2014.07.25.@ 14.07

5 trükk, ami rávesz a mozgásra meló után

Teljesen leszív a munka, és már semmi kedved kondizni utána? Vesd be ezeket a trükköket még az irodában, és meglátod, alig várod majd az after-work edzéseket!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

5 trükk, ami rávesz a mozgásra meló után

Rendezd át az asztalod: Szuper motiváció lehet, ha post-it cetlikre lelkesítő idézeteket írsz, és kiragasztgatod őket az asztalod felé. Vagy ebédidőben olyan sportszer reklámokat is nézegetsz a neten, amik tele vannak bátorítással. Plusz a képernyővédődet is lecserélheted egy kedvenc hírességed bikinis fotójára, így akárhányszor rápillantasz a monitorra, ad egy lökést, hogy munka után te is megdolgoztasd a popódat.

Vesd be a kütyüket: Mielőtt nekiállnál a melónak reggel, a digitális napirendedbe írd bele a délutáni edzést is a gépeden. ÉS mivel egész nap sorra pipálod majd ki az elvégzett feladataidat, mire a mozgáshoz érsz, biztos azt sem akarod elvégezetlenül hagyni. De az is jó módszer, ha beállítasz egy emlékeztetőt a telódon, hogy csipogjon fél órával az edzés előtt. Hogy még véletlenül se „felejtsd el”!

Öltözz kondis cuccba: Ha már letudtad az összes dolgodat, szaladj el a mosdóba, és vedd át az edzős rucidat. Egyrészt, ha már a munkahelyeden látod magad sportosan a tükörben, legszívesebben azonnal kimennél az ajtón és futnál egy nagy kört az épület körül (csak vissza ne kelljen ülni dolgozni). Plusz, amikor a kollégáid is meglátnak kondis szerelésben, biztos megdicsérnek majd, milyen kitartó vagy. Ezután tuti nem hagynád ki nyugodt szívvel az edzést, ugye?

Találkozz a barátnőddel: Na, nem egy bárban koktélozni, hanem a kondiban. Ha megbeszélitek, hogy munka után mindketten elmentek TRX órára, akkor biztos nem hagyod cserben azzal, hogy az utolsó pillanatban mégsem mész el. Sőt, azon leszel, hogy minél pontosabban oda érj, nehogy megvárakoztasd őt. És így száz százalék, hogy nem csúszol le az óráról sem.

Tervezz kevesebbel: Amikor felírod a naptáradba, hogy ma az edzés is kötelező, akkor írj mellé egy fix és rövid intervallumot is. Például csak egy 15 perces mini workoutot tervezz be. Így sokkal könnyebb lesz lemenned a kondiba, mivel alapból úgy indulsz neki az egésznek, hogy ezt úgyis hamar letudod. Persze, ha már ott vagy, esélyes, hogy belejössz, és még maradsz egy negyed órát, aztán még egy felet és így tovább…

Neked sem jön be a síkosító? Akkor próbáld ki ezt! (x)

Bizonyára számodra sem újdonság, hogy a kielégítő együttléthez az is kell, hogy minden, aminek odalent csúsznia kell, az jól is csússzon. Ám a dolgok sajnos nem mindig mennek olajozottan, és a síkosító sem mindig ideális megoldás… Mutatjuk, mivel teheted mégis kellemessé az intim perceket!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Mutatjuk a világ legfinomabb pesztós tésztájának vegán változatát

Mutatjuk a világ legfinomabb pesztós tésztájának vegán változatát

Annyira egyszerű elkészíteni, hogy egy teljesen kezdő is bátran belevághat!

A zseniális trükk, ami tényleg segít az elalvásban

Melegen ajánljuk, már ma estére!

Így változott meg a testem 80 ezer felüléstől

4 kezelés – ami fél évnyi edzésmunkának felel meg – elég volt hozzá, hogy újra érezzem a hasizmaim erejét!

Natalie Portman reagált a terhességéről szóló pletykákra

Plusz elég markáns véleményt fogalmazott meg.

A TikTok legcukibb kutyás videói azonnal feldobják a napodat!

Felkészültél rá, hogy ennél ma már nem fogsz aranyosabbat látni?

7 anál szex tipp, amire a szakértők is esküsznek

Néhány pont, amit érdemes követni!

3 csillagjegy, aki 2021 nagy nyertese lesz

Szurkolunk, hogy köztük legyél!

Gigi Hadid megosztotta a szülése történetét

Sőt, a jövőbeli terveibe is beavatott mindenkit!

Kapaszkodj, de Rupert Grint nem látta a Harry Potter-filmeket!

Jobban mondva úgy emlékszik, párat mintha megnézett volna, de közel sem mindet...

Chadwick Boseman történelmet írt

Ez mutatja, milyen fantasztikus tehetség volt.