2014.06.26.@ 16.06

Próbáld ki a magassarkú-workoutot!

Gondoltad volna, hogy sokkal magabiztosabban tipeghetsz a magassarkú cipellődben, ha előtte megedzed a megfelelő izmaidat? Ha nem, akkor most figyelj, mert mutatjuk, mik azok a gyakorlatok, amiket feltétlenül ki kell próbálnod!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Próbáld ki a magassarkú-workoutot!

Ha edzőteremben edzenél a tűsarkú-izmokra, ezeket a feladatokat semmiképp se hagyd ki:

Lábtolás

Mikor a lábtoló gépet olyan súllyal használod, ami tényleg kihívás számodra, gyakorlatilag az összes izmodat megdolgoztatod, amit a magassarkú viselésekor is igénybe veszel: vagyis a combhajlítókat, a nagy farizmot, a vádlidat és a négyfejű combizmodat!
Ismétlésszám: 4×10 db

Álló tárogatás

Oké, ezt a gépet rendszerint ülve szoktad használni, de ha komolyan gondolod a high heels-projektet, akkor egy picit emelkedj meg (kb. 15 cm-t)! Így ugyanis még jobban megdolgozhatod a popódat, és sokkal magabiztosabban tudsz majd lépkedni a kedvenc topánodban, sőt, a medencédnek is erős tartást adsz majd.
Ismétlésszám: 3×20 db

Lábhajlítás ülve


Ez a gép elsősorban a négyfejű combizmodat dolgozza meg, de ha egy kicsit előrébb ülsz a székedben, akkor nem csak a térdedhez közeli részeket edzed meg, hanem a csípődre is ráerősíthetsz!
Ismétlésszám: 3×20 db

De ha inkább otthon készítenéd fel a lábaidat a magassarkú maratonra, akkor is ajánlunk pár szuper gyakorlatot, amit bevethetsz:

Gurigázás

A kedvenc platformos cipőd viselése eléggé megviseli a talpadban lévő izmokat, szóval ha szeretnéd picit lazítani őket, akkor csak kapj elő egy nyújtófát és gurigázz rajta a tappancsoddal egy pár percig!

Boka ABC


Mikor magassarkúban indulsz útnak, mindig attól félsz, hogy egyszecsak kibicsaklik a bokád? Akkor jobb lesz, ha picit erre a részre is ráerősítesz, méghozzá úgy, hogy a képen látható pózban végigírod az ABC-t a lábujjaiddal. Meglátod, nem csak szupervicces lesz, de a hatását is keményen érezni fogod.

Lábujjhegyre fel!


Ez az egyszerű mozdulatsor keményen megdolgoztatja a vádlidat és a lábszáradat, ezért segít kellő stabilitást biztosítani számodra, mikor a legnagyobb szükséged van rá!
Ismétlésszám: 3×20 db

Ugye kipróbálod őket?

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Meztelen képet posztolt magáról a híres plus size modell

Meztelen képet posztolt magáról a híres plus size modell

Ashley Graham újabb pucér fotóval lepte meg a követőit!

Ez most a legmenőbb karácsonyi süti a neten

És most azt is eláruljuk, hogyan készítheted el!

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Két héttel a műtét után halt meg!

Napi tizennyolc órát alszik ez a 19 éves lány

Oké, lehet, hogy te is imádsz aludni, de ennyit még egy durván átbulizott éjszaka után sem tudnál, nem?

4 étel, amitől nem leszel télen beteg

Ugye, te sem szeretnél elkapni valamilyen nyavalyát most, az ünnepek előtt? Akkor csekkold a listát, mit érdemes naponta fogyasztanod!

Azt hitték terhes, borzalmas, mi volt igazából a hasában

Az orvosok sokáig nem hitték el, hogy nem kisbabát vár a nő!

Egy hétig vegánként élt, ez történt

Semmi hús, semmi tejtermék. Te meg tudnád csinálni?