2014.07.17.@ 12.07

Bikini body órarend: Legyél nonstop csúcsformában

Szeretnéd egész évben megőrizni a bomba bikinialakodat? Csak annyit kell tenned, hogy óráról-órára betartod a fogyi-órarend szabályait!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Bikini body órarend: Legyél nonstop csúcsformában

6 óra: Miután kibújtál az ágyból, igyál egy nagy pohár citromos vizet, ezzel ugyanis beindítod az emésztésedet. Plusz egyél néhány falat szénhidrátban és proteinben gazdag nasit (például egy fél banánt vagy pár szem mandulát), így az energiaraktárodat is mozgósítod. És persze, ha van időd, egy gyors mini edzést is beiktathatsz.

7 óra: Majd a zuhany alatt nyújts egy picit, és lazítsd el az izmaidat. A törülközés után pedig jöhet egy nagy adag reggeli, tele rosttal, proteinnel és szénhidráttal. Ilyenkor ne félj az extra kalóriáktól, napközben úgyis elégeted őket!

8 óra: Dobd össze az ebédedet, amit bevihetsz a melóba. Alacsony zsírtartalmú, proteinben gazdag kajákban gondolkozz (ilyen például egy fincsi tonhalsaláta), ami mellé teljes kiőrlésű péksütit és friss gyümölcsöket is pakolhatsz.

9 óra: Miután beértél a munkahelyedre, töltsd tele a vizes flakonodat. Ha délelőtt elkortyolgatod az egész üveget, akkor nem fog hirtelen rád törni az éhség, és nem akarsz majd mindent felfalni az ebédidődben.

10 óra: Tarts egy kis szünetet, és nasizz valamit! A legjobb választás a rostokban gazdag szárított zöldségek.

11 óra: Állíts össze egy listát, amiben leírod, miket ettél eddig a nap folyamán. Így látod majd, még milyen finomságokat fogyaszthatsz, hogy ne lépd túl a napi kalória-keretedet.

12 óra: Ebéd előtt mozogj picit, hogy beindítsd az emésztésed. Egy gyors séta az egyik kollégáddal vagy lépcsőzés a közeli parkban szuperül működik.

13 óra: Elő a az ebédeddel, és ess neki jóízűen!

14 óra: Cselezd ki a kajakómát, menj ki a friss levegőre, sétálgass picit. Ezzel ugyanis kitisztítod a gondolataidat, és könnyebben megy majd a munka.

15 óra: Hogy tartsd az energiaszinted, nasizz valamit! Persze ne sütikben gondolkozz, pár darab paleo keksz vagy zöldségfagyi jobb ötlet!

16 óra: Szürcsölj el egy csésze zöld teát, ami az éhségérzetedet csökkenti, és az anyagcserédet növeli.

17 óra: Ha teheted, sétálj vagy bicajozz haza a munkahelyedről. Ez felér egy miniedzéssel, plusz a napközbeni stresszt is levezetheted.

18 óra: Vacsira szintén alacsony zsírtartalmú kaját válassz (például zöldségekkel és csirkehusival töltött teljes kiőrlésű buritót). Viszont arra figyelj, hogy nyugisan edd meg. Ülj le és rágd meg jól a falatokat!

19 óra: Vacsi után egyből moss fogat, így kevesebb kedved lesz nasizni a TV előtt, hiszen nem akarsz még egyszer sikálni, igaz?

20 óra: Miközben megnézed a kedvenc sorozatod legújabb epizódját, csinálj néhány guggolást, hogy formásabb popsid legyen.

21 óra: Készítsd ki a holnapi edzős cuccodat az ágyad mellé. Így nagyobb motivációd lesz másnap reggel, hogy kipattanj az ágyból, és elmenj kondizni.

22 óra: Jó éjszakát! Tudod, ha minden nap kialszod magad, az anyagcseréd is jobban fog pörögni, így a pluszkilókat is könnyebben ledobod!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!