2015.03.23.@ 16.03

6 fitt tipp elfoglalt csajoknak

Veled is biztosan előfordult már, hogy csak azért szegted meg a diétádat, mert őrült rohanásban voltál, igaz? Akkor jó hírünk van, a következő tippekkel uganis sokkal könnyebb dolgod lesz még a sietős napokon is!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

6 fitt tipp elfoglalt csajoknak

1. Dobj ki minden egészségtelent!

Igen, ez sajnos nagyon nehéz lesz, de hidd el, segít! Ha kevés az időd, hogy rendesen leülj enni, nagyobb az esély rá, hogy azt fald be, ami épp a kezed ügyébe akad. Ezért ha eltűntetsz minden bűnös falatot otthonról és a munkahelyedről, és a helyükre egészséges kajákat vásárolsz, tuti nem lesz gondod.

junk-your-kitchen-cosmopolitan

2. Gyorsan egészségeset

Hidd el, nem csak a káros kajákat lehet pár perc alatt elkészíteni! A sima gyorsrizs helyett választhatsz barnát, a zacskós leves helyett pedig összedobhasz egy gyors tonhalsalit. Vásárolj sok gyümölcsöt is, egy almát vagy egy banánt akár út közben is el tudsz majszolni, de egy fini joghurtnak is hasznát veheted a sietős pillanatokban.

hófehérke-alma-cosmopolitan

3. Írd fel magadnak!

Gyakran előfordul, hogy az edzésre már egyszerűen nem jut időd? Hát írd fel azt is magadnak a határidőnaplódba vagy a telefonodba, akár csak a melót, vagy a találkákat. Sőt, ha ügyes vagy, még a legjobb barátnőddet is ráveheted, hogy inkább a kondi teremben találkozzatok és együtt edzetek.

fitness-titt-tipp-cosmopolitan

4. Tanulj meg új recepteket

Amikor éppen van egy kis szabad időd, keress a neten új recepteket. Rengeteg olyan étel létezik, ami egésszéges és hipp-hopp elkészíthető. Gyűjts minden héten párat, hogy ne und meg őket hamar! Ha ezeket megtanulod, nem lesz akadály, hogy gyorsan diétásat főzz magadnak.

julia-juliet-cosmopolitan

5. Légy mindig készenlétben!

Tarts a munkahelyeden, vagy az autódban edző cuccot, hiszen bármikor jöhet olyan szitu, hogy felszabadul egy kis időd. Ilyenkor ha van kéznél tartalék ruci, el tudsz ugrani egy gyors sportolásra.

anne-kate-cosmopolitan

6. Extra édesség a táskában

Fogadjunk, te is jártál már úgy, hogy két program között hirtelen nagyon megéheztél, és kénytelen voltál valami gyorskaját választani útközben. Vagy pont, hogy inkább nem ettél egész nap semmit, nehogy tönkretedd a diétádat. Épp az ilyen esetekre tarts a táskádban mindig egy műzliszeletet, aszalt gyümölcsöt, vagy akár egy csokit is. Hidd el, egy kis nasi még nem a világ, és jobban jársz, mintha valami zsíros hamburgert vagy pizzát ettél volna.

pizza-julia-cosmopolitan

Címkék: diéta egészséges életmód egészséges kaja gyorsan egészséges táplálkozás életmód fitt tipp mozgás sport sportolás táplálkozás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!