2015.04.08.@ 10.04

Visszavágtak a plus-size modellek

Egyre többen gondolják úgy, hogy a Victoria’s Secret negatív üzenetet közvetít a nők felé, mivel azt sugallják, hogy a nullás méret az ideális. Képzeld, most pedig még egy lejárató kampányt is indítottak ellene!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Visszavágtak a plus-size modellek

A Lane Bryant plus size márka Victoria’s Secret ellen készült reklámjának célja, hogy bebizonyítsa, minden nő szexi, függetlenül a társadalom extrém vékony szépségideáljától. A fekete-fehér hirdetések #ImNoAngel hashtaggel vannak ellátva, és arra szeretnék ösztönözni a nőket, hogy szeressék magukat úgy, ahogy vannak.

im-no-angel-cosmopolitan
A híres fehérnemű divatház egyébként már tavaly ősszel is komoly bajban volt a „body shaming” reklámja miatt, ami ellen 30.000 ember írt alá egy petíciót, mivel felháborítónak találták a szlogent. Idén pedig a The Perfect Body kampányuk verte ki a biztosítékot, melyben tíz magas, karcsú modell pózol fehérneműben. Ezt vette célpontul a Lane Bryan plus size márka akciója.

im-no-angel-cosmopolitan
Az #ImNoAngel egyre nagyobb sebességgel hódít a közösségi médiában, és úgy néz ki, ezzel megnyerte a „legszexisebb hirdetési kampány 2015-ben” címet.

im-no-angel-cosmopolitan

Te mit szólsz hozzá?

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód modell mozgás plus-size sport sportolás táplálkozás Victoria's Secret

Még több Body

Rettegtem az epilálástól, de kipróbáltam: ez lett a vége

Rettegtem az epilálástól, de kipróbáltam: ez lett a vége

Szerkesztőnk, Bianka megtalálta a beauty szettet, ami tökéletesen felkészíti a nyárra anélkül, hogy be kellene csekkolnia a kozmetikushoz. Ismerd meg a Braun menő eszközeit te is!

Így lehet extra feszes popsid 30 nap alatt

Jöhet a kerek popó-kihívás?