2014.07.01.@ 10.07

Indul a fesztiválfitnesz

Hurrá, végre tombol a fesztiválszezon! De ahhoz, hogy végig topformában maradj egy ilyen pörgős bulisorozaton, bizony be kell vetned néhány trükköt. Készen állsz a koncertkardióra?

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Indul a fesztiválfitnesz

Biztos te is parázol amiatt, hogy fesztiválozás közben rengeteg plusz kilót magadra szedhetsz a sok gyors kaja és az alkohol miatt, ugye? Akkor a következő hírt imádni fogod! Kutatások ugyanis kimutatták, hogy a fesztiválok a legjobb kardió edzések a világon. Hiszen a non-stop táncolásnak köszönhetően akár 2400 kalóriát is el tudsz égetni naponta! Ha pedig kíváncsi vagy, hogy ebből a turbó-fogyiból hogyan hozhatod ki a maximumot, akkor csekkold az extra tippjeinket:

Tankolj fel vitaminból

Oké, attól még, hogy éjjel-nappal bulizol, nem jelenti azt, hogy offolnod kell a napi vitaminbeviteledet. Szerencsére ma már minden fesztiválon találasz olyan egészségpontokkal, ahol frissen facsart gyümölcsleveket, turmixokat vagy gyümikkel megszórt fagyasztott joghurtkelyheket kaphatsz. Ilyen extra lökettel a partizást is tovább bírod majd.

Nasizz

Ha az egyik koncert után hirtelen megéheznél, de a kajáldáknál kilométeres sor ácsorogna, akkor se ess kétségbe! Inkább csomagolj magadnak egészséges nasikat, amik nem foglalnak helyet, így a fesztiváltatyódba is simán beleférnek. Életmentő lehet például egy müzliszelet, vagy egy csomag szárított gyümölcs és kesudió. Így biztos lehetsz abban, hogy mindig lesz valami a pocakodban.

Egyél rendeset

A bulizás hevében könnyű elcsábulni az egészségtelen kalóriabomba kajáknak, amiktől egyből tele leszel, és talán órákig meg sem tudsz mozdulni. Hogy véletlenül se maradj le a kedvenc előadódról a kajakóma miatt, egyél tartalmasan! Reggelire például szénhidrátban gazdag zabot gyümölcsökkel vagy teljes kiőrlésű péksütit, ebédre magas vastartalmú dolgokat, humuszt vagy kuszkuszt, vacsira pedig jöhet a rengeteg A és D vitamint tartalmazó párolt hal. Ha ezeket helyben nem találod meg, akkor pár órára szüneteltesd a fesztiválozást, és keress egy jó helyet a környéken.

Táncolj szívből

Ha elkezdődik egy koncert, találj egy szuper helyet a barátaiddal, ahonnan jól látjátok a bandát, és utána táncolj, ahogy csak bírsz! Egy órányi ugrálással és pörgés-forgással ugyanis képes vagy elégetni 400-750 kalóriát. A legjobb pedig, hogy eközben remekül érzed magad, és még csak észre sem veszed, hogy milyen intenzíven sportolsz!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Kiderült, hogy hat a kávé a sportteljesítményedre

Kiderült, hogy hat a kávé a sportteljesítményedre

És az is, hogy pontosan mikor érdemes innod egy fincsi lattét.

Ez az első állam, ahol ingyenessé tették a menstruációs kellékeket

Mi csak remélni tudjuk, hogy minél több ország követi majd a példáját!

Hihetetlen, mit találtak a rajongók Vanessa Hudgens új pasijáról

Amit egyszer kiírsz a netre, az örökre ott is marad!

Katalin hercegné óriási rekordot döntött

Nem egyedül tette, de nagy része volt benne.

Ilyen hatással van a kapcsolatra a hatalmas korkülönbség

Kiderült végre, hogy mennyire para, ha sokkal idősebb nálad a szerelmed.

7 cucc a ‘90-es évekből, ami újra trendi, és imádjuk

Talán egy-két darabot vagy kiegészítőt te is őrizgetsz még otthon.

Ezekkel a módszerekkel tényleg elkerülheted a másnaposságot

Mutatjuk, az alap trükkökön kívül mit vethetsz még be, hogy biztosra menj!

Zendaya vadiúj frizurája lesz 2021 egyik legnagyobb hajtrendje

A színésznő soha nem tud mellélőni!

Lopással vádolják Jennifer Lopezt

Csendben jegyeznénk meg, hogy picit elsiették a vádakat…