2014.03.29.@ 07.03

Felejtsd el az anti-fitnesz kifogásokat!

Hiába közeledik a bikiniszezon, mostanában mindig találsz valami ál-indokot, hogy lecsald a heti edzésadagodat? Akkor fogadd meg a sztáredzők tuti tippjeit, hogy egyszer és mindenkorra leszámolhass a kamu kifogásokkal!

Kovács Brigitta
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Felejtsd el az anti-fitnesz kifogásokat!

„Nincs időm”: Te is gyakran hivatkozol erre a klasszikus anti-fitnesz szövegre? Akkor próbáld ki a HIIT, vagyis magas intenzitású intervall edzéseket, amikkel 30 perc alatt is extra mennyiségű kalóriát égethetsz el! Ráadásul még az edzőterembe sem kell elmenned, mivel különleges eszközökre sincs szükség rájuk, így otthon is lehet belőled HIIT-bajnok. Próbáld ki például ezt a gyakorlatsort:

„Nem bírom végigcsinálni”: Már totál átizzadtad a legmenőbb edzőszerkódat, égnek az izmaid, és úgy érzed, képtelen vagy még egy sorozatot csinálni a guggolásokból? Tudjuk, nagy a csábítás, hogy bedobd a törölközőt, de hidd el, megéri kitartani! Ebben a fázisban formálhatod ugyanis legjobban az izmaidat és égetheted a legtöbb kalóriát. Legközelebb gondolj arra, hogy bármilyen nehéz is az utolsó pár perc, ha végigcsinálod, dupla olyan hatásos lesz az edzésed.

„Annyira uncsi már”: Az unalom nemcsak a hálóban lehet igazi hangulatgyilkos, hanem az edzőteremben is. Ha úgy érzed, már belefáradtál a megszokott fitneszrutinodba, akkor ideje váltanod! Először az is segíthet, ha frissíted a tracklistedet az mp3-lejátszódon, vagy beszerzel pár menő sportcuccot. Aztán ha ettől sem pörögsz fel, próbálj ki egy új változatot a régi óratípusodból. Például ha eddig imádtad a pilateszt, akkor csekkolj le egy piloxing órát, ahol a hagyományos gyakorlatokat boksszal és táncelemekkel ötvözik.

„Nem látom az eredményét”: Ha hónapok óta egyáltalán nem módosítottál az edzésterveden, ne csodálkozz, ha nem látsz változást a tükörben, és a mérleg sem hajlandó továbbmozdulni. A tested ugyanis hamar alkalmazkodik az extra terheléshez, így ha fejlődni szeretnél, fokozatosan növelned kell az edzések intenzitását. Ne izgulj, ez nem jelenti azt, hogy ha eddig heti kétszer edzettél, akkor most már négyszer kell! Elég az is, ha emeled az ismétlések számát, de súlyzókkal és fitneszszalagokkal is feltuningolhatod a jól bevált gyakorlatokat.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Aludj ebben a pózban, és többé nem fáj a mensi

Aludj ebben a pózban, és többé nem fáj a mensi

Neked is kihívás pihentetően aludni a piros betűs napok alatt? Akkor gyorsan olvass tovább, mert megtaláltuk tökéletes, és fájdalommentes a megoldást!

Csak rágón élt ez a fiatal lány, most így néz ki

A fiatal lány 32 kilóra fogyott, mikor úgy döntött, változtat, és nem éhezteti magát többé!

Szerinted is túl kövér ez a lány modellnek?

Egy ügynök mondta neki, hogy kövér ahhoz, hogy rendes modell legyen, pedig a 23 éves lány gyakorlatilag alultáplált.

Ez a lány megmutatta, hogyan néznek ki igazából az Insta-csajok

Képzeld, egy bevállalós lány megelégelte, hogy minden túl tökéletesnek tűnik az Instán és úgy döntött, megmutatja a művészi képek mögött rejlő valóságot! A meghökkentő fotója pedig azonnal bejárta az Instagrammot!