2015.01.20.@ 11.01

A 10 legjobb stresszoldó jógapóz

Az utóbbi időben tele vagy feszkóval a melód, a pasid vagy a barátaid miatt? Semmi pánik, ezzel a 10 jóga gyakorlattal ugyanis néhány perc alatt megszabadulhatsz a stressztől!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A 10 legjobb stresszoldó jógapóz

1. Nincs több stressz!

Nyújtsd ki a kezeidet, és érintsd meg a talajt, miközben kicsit homorítasz a hátaddal. Maradj ebben a pózban még néhány percig, miközben lazán kiengeded a levegőt. Ha pedig már nagyon jól megy, akár kipróbálhatod a nehezített verziót is (a képen). Így nem csak a stressz-faktorodat csökkentheted le, de a kedved gyorsabban felpörög majd!

jóga-póz-gyakorlat-edzés-fitnesz-cosmopolitan

2. Űzd el a feszkót!

Ez a jóga póz nem csak kényelmes, de egyúttal gyorsan megszabadít a stressztől és az idegességtől is. Ha úgy érzed, teljesen eluralkodott rajtad a feszültség, tarts néhány perc szünetet, és vesd be a Balasana-pózt. Mire a végére érsz, garantáltan nyugodtabbanak érzed magad!

jóga-póz-gyakorlat-edzés-fitnesz-cosmopolitan

3. Kényelmes relaxáció

Oké, ezt a pózt biztosan imádni fogod, ugyanis csak annyit kell tenned, hogy hátradőlsz, behunyod a szemed, és a légzésedre fókuszálsz. Kis idővel később pedig máris nyugodtabbnak érzed majd magad!

jóga-póz-gyakorlat-edzés-fitnesz-cosmopolitan

4. A gyertya

Ülj le a szobád falához, feküdj le kényelmesen, miközben a lábaidat szép lassan emeld fel, és támaszkodj velük a falhoz. Maradj ebben a pózban, amíg csak tudsz, ezzel ugyanis könnyen beindíthatod a szíved vérkeringését!

jóga-póz-gyakorlat-edzés-fitnesz-cosmopolitan

5. Lazulj el!

Támaszkodj négykézlábra, majd hajlítsd be kicsit a hátadat. Maradj így néhány levegővétel idejéig, majd térj vissza vízszintes helyzetbe. Csináld meg tízszer egymás után, és nem csak a hátizmaid lesznek lazábbak, de a stressztől is gyorsan megszabadulhatsz!

Marjaryasana-jóga-póz-gyakorlat-fitnesz-egészség-cosmopolitan

6. Pillangó kisasszony

A pillangó-pózhoz csak annyit kell tenned, hogy leülsz és összeérinted magad előtt a talpaidat, miközben behajlítod a térded. Maradj így, fókuszálj a légzésedre, és egy-kettőre ellazul a tested!

jóga-póz-gyakorlat-edzés-fitnesz-cosmopolitan

7. Fordítsd meg!

A fejenállás szuperhatékony módszer, hogy megszabadulj az idegeskedéstől és beindítsd a vérkeringésedet. Ezt a pózt nagy odafigyeléssel kell csinálnod, ha pedig még nem vagy profi benne, nyugodtan támaszkodj a falhoz. A testsúlyod a karjaidra és a vállaidra nehézkedjenek, és semmiképp se a fejedre!

jóga-póz-gyakorlat-edzés-fitnesz-cosmopolitan

8. Nyugalom szigete

Ülj törökülésbe, miközben a hátad legyen teljesen egyenes. Érintsd össze a hüvelykujjad és a mutatóujjad, a tenyered pedig mindenképp nézzen felfelé. Ez a póz segít odafigyelni a légzésedre és megszabadít a stresszes gondolatoktól, hogy nyugodtabban érezd magad.

Sukhasana-jóga-póz-gyakorlat-fitnesz-egészség-cosmopolitan

9. Viszlát, rossz kedv!

Ülj le a földre, miközben az egyik lábad ki van nyújtva. Lassan hajlítsd be a hátad, nézz előre, majd dőlj rá a kinyújtott lábadra. Érintsd meg a talpad (ahogy a képen is látod), és maradj így néhány lélegzetvétel erejéig. Ez segít megszabadulni a rossz kedvtől, az idegességtől, sőt, még az álmatlansággal és a hasi görcsökkel is felveszi a versenyt!

jóga-póz-gyakorlat-edzés-fitnesz-cosmopolitan

10. Nyújtózz ki!

Ülj a földre és nyújtsd ki mindkét lábad előre. Lassan dölj előre a lábaidra, úgy, hogy a fejeddel megérintsd a térdeidet, a kezeiddel pedig érintsd meg a talpad. Ez a póz ellazítja a hátizmaidat, és elviselhetőbbé teszi a hasi görcsöket is.

Paschimottanasana-jóga-póz-gyakorlat-fitnesz-egészség-cosmopolitan

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód gyakorlat jóga jóga póz mozgás ötletek sport sportolás stressz? táplálkozás tippek

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

„Egy hétig maszkban edzettem, ez történt”

Börtönbüntetést kaphat ez a lány pár szexi szelfi miatt

Kambodzsában kicsit máshogy működnek a dolgok, és egy-egy dögösebb fotó miatt óriási bajba lehet kerülni.

Hightech kozmetikumokkal szépüljünk! (x)

A 100% hatóanyag kozmetikumokban bízhatunk, mert ezek a készítmények az arcápolás csúcsát jelentik. Méltán van helyük a professzionális, luxus

Ezért hízol eleinte csak a tested bizonyos területeire

Te is észrevetted már, hogy így van? Ez a magyarázat rá!

A legjobb nyújtások menstruációs fájdalmakra

5 szuper nyújtást mutatunk, amivel búcsút inthetsz a görcsöknek. Nem kell hozzá más, csak a kedvenc párnád!

Hogyan ápolja lábait egy strandolással vagy sétával töltött nap után? (x)

Ez a nyár talán nem egészen úgy alakul, ahogy korábban tervezte, mégis számos olyan tevékenységet végezhet, amelyeket a nyári feltöltődés érdekében be szokott vetni. Végtére is, szabadságon van!

„Minden reggel 10 percet nyújtok, így változott meg az életem”

Soroljuk a pozitív hatásait a reggeli nyújtásnak!

Egészségtelen alsóneműben aludni?

Ezt minden lánynak el kellene olvasnia!

Döbbenetes, hány éves valójában ez a nő

A lánya 26 éves, ő pedig kb. 20-nak néz ki. Zavar a rendszerben? És még nem is láttad a róla készült képet!