2014.05.05.@ 14.05

Turbózd fel az edzésed és a bikini alakod egyszerre!

Gondoltad volna, hogy ha csak rutinból csinálod végig az edzéseket, azzal előbb-utóbb még a legintenzívebb gyakorlatsor hatását is lenullázhatod? Ezért ha az alábbi tüneteket tapasztalod magadon, mindenképp variáld át az edzéstervedet, hogy folyamatosan a legjobb formádat hozhasd!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Turbózd fel az edzésed és a bikini alakod egyszerre!

1. Nem jutsz egyről a kettőre

Mostanában mintha elvarázsolták volna a mérleged vagy a tükröd, mert semmi változást nem látsz? Ez valószínűleg pont azért van, mert a tested hozzászokott a terheléshez, és emiatt a bevált edzésekkel maximum szinten tudod tartani magad, továbbfejlődni már nem.

2. Folyton az órádat csekkolod

Ha az utóbbi időben azon kapod magad, hogy aerobikórák vagy futás közben kétpercenként nézegeted az órádat, az egyértelműen annak a jele, hogy meguntad a fitneszrutinodat. Ez pedig nemcsak azért rossz, mert előbb-utóbb biztosan elmegy a kedved a sportolástól, hanem azért is, mert az állandó óra-csekkolástól koncentrálni sem tudsz annyira, így az edzéseid sem lesznek olyan hatásosak.

3. Fokozatosan csökken a havi edzésadagod

Lapozz vissza a naptáradban, és nézd végig, az elmúlt hónapokban hetente hányszor sportoltál. Ha azt látod, hogy a heti edzésadagod lecsökkent (és mondjuk nem azért, mert folyton túlóráznod kellett volna), azt tekintsd vészjelzésnek!

4. Állandóan kimerült vagy

Ha viszont épp ellenkezőleg igazi fitneszmegszállott lettél, könnyen előfordulhat, hogy túlhajtod magad. Ilyenkor a szervezeted ahelyett, hogy megerősödne, inkább fokozatosan gyengül, mert nem bírja a túlzott terhelést. Szóval ha edzések után nem csak az izomláz miatt vagy fáradt, akkor mindenképp lassíts!

5. Több sérülésed is volt mostanában

Talán nem is gondolnád, de ha sokáig ragaszkodsz ugyanahhoz a gyakorlatsorhoz vagy mozgásfajtához, azzal a sérülésveszélyt is növeled. Ha ugyanis folyamatosan ugyanazokat a testrészeidet terheled (ráadásul mindig ugyanolyan módon), azzal tönkreteheted az ízületeidet és az izmokat tartó szalagokat.

Szerencsére arra is van ötletünk, hogyan turbózhatod fel újra az edzéstervedet, ha ezeket az anti-fitnesz tüneteket észleled magadon. Klikk a Bikini Bootcamp blogra, és kövesd Mile Szilvit, a Cosmo személyi trénerét, aki mindennap ellát hasznos tippekkel és profi ötletekkel, hogy a maximumot hozhasd ki az edzéseidből – és persze az alakodból.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!

A fél net ezen a modellen háborog 

Már rég nem menő csontsovány lányokkal népszerűsíteni egy kollekciót, most mégis az egyik legnagyobb divatház bakizott.

Kipróbáltam a menstruációs korongot, ez történt

Ezzel még a nehéz napok alatt is élvezheted a szexet!