2014.06.01.@ 07.06

Kapcsolj sebességbe!

Már évek óta lelkesen futsz, és most egy versenybe is beneveztél, ahol szeretnéd a legjobb formád hozni? Szuper! Akkor csekkold ezt a 3 szuper módszert, amivel te lehetsz a leggyorsabb!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Kapcsolj sebességbe!

Váltogass!
Az intervall, vagyis váltott tréninggel szuperül feltuningolhatod a sebességed. A titok, hogy a normál futó edzéseidbe 4-5 percenként beiktatsz 30-60 másodperces sprint szakaszokat. Ezáltal még jobban felpörgeted a szívverésed, az intenzívebb terheléstől pedig a teljesítményed is javul majd, nem mellesleg az anyagcseréd is felgyorsul.

Feszegesd a határaidat!
Hallottál már a tempófutásról? Ha még nem, épp itt az ideje, hogy kipróbáld! A lényege, hogy rövidebb szakaszokon a megszokott tempódnál jóval gyorsabban szeld a kilométereket. Akkor csinálod jól, ha nem fulladsz ki túlzottan, de azért már beszélgetni semmiképp nem tudnál futás közben. Kezdj alkalmanként 10 perces tempó szakaszokkal, majd fokozatosan növeld az időtartamot 20 percig!

Irány az emelkedő!
Te is rögtön lelassítasz, ha hegynek felfelé futsz? Nyugi, ez normális, és nem is arra bíztatunk, hogy ezentúl minden emelkedőn kapcsolj turbófokozatra. De próbáld ki, hogy ezentúl hegymenetben sem lassítasz a tempón, mert ettől sík terepen még gyorsabban fogsz tudni futni. Nem a szabadban szoktál edzeni? Sebaj, akkor állítsd a futópadodat emelkedő helyzetbe!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

„Egy hétig maszkban edzettem, ez történt”

Börtönbüntetést kaphat ez a lány pár szexi szelfi miatt

Kambodzsában kicsit máshogy működnek a dolgok, és egy-egy dögösebb fotó miatt óriási bajba lehet kerülni.

Hightech kozmetikumokkal szépüljünk! (x)

A 100% hatóanyag kozmetikumokban bízhatunk, mert ezek a készítmények az arcápolás csúcsát jelentik. Méltán van helyük a professzionális, luxus

Ezért hízol eleinte csak a tested bizonyos területeire

Te is észrevetted már, hogy így van? Ez a magyarázat rá!

A legjobb nyújtások menstruációs fájdalmakra

5 szuper nyújtást mutatunk, amivel búcsút inthetsz a görcsöknek. Nem kell hozzá más, csak a kedvenc párnád!

Hogyan ápolja lábait egy strandolással vagy sétával töltött nap után? (x)

Ez a nyár talán nem egészen úgy alakul, ahogy korábban tervezte, mégis számos olyan tevékenységet végezhet, amelyeket a nyári feltöltődés érdekében be szokott vetni. Végtére is, szabadságon van!

„Minden reggel 10 percet nyújtok, így változott meg az életem”

Soroljuk a pozitív hatásait a reggeli nyújtásnak!

Egészségtelen alsóneműben aludni?

Ezt minden lánynak el kellene olvasnia!