2014.05.11.@ 04.05

Mennyire vagy igazi fitt Gym-Bunny?

Ezerrel készülsz már a bikiniszezonra, és kíváncsi vagy, hogy mennyire közel vagy a bombaformádhoz? Akkor csináld végig az alábbi három fitneszkihívást, amikkel villámgyorsan lemérheted fittségi szintedet, plusz azt is megtudhatod, min kell esetleg még tuningolnod, hogy kihozd magadból a maximumot!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Mennyire vagy igazi fitt Gym-Bunny?

Gyorsaság

Először is következzen az időmérő edzés, amihez szükséged lesz négy ásványvizes palackra vagy bármilyen szilárd tárgyra, amit bójaként használhatsz. Ezenkívül a legjobb, ha ezt a kihívást egy parkban csinálod, ha csak nem hatalmas loftlakásban laksz, mert a négy jelzőbójádat négyzet alakban kell felállítanod egymástól 4,5 méter távolságban. Ha ez megvan, állj a négyzet közepére, és állítsd be a stoppered! A feladat, hogy 15 másodperc alatt minél több bóját érints meg úgy, hogy közben mindig visszafutsz a kiinduló pontra. Kezdd a bal első bójával, fuss oda, érintsd meg, majd vissza középre és jöhet a jobb első, majd a hátsók, és így körbe amilyen gyorsan, csak tudod.

Értékelés: Hány bóját sikerült megérintened?

Kiváló: 9 vagy több. Gratulálunk, hipergyors csajszi vagy!
Jó: 6-8 között. Szuper, csak így tovább!
Még fejlődnöd kell: Kevesebb, mint 6. De azért ne keseredj el, próbálj ki intenzív kardió és izomerősítő sportokat, mint például a HIIT-edzést, amivel szuperül felturbózhatod a gyorsaságodat!

 

Állóképesség

Ezúttal nem az idővel, hanem saját magaddal fogsz versenyezni. Négy láberősítő gyakorlatot kell egymás után végigcsinálnod, ameddig csak bírod szünet nélkül: guggolást, guggolásból felugrást, kitörést (mindkét lábbal) és kitörésbél váltott lábbal ugrást (szintén mindkét lábbal). A lényeg, hogy mindegyik gyakorlatból egy ismétlést csinálj, majd rögtön válts a következőre, és így sorban, amíg nem fulladsz ki.

Értékelés: Hány ismétlést tudtál pihenő nélkül végigcsinálni?

Kiváló: 24 vagy még több. Készen állsz a bikiniszezonra!
Jó: 10-15 között. Egy kicsit még húzz bele!
Még fejlődnöd kell: 10-nél kevesebb. Ne felejtsd el mindennap végigcsinálni a Cosmo Bikini Bootcamp tornavideókat, és hamarosan csúcsformában leszel.


Egyensúly

A koordinációdat legegyszerűbben a következő gyakorlattal tesztelheted. Állj egyenesen, majd emeld hátra a bal lábadat, miközben egyenes háttal előre döntöd a felsőtested (mint mérlegállásban), és a bal kezeddel érintsd meg a jobb lábujjadat. A kihívás, hogy 1 perc alatt hányszor tudod szabályosan végrehajtani a gyakorlatot anélkül, hogy kibillennél az egyensúlyodból. Ja, és ne felejtsd el mindkét lábadat letesztelni!

Értékelés: Hányszor sikerült megérintened a lábujjadat?

Kiváló: 21-szer vagy annál is többször. Váó, téged aztán semmi nem tud kibillenteni az egyensúlyodból!
Jó: 10 és 20 között. Hajrá, ne add fel!
Még fejlődnöd kell: 10 alatt van az eredményed, ami azt jelenti, hogy még dolgoznod kell a koordinációdon, hogy hatékonyabbak legyenek az edzéseid. Próbáld ki a pilates-t vagy jógát, amik erősítik a mélyizmokat, amelyek a törzsedet tartják!

Őszi-téli kabát trend (x)

A hideg beköszöntével minden lány joggal érzi, hogy a vastagabb anyagok és réteges öltözködés nagyítja az alakot. A tervezőknek ilyenkor sok

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A sloggi eszméletlen NAGYIBUGYIS videóklippel ünnepli a 40. születésnapját (x)

A 90-es évek egyik nagy slágere a ’Baby’s got back’ adta az alapot az őrületes klip megvalósulásához, amelyben A VILÁG LEGKÉNYELMESEBB nagyiBUGYIJÁBAN ünneplik a SLOGGI márka 40. születésnapját ÉS a kényelemhez való jogot

Erre vágysz valójában, ha édességet ennél

Nem biztos, hogy arra a nagy tábla csokira kéne rávetned magad.