2015.01.17.@ 05.01

Így lehet feszes hasad 30 nap alatt

Szeretnél te is olyan feszes hasat villantani, mint a Victoria’s Secret angyalok? Akkor vágj bele a 30 napos planking kihívásba!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Így lehet feszes hasad 30 nap alatt

Nincs más dolgod, mint a megszokott diétád és edzésed kiegészíted Miranda Kerr kedvenc gyakorlatával, a plankinggel.

Így csináld:

Helyezkedj fekvőtámasz pozícióba, de támaszkodj az alkarodra. Figyelj rá, hogy a könyököd a vállad alatt legyen! A tested legyen egyvonalban, a popsidat pedig feszítsd meg. Egyszerűnek tűnik, de hidd el, nehezebb, mint hinnéd. És mivel alaposan megdolgoztatja a mélyizmaidat is, szuperhatásos!

És íme a 30 napos program, amivel 20 másodperc plankingról eljuthatsz egészen 5 percig:

planking-30-nap-has-cosmopolitan

Még jobb, ha ráveszed a barátnőidet is, hogy csatlakozzanak, így motiválhatjátok egymást!

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód hasizom mozgás planking sport sportolás táplálkozás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

8 jel, hogy gluténérzékeny vagy

Veszélyes öregedésgátló módszer terjed

Gondolkoztál már azon, hogy pár celeb miért néz ki sokkal fiatalabbnak a koránál? A válasz egy illegális módszerben rejlik...

3 hétig csak vizet ivott, így néz ki

Képzeld, semmi mást nem fogyasztott ezen kívül. De vajon érdemes követni a példáját?

Töltsd ki a Cosmo nagy napozás-kérdőívét és nyerj!

Nagyon kíváncsiak vagyunk rá, hogyan készülsz a strandszezonra fényvédelem-fronton. Töltsd ki a Cosmo kérdőívét, és nyerj 1 éves előfizetést a kedvenc magazinodra!