2014.04.16.@ 13.04

Szunditippek Insomnia-babyknek

Mostanában éjjelente alvás helyett csak a lepedőt gyűrögeted, ráadásul nem is hancúrozás közben, hanem mert órákig forgolódsz álmatlanul? Akkor ideje, hogy változtass a lefekvés előtti rutinodon: próbáld ki ezt az öt álomfogó-trükköt, és újra olyan mélyen fogsz aludni, mint Csipkerózsika!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Szunditippek Insomnia-babyknek

1. Ki az ágyból

Elsőre meglepően hangzik, de ha nem tudsz elaludni, csak rontasz a helyzeten, ha az ágyban fekszel tétlenül. Ezzel ugyanis tudat alatt azt üzened a testednek, hogy az a normális, ha nem alszol az ágyban. Ezért ha már 20-30 perce csak forgolódsz, inkább kelj fel, menj ki a nappaliba, és a kanapén olvasgass egy könyvet vagy hallgass relaxáló zenét.

2. Jógázz lefekvés előtt

Ha totál stresszesen fekszel le aludni, ne csodálkozz, ha egész éjszaka nem tudsz elaludni. Ezért ha például napközben felhúzott a főnököd, mindenképp lazíts lefekvés előtt. Segíthet egy forró fürdő is levendula illatú tusfürdővel, de ha rendszeresen alvásproblémáid vannak, akkor próbáld ki a jógát. Koncentrálj közben a légzésedre, és alig fél óra alatt sikerülhet teljesen ellazulnod.

3. No more problem

Az aggódás is igazi álomgyilkos, mivel az agyad nem tud kikapcsolni, ha lefekvés előtt még a problémáidon rágódsz. A legjobb, ha rendszeresíted, hogy minden este egy papírra leírod, milyen gondok nyomasztanak (például egy fontos prezentáció, amivel még nem készültél el, vagy hogy hétvégén látogatóba jönnek a pasid szülei). Majd a lista másik felére írd fel, hogyan tudod megoldani ezeket a dolgokat. Ezáltal elérheted, hogy legalább alvás előtt ne aggódj miattuk, és reggel kipihenten már nem is látod olyan vészesnek a szitukat.

4. Ne nézd a vekkert

Ugye téged is az őrületbe kerget, ha tudod, hogy 3 óra múlva fel kell kelned, pedig még egy percet sem aludtál? Ha állandóan csekkolod az órád, miközben álmatlanul forgolódsz, folyamatosan nő a testedben a stresszhormonok mennyisége, ami csak még jobban megnehezíti az elalvást. Ezért bármilyen nehéz is, semmiképp ne nézz az órádra!

5. Kapcsolj ki

És nem csak magadat, hanem minden elektromos kütyüt a hálódban! A legjobb, ha ki is húzod őket a konnektorból, mert még készenléti üzemmódban is bocsájtanak ki olyan elektromos jeleket, amik zavarhatnak az elalvásban. A mobilodat pedig jobb, ha teljesen száműzöd a szobából, így tutira nem csábulsz el egy kis lefekvés előtti facebookozásra. A telód kék fénye ugyanis gátolja az alváshormonok termelődését, ezáltal álmatlanságot is okozhat.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Eugénia hercegnő hamarosan férjhez megy, és ahogyan a legtöbb menyasszony, ő is ledobott jó pár kilót a nagy nap előtt. Csekkold, milyen csini!

Eddz úgy, mint Kaley Cuoco

A színésznő alakja tökéletes, úgyhogy valószínűleg eléggé megéri, ha hallgatsz a tanácsaira. Nézd meg, ő hogyan csinálja!

Ezt a négy szabályt tartsd be, és könnyebb lesz a fogyás!

Nem kell rögtön extrém diétába kezdened, ha le szeretnél adni pár kilót, csak próbáld ki tippjeinket, és meglátod, így is megszabadulsz majd feleslegtől!

Ennyit lehet fogyni a legújabb fogyókúrás módszerrel

A bikinibody projekt már kipörgött, de ez nem jelenti azt, hogy ne rázódhatnál formába akár ősszel is. Most erre a fogyiverzióra esküsznek a legtöbben.

Hihetetlen, mi a legújabb mellnagyobbító őrület

Nagyon furcsa módszerek terjednek a neten, amik egytől egyig azt ígérik, hogyha kipróbálod őket, tuti nagyobbak lesznek a melleid. A következő trükk az egyik leghajmeresztőbb az összes közül!

Így kerüld el a délutáni kajakómát

2 óra után fizikai kihívást jelent a nyakadon tartani a fejed? Valószínűleg utolért a délutáni fáradtság, amit néhány trükkel messzire űzhetsz.

Kiderült: Ilyen a tökéletes vagina

A svájci kutatók több mint hatszáz nőt vizsgáltak meg, és meglepő dolgot derítettek ki a hüvellyel kapcsolatban.