccot. Aztán ha ettől sem pörögsz fel, próbálj ki egy új változatot a régi óratípusodból. Például ha eddig imádtad a pilateszt, akkor csekkolj le egy piloxing órát, ahol a hagyományos gyakorlatokat boksszal és táncelemekkel ötvözik.

„Nem látom az eredményét”: Ha hónapok óta egyáltalán nem módosítottál az edzésterveden, ne csodálkozz, ha nem látsz változást a tükörben, és a mérleg sem hajlandó továbbmozdulni. A tested ugyanis hamar alkalmazkodik az extra terheléshez, így ha fejlődni szeretnél, fokozatosan növelned kell az edzések intenzitását. Ne izgulj, ez nem jelenti azt, hogy ha eddig heti kétszer edzettél, akkor most már négyszer kell! Elég az is, ha emeled az ismétlések számát, de súlyzókkal és fitneszszalagokkal is feltuningolhatod a jól bevált gyakorlatokat.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

Nézd meg a legszebb mintákat ebben a témában!

Tényleg rossz a testednek, ha hideg vizet iszol?

Lehet, hogy a hideg vízzel többet ártasz magadnak, mint használsz.

Ez történik a testeddel, ha nem eszel cukrot

Nem kell teljesen leszoknod róla!