2014.07.08.@ 11.07

Spórolj a rejtett kalóriákból

Hetek óta diétázol, de a kívánt, gyors eredmény mégis elmaradt? Akkor itt az ideje, hogy bevesd ezeket az instant kalória-elvonó trükköket, és felturbózd velük a fogyi-hatást!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Spórolj a rejtett kalóriákból

Ha már te is túl vagy pár koplalással töltött, eredménytelen fogyókúrán, akkor érdemes végiggondolnod, mik azok a dolgok, amiket minden nap fogyasztasz, a megszokott kalória-tartalmukból mégis lefaraghatnál kicsit.

Iktass be egy elő-menüt!

Nem kell folyamatosan salátákon élned ahhoz, hogy látványos súlycsökkenést érj el – viszont kihagyni sem érdemes őket! A lényeg csak annyi, hogy a főétkezések előtt kb. fél órával fogyaszd el a kisadag salidat (ezt otthon is könnyel elkészítheted). Ez az előétel ugyanis kitölti a gyomrodat a főétkezés előtt és így nem alakul ki farkaséhség. Ráadásul a friss zöldségekben lévő vitaminok azonnal dolgozni kezdenek a szervezetedben, ezért mire eljutsz az ebédhez vagy a vacsihoz, már biztosan meg tudod állni, hogy a teljes menüsort végigedd!

Közös ebéd

Képzeld, kutatások bizonyítják, hogy ha heten, vagy annál többen ültök asztalhoz, hogy elfogyasszatok egy finom ebédet, akkor sokkal kevesebbet – egészen pontosan fele annyit – esztek, mint máskor. Szóval legközelebb, ha az irodában megéhezel, beszélj össze a kollégáiddal, és ugorjatok le együtt a közeli étterembe, vagy üljetek ki a konyhába kajálni. Ez pedig nem csak a fogyókúrátokat, de az irodai összetartást és a csapatszellemet is tuningolja majd!

Innál egy fincsi kávét?

Ha neked is szükséged van napközben egy kis koffein-löketre, hogy felfrissülj, akkor legközelebb jól gondold meg, milyet választasz, mert egyetlen pohárkával akár 300 kalóriát is megspórolhatsz! Ehhez pedig mindössze arra kell figyelned, hogy a tejszínes, cukros, mézes verziók helyett egy egyszerű, tejhabos cappuccinót, vagy eszpresszót válassz, szigorúan édesítővel! Hidd el, hamar meg fogod szokni az új ízeket, ráadásul a kedved is azonnal jobb lesz, miután elszürcsölöd a legújabb kávé-kedvencedet, hiszen mindig eszedbe jut majd, hogy az alakod meghálálja a döntésedet.

Válassz jó alapanyagokat!

Lehet, hogy alapvetően teljesen egészségesen táplálkozol – sok zöldséges és sovány húst fogyasztasz – mégis, a hozzáadott alapanyagok kiválasztása miatt az egyes ételeid mégsem sikerülnek igazán diétásra. Szóval itt az idő, hogy elfelejtsd a majonézt, a tejfölt, a sok olíva olajat és a tejszínt – helyettük pedig válassz inkább 0 százalékos natúr joghurtot, paradicsomszószt vagy pestót! Ha ügyesen manőverezel a fűszereiddel, észre sem fogod venni a változást – leszámítva a persze a dögös bikini alakodat.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!