2015.04.10.@ 14.04

Expressz feszes has: a legjobb 1 perces gyakorlatok

Lapos hasat szeretnél a bikini szezonra, de nincs sok időd edzeni? Neked találtuk ki ezt a villám hasizom tornát, amit még a legzsúfoltabb napjaidba is könnyedén beiktathatsz!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Expressz feszes has: a legjobb 1 perces gyakorlatok

Nincs más dolgod, mint mindennap reggel és este végigcsinálni a következő 5 perces hasizom-turbó programot. Mindegyik gyakorlatot 1-1 percig végezd, és a lényeg, hogy minél több szabályos ismétlést tudj csinálni. Készen állsz?

1. Hegymászás fekvő menetben

A kiinduló helyzet a hagyományos fekvőtámasz póz, de most nem a válladat és karodat fogod tornáztatni. Miközben a felsőtestedet egyenesen tartod, húzd fel felváltva a térdedet a könyöködig.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

2. Lábakat fel!

Ez a szuper gyakorlat az egyik legproblémásabb területet, az alhast célozza meg. Feküdj hanyatt, emeld fel nyújtva a lábad derékszögig, a kezeddel pedig próbáld meg elérni a lábfejedet. Ebből a pozícióból engedd le a bal lábadat és jobb karodat (tehát mindig ellentétesen), majd vissza, és utána jöhet a másik oldal!

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

3. Nehezíts labdával!

Ehhez a gyakorlathoz szükséged lesz egy fittball labdára: helyezkedj el úgy, hogy a karoddal a talajon, a lábaddal pedig a labdán támaszkodsz. A feladat, hogy ebből a helyzetből húzd előre a labdát úgy, hogy váltakozva jobbra és balra nyomod ki a térdedet.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

4. Hajlít és feszít

Feküdj a hátadra, tedd a kezed a tarkód mögé. Tartsd a lábadat derékszögben behajlított térddel a levegőben. Emeld a vállad a talajról, mintha csak hasprést csinálnál. Most viszont nem a felsőtested, hanem a lábad fog mozogni: anélkül, hogy visszafeküdnél, nyújtsd ki, majd húzd vissza 1 percen keresztül.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

5. Labdát a lábak közé

A kiinduló helyzet hasonló az előzőhöz, de most szoríts egy fittballt a lábad közé. A lényeg, hogy miközben kinyújtod a bal lábadat, emelkedj fel a felsőtesteddel és a jobb könyököddel próbáld megérinteni a térdedet. Ereszkedj vissza, és ismételd meg ellentétes karral-lábbal. Hidd el, nem könnyű, ha közben a labdát is tartanod kell!

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód gyakorlat hasizom hasizom erősítés mozgás sport sportolás táplálkozás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Eugénia hercegnő hamarosan férjhez megy, és ahogyan a legtöbb menyasszony, ő is ledobott jó pár kilót a nagy nap előtt. Csekkold, milyen csini!

Eddz úgy, mint Kaley Cuoco

A színésznő alakja tökéletes, úgyhogy valószínűleg eléggé megéri, ha hallgatsz a tanácsaira. Nézd meg, ő hogyan csinálja!

Ezt a négy szabályt tartsd be, és könnyebb lesz a fogyás!

Nem kell rögtön extrém diétába kezdened, ha le szeretnél adni pár kilót, csak próbáld ki tippjeinket, és meglátod, így is megszabadulsz majd feleslegtől!

Ennyit lehet fogyni a legújabb fogyókúrás módszerrel

A bikinibody projekt már kipörgött, de ez nem jelenti azt, hogy ne rázódhatnál formába akár ősszel is. Most erre a fogyiverzióra esküsznek a legtöbben.

Hihetetlen, mi a legújabb mellnagyobbító őrület

Nagyon furcsa módszerek terjednek a neten, amik egytől egyig azt ígérik, hogyha kipróbálod őket, tuti nagyobbak lesznek a melleid. A következő trükk az egyik leghajmeresztőbb az összes közül!

Így kerüld el a délutáni kajakómát

2 óra után fizikai kihívást jelent a nyakadon tartani a fejed? Valószínűleg utolért a délutáni fáradtság, amit néhány trükkel messzire űzhetsz.

Kiderült: Ilyen a tökéletes vagina

A svájci kutatók több mint hatszáz nőt vizsgáltak meg, és meglepő dolgot derítettek ki a hüvellyel kapcsolatban.