2015.04.10.@ 14.04

Expressz feszes has: a legjobb 1 perces gyakorlatok

Lapos hasat szeretnél a bikini szezonra, de nincs sok időd edzeni? Neked találtuk ki ezt a villám hasizom tornát, amit még a legzsúfoltabb napjaidba is könnyedén beiktathatsz!

Sellei Lilla
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Expressz feszes has: a legjobb 1 perces gyakorlatok

Nincs más dolgod, mint mindennap reggel és este végigcsinálni a következő 5 perces hasizom-turbó programot. Mindegyik gyakorlatot 1-1 percig végezd, és a lényeg, hogy minél több szabályos ismétlést tudj csinálni. Készen állsz?

1. Hegymászás fekvő menetben

A kiinduló helyzet a hagyományos fekvőtámasz póz, de most nem a válladat és karodat fogod tornáztatni. Miközben a felsőtestedet egyenesen tartod, húzd fel felváltva a térdedet a könyöködig.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

2. Lábakat fel!

Ez a szuper gyakorlat az egyik legproblémásabb területet, az alhast célozza meg. Feküdj hanyatt, emeld fel nyújtva a lábad derékszögig, a kezeddel pedig próbáld meg elérni a lábfejedet. Ebből a pozícióból engedd le a bal lábadat és jobb karodat (tehát mindig ellentétesen), majd vissza, és utána jöhet a másik oldal!

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

3. Nehezíts labdával!

Ehhez a gyakorlathoz szükséged lesz egy fittball labdára: helyezkedj el úgy, hogy a karoddal a talajon, a lábaddal pedig a labdán támaszkodsz. A feladat, hogy ebből a helyzetből húzd előre a labdát úgy, hogy váltakozva jobbra és balra nyomod ki a térdedet.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

4. Hajlít és feszít

Feküdj a hátadra, tedd a kezed a tarkód mögé. Tartsd a lábadat derékszögben behajlított térddel a levegőben. Emeld a vállad a talajról, mintha csak hasprést csinálnál. Most viszont nem a felsőtested, hanem a lábad fog mozogni: anélkül, hogy visszafeküdnél, nyújtsd ki, majd húzd vissza 1 percen keresztül.

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

5. Labdát a lábak közé

A kiinduló helyzet hasonló az előzőhöz, de most szoríts egy fittballt a lábad közé. A lényeg, hogy miközben kinyújtod a bal lábadat, emelkedj fel a felsőtesteddel és a jobb könyököddel próbáld megérinteni a térdedet. Ereszkedj vissza, és ismételd meg ellentétes karral-lábbal. Hidd el, nem könnyű, ha közben a labdát is tartanod kell!

hasizom-gyakorlat-cosmopolitan

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód gyakorlat hasizom hasizom erősítés mozgás sport sportolás táplálkozás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Lecserélte az ásványvizet, 30 kilót fogyott

Lecserélte az ásványvizet, 30 kilót fogyott

Különös fogyókúrás trükköt árult el ez a lány, de esküszik rá, hogy működik. Igaza lehet, hiszen elképesztő átalakuláson ment keresztül az utóbbi időben!

Aludj ebben a pózban, és többé nem fáj a mensi

Neked is kihívás pihentetően aludni a piros betűs napok alatt? Akkor gyorsan olvass tovább, mert megtaláltuk tökéletes, és fájdalommentes a megoldást!

Csak rágón élt ez a fiatal lány, most így néz ki

A fiatal lány 32 kilóra fogyott, mikor úgy döntött, változtat, és nem éhezteti magát többé!

Szerinted is túl kövér ez a lány modellnek?

Egy ügynök mondta neki, hogy kövér ahhoz, hogy rendes modell legyen, pedig a 23 éves lány gyakorlatilag alultáplált.

Ez a lány megmutatta, hogyan néznek ki igazából az Insta-csajok

Képzeld, egy bevállalós lány megelégelte, hogy minden túl tökéletesnek tűnik az Instán és úgy döntött, megmutatja a művészi képek mögött rejlő valóságot! A meghökkentő fotója pedig azonnal bejárta az Instagrammot!