2014.10.02.@ 11.10

6 kalóriaspóroló trükk, amit muszáj kipróbálnod

Mit szólnál hozzá, ha úgy tudnál egy nap 500 kalóriával kevesebbet enni, hogy észre sem veszed, hogy lemondtál valami finomságról? Ezekkel a tippekkel lehetséges!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

6 kalóriaspóroló trükk, amit muszáj kipróbálnod

1.  trükk: Válts oldalt
Jobbkezes vagy? Akkor próbáld ki, hogy legközelebb a ballal eszel. Egy vadiúj kutatás szerint ugyanis ha túl egyszerű ételhez jutnod, hajlamos vagy többet enni. Gondolj csak bele, hányszor fordult elő, hogy mikor jobb kézzel lapátoltad magadba a pattogatott kukoricát a moziban, még akkor is ettél belőle, ha már nem voltál éhes. De ha ballal kellene a zacskóba nyúlnod, kevesebbet vennél belőle, hiszen sokkal nehezebb a mozdulat. Ugyanez vonatkozik arra, ha például pálcikával eszel, hiszen így jobban koncentrálsz a finomságokra, és hamarabb jóllaksz.

2.  trükk: Az aszalt az igazi
Itt az ideje beépítened az aszalt szilvát az étrendedbe. Egy tanulmány is bebizonyította, hogy megeszel 2-3 szemet naponta, akkor három hónap alatt akár négy kilót is fogyhatsz tőle. Ez azért lehetséges, mert magas a rosttartalma, ami nemcsak az emésztésre van jó hatással, hanem sokáig jóllakottnak érzed majd magad, Akkor igazán hatásos, ha valamilyen fehérjével párosítod, például sajttal, de a reggeli müzlidben is isteni lesz.

3.  trükk: Nasi time
Ahelyett, hogy a reggeli és az ebéd között esnél neki a jól megérdemelt nassolni valódnak, inkább próbáld megtartani délutánra. Ugyanis a délelőtti fogások között nem telik el annyi idő, mint a délutáni nasi és a vacsi között, így akkor jobban feltölt energiával, és megakadályozza, hogy túl sokat egyél később.

4.  trükk: Fehérje játék
Minden étkezésedbe csempéssz egy kis fehérjét, mivel ez a tápanyag jobban eltelít, mint a szénhidrát és a zsír, így kevesebbel is beéred. A reggeli gyümölcssalidhoz adj egy kevés natúr joghurtot, ebédre készíts lazac vagy csirkesalátát, vacsira pedig jöhet egy sovány marhahús zöldségkörettel. Ugye, hogy nem teljesíthetetlen?

5.  trükk: Csillapíts szimatolással
A frissen sült kenyér és a grillezett husi illatától egyből összefut a nyál a szádban? Még szerencse, hogy léteznek olyan finomságok is, amelyek éppen ellenkező hatással vannak rád és csillapítják az étvágyadat. Ilyen például a banán és az alma, mert ezeknek az aromája eltelít, de egyes kutatások szerint a vanília és a borsmenta is hasonló hatású. Vagyis szimatra fel!

6.  trükk: Pasi módi
Ahelyett, hogy a kedvenc kolléganőiddel mennél el ebédelni, kérd meg néha az egyik srác kollégádat, hogy tartson veletek. Hiszen ilyenkor a csajok öntudatlanul jobban odafigyelnek arra, hogy kifinomult módon egyenek, így az tuti, hogy kevesebbet is rendelsz.

Címkék: diéta egészség fitnesz fogyás fogyókúra kalória kalóriaszámlálás tip trükk

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

A legcukibb tetkók könyvmániás csajoknak

Nézd meg a legszebb mintákat ebben a témában!

Tényleg rossz a testednek, ha hideg vizet iszol?

Lehet, hogy a hideg vízzel többet ártasz magadnak, mint használsz.

Ez történik a testeddel, ha nem eszel cukrot

Nem kell teljesen leszoknod róla!