2015.04.20.@ 13.04

Vadító virgácsok edzés: Bomba lábak 15 perc alatt!

Mindjárt itt a mini-szezon, de még nem verted elővenni a rövid szoknyáidat és sortjaidat, mert elhanyagoltad a futóműveidet? Ezzel a tornával napi 15 perc is elég, hogy újra szexi lábakat villanthass!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Vadító virgácsok edzés: Bomba lábak 15 perc alatt!

Tracy Anderson, Hollywood egyik legsikeresebb sztáredzője most segít neked bomba formába kerülni a nyárra! A szexi tréner csajszi olyan hírességeket edz, mint Gwyneth Paltrow, Kate Hudson vagy éppen Jessica Simpson. Azt már tudod, hogyan legyen szexi és kerek popsid a Tracy-módszerrel, most pedig a szupermodell lábak titkát mutatja meg! A következő 4 gyakorlattal mindössze napi 15 perc elegendő ahhoz, hogy újra felvehesd kedvenc minidet! Felkészültél? Indul a vadító virgácsok edzés!

Térdelj le, bébi!

Kiinduló helyzet: Ereszkedj négykézlábra, támaszkodj a bal könyöködre és jobb tenyeredre úgy, hogy bal kezed a jobb felé nézzen. A jobb térdedet keresztezd hátul a bal felett.

Gyakorlat: Egyenesítsd ki a bal lábadat, miközben planking helyzetben tartod magad. Közben pedig a jobb lábadat nyújts ki felfelé, mintha a plafont akarnád megérinteni vele, majd húzd vissza mindkét térded a kiinduló helyzetbe.

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Spárgázz a levegőben!

Kiinduló helyzet: Ereszkedj négykézlábra ismét, csak most a bal tenyered tedd egy kicsit előrébb. A jobb lábadat emeld fel, a térdedet pedig hajlítsd be oldalra 90 fokban. Arra figyelj, hogy a térded és a lábfejed mindig magasabban legyen, mint a csípőd!

Gyakorlat: Nyújtsd ki mindkét térded, és fenti lábadat told a plafon felé. Törzsed és kezeid maradjanak a kiinduló helyzetben. Ha jól csinálod, úgy kell kinézned, mintha a levegőben próbálnál meg spárgázni. Tartsd ki ezt a pózt 1-2 másodpercig, majd lassan ereszkedj vissza.

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Tekerd ki magad!

Kiinduló helyzet: Feküdj a jobb oldaladra. A csípőd és a combod legyen a talajon és támaszkodj meg a jobb könyöködön. A jobb térdedet 90 fokban hajlítsd be hátrafelé. Anélkül, hogy felemelnéd a csípőd, nyújtsd ki magad mögött a bal lábadat (a lábujjaid érjenek hozzá a talajhoz).

Gyakorlat: Ebből a kissé kicsavart pózból fordulj be és nyomd ki magad planking helyzetbe, úgy, hogy a jobb csípőd továbbra is lefelé nézzen. Tartsd meg magad 1-2 másodpercig, majd engedd vissza.

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Mutasd a popsid!

Kiinduló helyzet: Feküdj hasra, a bal lábadat nyújtsd ki hátra, a jobbat pedig derékszögben oldalra. A tenyereiddel támaszkodj meg a mellkasod mellett, mintha csak fekvőtámaszt csinálnál!

Gyakorlat: Innen nyomd fel magad! Minél szélesebb terpeszben csinálod, annál jobb. Az extra feszesítő-nyújtó hatás kedvéért pedig told hátrafelé a csípődet!

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Címkék: comb egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód gyakorlatok lábizom mozgás sport sportolás táplálkozás torna vádli

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ezért fájhat a torkod bizonyos gyümölcsöktől

Ezért fájhat a torkod bizonyos gyümölcsöktől

Észrevetted már, hogy miután beleharapsz egy-egy gyümölcsbe, valami egészen furát érzel a szádban? Nem, nem a gyümölcs ízére gondolunk…

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Mindannyian szeretjük a nyarat. Napozás, fürdőzés, vagy csak maga a jó idő... Viszont az UV sugarak, a sós víz, a meleg és a medencék vegyszerei igencsak károsítják hajunkat. De a megfelelő eszközökkel könnyedén óvhatod hajad a káros külső hatásoktól, hogy az visszatérhessen eredeti szépségéhez. Próbáld ki az új Univerzális növényi balzsamot az Yves Rocher-tól!