2015.04.20.@ 13.04

Vadító virgácsok edzés: Bomba lábak 15 perc alatt!

Mindjárt itt a mini-szezon, de még nem verted elővenni a rövid szoknyáidat és sortjaidat, mert elhanyagoltad a futóműveidet? Ezzel a tornával napi 15 perc is elég, hogy újra szexi lábakat villanthass!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Vadító virgácsok edzés: Bomba lábak 15 perc alatt!

Tracy Anderson, Hollywood egyik legsikeresebb sztáredzője most segít neked bomba formába kerülni a nyárra! A szexi tréner csajszi olyan hírességeket edz, mint Gwyneth Paltrow, Kate Hudson vagy éppen Jessica Simpson. Azt már tudod, hogyan legyen szexi és kerek popsid a Tracy-módszerrel, most pedig a szupermodell lábak titkát mutatja meg! A következő 4 gyakorlattal mindössze napi 15 perc elegendő ahhoz, hogy újra felvehesd kedvenc minidet! Felkészültél? Indul a vadító virgácsok edzés!

Térdelj le, bébi!

Kiinduló helyzet: Ereszkedj négykézlábra, támaszkodj a bal könyöködre és jobb tenyeredre úgy, hogy bal kezed a jobb felé nézzen. A jobb térdedet keresztezd hátul a bal felett.

Gyakorlat: Egyenesítsd ki a bal lábadat, miközben planking helyzetben tartod magad. Közben pedig a jobb lábadat nyújts ki felfelé, mintha a plafont akarnád megérinteni vele, majd húzd vissza mindkét térded a kiinduló helyzetbe.

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Spárgázz a levegőben!

Kiinduló helyzet: Ereszkedj négykézlábra ismét, csak most a bal tenyered tedd egy kicsit előrébb. A jobb lábadat emeld fel, a térdedet pedig hajlítsd be oldalra 90 fokban. Arra figyelj, hogy a térded és a lábfejed mindig magasabban legyen, mint a csípőd!

Gyakorlat: Nyújtsd ki mindkét térded, és fenti lábadat told a plafon felé. Törzsed és kezeid maradjanak a kiinduló helyzetben. Ha jól csinálod, úgy kell kinézned, mintha a levegőben próbálnál meg spárgázni. Tartsd ki ezt a pózt 1-2 másodpercig, majd lassan ereszkedj vissza.

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Tekerd ki magad!

Kiinduló helyzet: Feküdj a jobb oldaladra. A csípőd és a combod legyen a talajon és támaszkodj meg a jobb könyöködön. A jobb térdedet 90 fokban hajlítsd be hátrafelé. Anélkül, hogy felemelnéd a csípőd, nyújtsd ki magad mögött a bal lábadat (a lábujjaid érjenek hozzá a talajhoz).

Gyakorlat: Ebből a kissé kicsavart pózból fordulj be és nyomd ki magad planking helyzetbe, úgy, hogy a jobb csípőd továbbra is lefelé nézzen. Tartsd meg magad 1-2 másodpercig, majd engedd vissza.

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Mutasd a popsid!

Kiinduló helyzet: Feküdj hasra, a bal lábadat nyújtsd ki hátra, a jobbat pedig derékszögben oldalra. A tenyereiddel támaszkodj meg a mellkasod mellett, mintha csak fekvőtámaszt csinálnál!

Gyakorlat: Innen nyomd fel magad! Minél szélesebb terpeszben csinálod, annál jobb. Az extra feszesítő-nyújtó hatás kedvéért pedig told hátrafelé a csípődet!

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Címkék: comb egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód gyakorlatok lábizom mozgás sport sportolás táplálkozás torna vádli

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Veszélyes öregedésgátló módszer terjed

Veszélyes öregedésgátló módszer terjed

Gondolkoztál már azon, hogy pár celeb miért néz ki sokkal fiatalabbnak a koránál? A válasz egy illegális módszerben rejlik...

3 hétig csak vizet ivott, így néz ki

Képzeld, semmi mást nem fogyasztott ezen kívül. De vajon érdemes követni a példáját?

Töltsd ki a Cosmo nagy napozás-kérdőívét és nyerj!

Nagyon kíváncsiak vagyunk rá, hogyan készülsz a strandszezonra fényvédelem-fronton. Töltsd ki a Cosmo kérdőívét, és nyerj 1 éves előfizetést a kedvenc magazinodra!