2015.04.19.@ 05.04

Feszesíts a planking tornával!

Lapos has, gömbölyű vállak, izmos karok és bomba popsi: ezeket mind kipipálhatod, méghozzá egyetlen szuper gyakorlat, a planking különböző variációval!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Feszesíts a planking tornával!

1. Lábat a karhoz!

Ezzel az egyszerű, de annál nehezebb mozdulatsorral az oldalsó hasizmodat erősítheted. A kiinduló testhelyzet oldalsó támasz. Innen húzd fel a fölül lévő lábat, miközben a könyöködet lefelé tolod. Arra figyelj, hogy a popsidat ne told ki hátra!

Ismétlésszám: 30×3 oldalanként

planking-gyakorlat-cosmopolitan

2. Tarts ki!

Ha szeretsz jógázni, ez a gyakorlat lesz a kedvenced. A kiinduló póz a hagyományos planking nyújtott karokkal. Ebben a helyzetben emeld fel az egyik karodat oldalra vállmagasságig ezután, és tartsd meg legalább 5 másodpercig. Ügyelj arra, hogy a tested ne csavarodjon ki közben!

Ismétlésszám: 7×3 oldalanként

planking-gyakorlat-cosmopolitan

3. Lábakat fel!

Támaszkodj meg fordított planking pózban, vagyis ezúttal a hátad nézzen a talaj felé, a karodat és lábadat pedig nyújtsd ki. Spiccelve emeld fel az egyik lábadat, tartsd ki egy másodpercig, majd engedd vissza. Fontos, hogy közben ne billegjen oldalra a csípőd!

Ismétlésszám: 30×3 lábanként

planking-gyakorlat-cosmopolitan

4. Ez aztán súlyos!

Kapcsolj a következő fitt fokozatra, és planking helyzetben fogj meg egy-egy kétkilós súlyzót! Felváltva emeld fel őket úgy, hogy a karodat szorosan a tested mellett tartod.

Ismétlésszám: 10×3 oldalanként

planking-gyakorlat-cosmopolitan

5. Csavard be, bébi!

Tónusosabb vállak? Ezzel a gyakorlattal simán lehetséges! A kiindulópóz ugyanaz, mint az elsőnél, de most a feladat, hogy felső könyöködet érintsd hozzá a tenyeredhez, amin támaszkodsz.

Ismétlésszám: 20×3 oldalanként

planking-gyakorlat-cosmopolitan

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód gyakorlat hasizom mozgás planking sport sportolás táplálkozás torna

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

140 milliót költött egy modell, hogy Kim Kardashianra hasonlítson

140 milliót költött egy modell, hogy Kim Kardashianra hasonlítson

Elképesztő, mennyi műtétet vállalt be, hogy olyan legyen, mint a popsikirálynő!

Ennyit kell sétálnod ahhoz, hogy beindítsd a fogyást

Gondban vagy azzal az újévi fogadalmaddal, hogy leadj pár kilót? Ne aggódj, eláruljuk, hány lépést kell megtenned érte!

Megdöbbentő előtte-utána fotót posztolt Tóth Vera

Ez a kép is bizonyítja, hogy rengeteget fogyott!

Halálra akarja enni magát a 317 kilós férfi

Nem tesz semmit azért, hogy változtasson az életmódján.

Élő Ken teljesen átoperáltatja az arcát

Az újabb műtét sorozatra azért is van szükség, mert a férfi vonásait már a reptéri arcfelismerők sem tudják értelmezni.

5 tipp, hogy feldobd az edzőtermi edzéseket

Mikor megvetted a bérleted, még szuper lelkes voltál, de a sokadik alkalom után már unod a kardiózást vagy a súlyok emelgetését… Ha magadra ismertél, ideje felráznod a fitnesz-rutinodat!

7 furcsa dolog, ami erősíti az immunrendszered

Nem győzöd kapkodni a C vitamin tabikat, mégis újabb körre bejelentkezett nálad a megfázás? Nem is sejted, milyen apró trükkökkel űzheted el messzire a kellemetlen vendéget.

Így sportolj, ha abszolút semmi időd mozogni

Ha kevés időd jut a sportolásra, akkor ezeket a tippeket imádni fogod!

Bizarr kihívás terjed a neten: Januhairy

Movember csajoknak – te kipróbálnád ezt a meghökkentő challange-et?

Ilyen ciki Photoshop bakit még nem láttál!

Egy divatcég annyira kínos képeket tett fel az oldalára, hogy még nézni is kellemetlen. Le mered csekkolni?

Így tartsd meg a fitt-fogadalmadat egész évben

Január első hetén még lelkesen edzel, de márciusban már sokszor elcsalod, nyáron pedig tényleg csak porosodik a sportszerkód? Idén másként lesz!

Madonnának hirtelen hatalmas lett a feneke

Ha eddig azt hitted, hogy Kim Kardashian letaszíthatatlan a popókirálynői trónról, akkor tévedtél. Csekkold Madonna trónbitorló képeit!

Ez lesz 2019 legmenőbb diétája

Állítólag a legkönnyebben betartható étrend! Te is kipróbálod?