7 fitt tipp lusta csajoknak

Ugye néha veled is előfordul, hogy semmi kedved az edzéshez? Akkor vesd be ezeket a fitnesz trükköket és tuti felpattansz majd a kanapéról!

7 fitt tipp lusta csajoknak

1. Próbáld meg inkább reggelre időzíteni a tornát, így kisebb rá az esély, hogy a nap folyamán addig tolod el az edzést, hogy végül teljesen kihagyod. Ráadásul a reggeli mozgástól egész nap több energiád lesz és az anyagcseréd is a maxon pörög majd!

2. Ha tényleg hullafáradtnak érzed magad, csinálj földön végezhető gyakorlatokat, így legalább fekvés közben is formálhatod az alakodat.

3. Nem maradt időd elugrani a konditerembe, de a kedvenc sorozatod legújabb epizódjáról sem akarsz lemaradni? Akkor kombináld a kettőt és végezz el egy gyakorlatsort, amikor épp reklám van. Sőt, van egy még tutibb ötletünk: próbáld ki a Cosmo fitnesz-játékat, ahol az összes kedvenc sorozatodhoz jár egy edzésterv!

4. Járj fitnesz randira a csajokkal. Beszéljetek meg egy konkrét időpontot a héten, amikor belebújtok a csini edzőcuccaitokba és tornáztok egy jót a legdögösebb fitt-zenékre.

5. Lassíts! Nem kell minden edzésen ájulásig hajtanod magad. Ha nagyon fáradt vagy, válassz kevésbé intenzív és megerőltető gyakorlatokat, vagy iktass be legalább egy fél órás kocogást.

6. Csekkold le Instán a legmenőbb fitnesz csajszikat, az ő inspiráló képeiktől biztosan megjön majd a kedved a mozgáshoz és a diétás kajákhoz.

7. Jutalmazd meg magad valami aprósággal a kitartásodért. Oké, ne pont egy kalóriadús sütiszelettel, de vegyél mondjuk egy finom, egészséges turmixot vagy egy csini hajpántot az edzésekhez.

8. Olyan napokon, mikor legszívesebben még az ágyból sem kelnék ki, próbáld ki a Csipkerózsika workoutot.

Na ugye, hogy nem lesz olyan nehéz tartani az újévi fitt-fogadalmaidat?

Még több

Body