2014.07.01.@ 10.07

Indul a fesztiválfitnesz

Hurrá, végre tombol a fesztiválszezon! De ahhoz, hogy végig topformában maradj egy ilyen pörgős bulisorozaton, bizony be kell vetned néhány trükköt. Készen állsz a koncertkardióra?

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Indul a fesztiválfitnesz

Biztos te is parázol amiatt, hogy fesztiválozás közben rengeteg plusz kilót magadra szedhetsz a sok gyors kaja és az alkohol miatt, ugye? Akkor a következő hírt imádni fogod! Kutatások ugyanis kimutatták, hogy a fesztiválok a legjobb kardió edzések a világon. Hiszen a non-stop táncolásnak köszönhetően akár 2400 kalóriát is el tudsz égetni naponta! Ha pedig kíváncsi vagy, hogy ebből a turbó-fogyiból hogyan hozhatod ki a maximumot, akkor csekkold az extra tippjeinket:

Tankolj fel vitaminból

Oké, attól még, hogy éjjel-nappal bulizol, nem jelenti azt, hogy offolnod kell a napi vitaminbeviteledet. Szerencsére ma már minden fesztiválon találasz olyan egészségpontokkal, ahol frissen facsart gyümölcsleveket, turmixokat vagy gyümikkel megszórt fagyasztott joghurtkelyheket kaphatsz. Ilyen extra lökettel a partizást is tovább bírod majd.

Nasizz

Ha az egyik koncert után hirtelen megéheznél, de a kajáldáknál kilométeres sor ácsorogna, akkor se ess kétségbe! Inkább csomagolj magadnak egészséges nasikat, amik nem foglalnak helyet, így a fesztiváltatyódba is simán beleférnek. Életmentő lehet például egy müzliszelet, vagy egy csomag szárított gyümölcs és kesudió. Így biztos lehetsz abban, hogy mindig lesz valami a pocakodban.

Egyél rendeset

A bulizás hevében könnyű elcsábulni az egészségtelen kalóriabomba kajáknak, amiktől egyből tele leszel, és talán órákig meg sem tudsz mozdulni. Hogy véletlenül se maradj le a kedvenc előadódról a kajakóma miatt, egyél tartalmasan! Reggelire például szénhidrátban gazdag zabot gyümölcsökkel vagy teljes kiőrlésű péksütit, ebédre magas vastartalmú dolgokat, humuszt vagy kuszkuszt, vacsira pedig jöhet a rengeteg A és D vitamint tartalmazó párolt hal. Ha ezeket helyben nem találod meg, akkor pár órára szüneteltesd a fesztiválozást, és keress egy jó helyet a környéken.

Táncolj szívből

Ha elkezdődik egy koncert, találj egy szuper helyet a barátaiddal, ahonnan jól látjátok a bandát, és utána táncolj, ahogy csak bírsz! Egy órányi ugrálással és pörgés-forgással ugyanis képes vagy elégetni 400-750 kalóriát. A legjobb pedig, hogy eközben remekül érzed magad, és még csak észre sem veszed, hogy milyen intenzíven sportolsz!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!