Kondigyakorlatok, amiket imádni fog a pasid

Mi szólnál hozzá, ha olyan kondigyakorlatokat mutatnák, amiktől nem csak az alakod lesz formásabb, hanem még a hancúrozást is élvezetesebbé teszi? Meglátod, a pasid nagyon díjazni fogja, ha beveted őket!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Kondigyakorlatok, amiket imádni fog a pasid

1. Ennél a gyakorlatnál a lábujjhegyeiden és az alkarodon kell egyensúlyoznod. A karjaidat tartsd előre, a lábaidat nyújtsd ki és a fenekeddel emelkedj minél magasabbra. A karodat, a hátadat és a hasfaladat is erősíted ezzel a gyakorlattal, a pasid pedig le lesz nyűgözve.

2. Ez az a gyakorlat, amit még Nicki Minaj is megirigyelne, de ne ijedj meg! Az előző testhelyzetből kiindulva csak annyi a dolgod, hogy a jobb lábaddal kilépj a jobb könyököd felé, lehetőleg minél közelebb hozzá és közben 3x emeld meg a feneked. Ismételd meg a másik oldalon is, és összesen 8-10x ismétléssel, hogy alaposan megerősítsd a combizmokat is.

3. Ezután helyezkedj híd helyzetbe, a kezed és a sarkad is egyenesen a padlón legyen. A popódat tartsd minél feljebb a padlótól és ügyelj arra, hogy végig így maradjon, és ne ereszkedj le. Most emeld fel a lábad amilyen magasra csak tudod, és keresztezd a másik lábadon, ezután indulj visszafelé a lábaddal és amennyire csak tudod, nyújtsd kifelé a másik irányba. 10x ismételd mindkét lábaddal. Hidd el, ettől olyan combjaid lesznek, mint egy istennőnek.

4. Emlékszel még a sulis gyertya gyakorlatra? Na, ez most a szexi verzió lesz! Feküdj a hátadra, a kezeidet nyújts ki egyenesen a törzsed mellett, emeld fel a lábaid és formálj velük egy gyémánthoz hasonló alakzatot. Ügyelj arra, hogy a lábfejeid mindig összeérjenek. Ezután emeld meg a csípőd és a derekad úgy, hogy közben magad felé lendíted lábaidat. A kezed végig maradjon a talajon, és vigyázz, hogy ne lóbáld és ne is engedd le közben a lábaidat. 10x ismételd ezt is.

5. Maradj az előző pozícióban, csak most összezárva emeld fel egyenesen a lábaidat. 2x keresztezd őket (jobbat a ballal, balt a jobbal), miközben a csípőd kissé megemelve tartod. Miután keresztezted a lábaidat, nyújtsd ki őket oldalra amilyen szélesen csak tudod, 10x ismételve. A gyakorlatok végén alig fogod kivárni, hogy este a pasidnak is megmutasd milyen rugalmas vagy.

Címkék: edzés fogyás gyakorlat kondi kondigyakorlat sport szerelem szex

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ettől a módszertől sokkal frissebben ébredsz majd reggelente

Ettől a módszertől sokkal frissebben ébredsz majd reggelente

Hiába fogadsz meg minden jótanácsot IS a pihentető alvás érdekében, reggelente így is morcosan ébredsz? Akkor erre az alvós-trükkre vártál egészen mostanáig!

Magyar sztárok, akik a legnagyobb átalakuláson mentek keresztül

Nagy fogyások, stílusváltások: már rá sem ismernél ezekre a magyar sztárokra 10 évvel ezelőtt!

Emily Ratajkowski megmutatta, hogy néz ki a teste egy hónappal a szülés után

Nekünk csak egy kérdésünk van: hogy lehet valaki ilyen lehetetlenül tökéletes azután, hogy életet adott egy babának? Emily Ratajkowski talán nem tudja a választ, de prezentálja.