2015.04.10.@ 14.04

Expressz feszes has: a legjobb 1 perces gyakorlatok

Lapos hasat szeretnél a bikini szezonra, de nincs sok időd edzeni? Neked találtuk ki ezt a villám hasizom tornát, amit még a legzsúfoltabb napjaidba is könnyedén beiktathatsz!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Expressz feszes has: a legjobb 1 perces gyakorlatok

Nincs más dolgod, mint mindennap reggel és este végigcsinálni a következő 5 perces hasizom-turbó programot. Mindegyik gyakorlatot 1-1 percig végezd, és a lényeg, hogy minél több szabályos ismétlést tudj csinálni. Készen állsz?

1. Hegymászás fekvő menetben

A kiinduló helyzet a hagyományos fekvőtámasz póz, de most nem a válladat és karodat fogod tornáztatni. Miközben a felsőtestedet egyenesen tartod, húzd fel felváltva a térdedet a könyöködig.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

2. Lábakat fel!

Ez a szuper gyakorlat az egyik legproblémásabb területet, az alhast célozza meg. Feküdj hanyatt, emeld fel nyújtva a lábad derékszögig, a kezeddel pedig próbáld meg elérni a lábfejedet. Ebből a pozícióból engedd le a bal lábadat és jobb karodat (tehát mindig ellentétesen), majd vissza, és utána jöhet a másik oldal!

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

3. Nehezíts labdával!

Ehhez a gyakorlathoz szükséged lesz egy fittball labdára: helyezkedj el úgy, hogy a karoddal a talajon, a lábaddal pedig a labdán támaszkodsz. A feladat, hogy ebből a helyzetből húzd előre a labdát úgy, hogy váltakozva jobbra és balra nyomod ki a térdedet.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

4. Hajlít és feszít

Feküdj a hátadra, tedd a kezed a tarkód mögé. Tartsd a lábadat derékszögben behajlított térddel a levegőben. Emeld a vállad a talajról, mintha csak hasprést csinálnál. Most viszont nem a felsőtested, hanem a lábad fog mozogni: anélkül, hogy visszafeküdnél, nyújtsd ki, majd húzd vissza 1 percen keresztül.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

5. Labdát a lábak közé

A kiinduló helyzet hasonló az előzőhöz, de most szoríts egy fittballt a lábad közé. A lényeg, hogy miközben kinyújtod a bal lábadat, emelkedj fel a felsőtesteddel és a jobb könyököddel próbáld megérinteni a térdedet. Ereszkedj vissza, és ismételd meg ellentétes karral-lábbal. Hidd el, nem könnyű, ha közben a labdát is tartanod kell!

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

Őszi-téli kabát trend (x)

A hideg beköszöntével minden lány joggal érzi, hogy a vastagabb anyagok és réteges öltözködés nagyítja az alakot. A tervezőknek ilyenkor sok
Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód gyakorlat hasizom hasizom erősítés mozgás sport sportolás táplálkozás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A sloggi eszméletlen NAGYIBUGYIS videóklippel ünnepli a 40. születésnapját (x)

A 90-es évek egyik nagy slágere a ’Baby’s got back’ adta az alapot az őrületes klip megvalósulásához, amelyben A VILÁG LEGKÉNYELMESEBB nagyiBUGYIJÁBAN ünneplik a SLOGGI márka 40. születésnapját ÉS a kényelemhez való jogot

Erre vágysz valójában, ha édességet ennél

Nem biztos, hogy arra a nagy tábla csokira kéne rávetned magad.