2014.05.11.@ 04.05

Mennyire vagy igazi fitt Gym-Bunny?

Ezerrel készülsz már a bikiniszezonra, és kíváncsi vagy, hogy mennyire közel vagy a bombaformádhoz? Akkor csináld végig az alábbi három fitneszkihívást, amikkel villámgyorsan lemérheted fittségi szintedet, plusz azt is megtudhatod, min kell esetleg még tuningolnod, hogy kihozd magadból a maximumot!

Kovács Brigitta
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Mennyire vagy igazi fitt Gym-Bunny?

Gyorsaság

Először is következzen az időmérő edzés, amihez szükséged lesz négy ásványvizes palackra vagy bármilyen szilárd tárgyra, amit bójaként használhatsz. Ezenkívül a legjobb, ha ezt a kihívást egy parkban csinálod, ha csak nem hatalmas loftlakásban laksz, mert a négy jelzőbójádat négyzet alakban kell felállítanod egymástól 4,5 méter távolságban. Ha ez megvan, állj a négyzet közepére, és állítsd be a stoppered! A feladat, hogy 15 másodperc alatt minél több bóját érints meg úgy, hogy közben mindig visszafutsz a kiinduló pontra. Kezdd a bal első bójával, fuss oda, érintsd meg, majd vissza középre és jöhet a jobb első, majd a hátsók, és így körbe amilyen gyorsan, csak tudod.

Értékelés: Hány bóját sikerült megérintened?

Kiváló: 9 vagy több. Gratulálunk, hipergyors csajszi vagy!
Jó: 6-8 között. Szuper, csak így tovább!
Még fejlődnöd kell: Kevesebb, mint 6. De azért ne keseredj el, próbálj ki intenzív kardió és izomerősítő sportokat, mint például a HIIT-edzést, amivel szuperül felturbózhatod a gyorsaságodat!

 

Állóképesség

Ezúttal nem az idővel, hanem saját magaddal fogsz versenyezni. Négy láberősítő gyakorlatot kell egymás után végigcsinálnod, ameddig csak bírod szünet nélkül: guggolást, guggolásból felugrást, kitörést (mindkét lábbal) és kitörésbél váltott lábbal ugrást (szintén mindkét lábbal). A lényeg, hogy mindegyik gyakorlatból egy ismétlést csinálj, majd rögtön válts a következőre, és így sorban, amíg nem fulladsz ki.

Értékelés: Hány ismétlést tudtál pihenő nélkül végigcsinálni?

Kiváló: 24 vagy még több. Készen állsz a bikiniszezonra!
Jó: 10-15 között. Egy kicsit még húzz bele!
Még fejlődnöd kell: 10-nél kevesebb. Ne felejtsd el mindennap végigcsinálni a Cosmo Bikini Bootcamp tornavideókat, és hamarosan csúcsformában leszel.


Egyensúly

A koordinációdat legegyszerűbben a következő gyakorlattal tesztelheted. Állj egyenesen, majd emeld hátra a bal lábadat, miközben egyenes háttal előre döntöd a felsőtested (mint mérlegállásban), és a bal kezeddel érintsd meg a jobb lábujjadat. A kihívás, hogy 1 perc alatt hányszor tudod szabályosan végrehajtani a gyakorlatot anélkül, hogy kibillennél az egyensúlyodból. Ja, és ne felejtsd el mindkét lábadat letesztelni!

Értékelés: Hányszor sikerült megérintened a lábujjadat?

Kiváló: 21-szer vagy annál is többször. Váó, téged aztán semmi nem tud kibillenteni az egyensúlyodból!
Jó: 10 és 20 között. Hajrá, ne add fel!
Még fejlődnöd kell: 10 alatt van az eredményed, ami azt jelenti, hogy még dolgoznod kell a koordinációdon, hogy hatékonyabbak legyenek az edzéseid. Próbáld ki a pilates-t vagy jógát, amik erősítik a mélyizmokat, amelyek a törzsedet tartják!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ezért kezdj minden edzést hasazással

Ezért kezdj minden edzést hasazással

Nem mindegy, hogy miként állsz neki a testmozgásnak, illetve hogy milyen gyakorlatokkal kezdesz!

Ez történik a testeddel, ha két napig rosszul alszol

Ha azt hiszed, hogy kihagyhatsz egy-két napot alvás nélkül, tévedsz!

Durván beszóltak ennek a plus-size rúdtáncos lánynak

Volt, hogy éheztette magát, mára viszont elfogadta testét olyannak amilyen, és visszavágott a trolloknak.

Halálos lehet, ha túl sok vizet iszol

Nem csak a kiszáradás veszélyes. Az is probléma lehet, hogy túl sokat iszol. Muszáj megtalálni az egyensúlyt!

„1 hónapig csináltam az almaecet diétát, ez történt”

Egy bevállalós amerikai újságíró úgy döntött, leteszteli a világsztárok egyik kedvenc étrendjét, az almaecet diétát! Csekkold le, milyen eredménnyel!

Így fogyhatsz a szuperszénhidrát-diétával

Ha te is utálsz úgy fogyózni, hogy közben éhezned kell, próbáld ki ezt az étrendet és nem fogsz csalódni!

A fogkrémes mellnagyobbító pakolás az új őrület a neten

Szinte hihetetlen, hogy mikre nem képes néhány lány, hogy egy kosárral nagyobb melltartót hordhasson. A mostani módszertől tuti, te is dobsz egy hátast!

A „piszkos” ketogén diéta az új őrület

Nem mindenkinek való, de akinek igen, az nagyon gyorsan formálódhat vele. Próbáld ki, ha szeretnéd, de közben figyelj arra, mit üzen a tested!

Így néz ki a szülés után Eva Longoria

A színésznő most mutatta meg magát először babája születése óta. Elképesztő, milyen gyorsan visszanyerte a régi alakját, nem?

Így égesd a zsírt a nyaraláson edzés nélkül

Nem sikerült igazán tuti formába hozni magadat a nyaralás előtt? Gond egy szál se, simán formásodhatsz a vakáció alatt is, ráadásul úgy, hogy szinte meg sem kell mozdulnod. Csak figyelj oda erre a pár dologra!

Azt mondták, a bőre miatt soha nem lehet szexi, most modellkedik

Ez a lány egy nagyon ritka és súlyos betegségben szenved, mégis menő fehérnemű modell vált belőle. Olvasd el a sztoriját!

Majdnem belehalt a sok plasztikai műtétbe ez a lány

Egy 22 éves finn nem tud leállni a műtétekkel, pedig ha így folytatja, az életével fog fizetni.

4 egészséges étel, ami valójában nem is az

Cukormentes, szénhidrátcsökkentett vagy teljesen bio? Ne dőlj be a hangzatos reklámszövegeknek, a táplálkozási szakértők szerint, sok olyan „egészséges” cuccot találsz a boltok polcain, ami valójában nem is az!