2015.04.20.@ 13.04

Vadító virgácsok edzés: Bomba lábak 15 perc alatt!

Mindjárt itt a mini-szezon, de még nem verted elővenni a rövid szoknyáidat és sortjaidat, mert elhanyagoltad a futóműveidet? Ezzel a tornával napi 15 perc is elég, hogy újra szexi lábakat villanthass!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Vadító virgácsok edzés: Bomba lábak 15 perc alatt!

Tracy Anderson, Hollywood egyik legsikeresebb sztáredzője most segít neked bomba formába kerülni a nyárra! A szexi tréner csajszi olyan hírességeket edz, mint Gwyneth Paltrow, Kate Hudson vagy éppen Jessica Simpson. Azt már tudod, hogyan legyen szexi és kerek popsid a Tracy-módszerrel, most pedig a szupermodell lábak titkát mutatja meg! A következő 4 gyakorlattal mindössze napi 15 perc elegendő ahhoz, hogy újra felvehesd kedvenc minidet! Felkészültél? Indul a vadító virgácsok edzés!

Térdelj le, bébi!

Kiinduló helyzet: Ereszkedj négykézlábra, támaszkodj a bal könyöködre és jobb tenyeredre úgy, hogy bal kezed a jobb felé nézzen. A jobb térdedet keresztezd hátul a bal felett.

Gyakorlat: Egyenesítsd ki a bal lábadat, miközben planking helyzetben tartod magad. Közben pedig a jobb lábadat nyújts ki felfelé, mintha a plafont akarnád megérinteni vele, majd húzd vissza mindkét térded a kiinduló helyzetbe.

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Spárgázz a levegőben!

Kiinduló helyzet: Ereszkedj négykézlábra ismét, csak most a bal tenyered tedd egy kicsit előrébb. A jobb lábadat emeld fel, a térdedet pedig hajlítsd be oldalra 90 fokban. Arra figyelj, hogy a térded és a lábfejed mindig magasabban legyen, mint a csípőd!

Gyakorlat: Nyújtsd ki mindkét térded, és fenti lábadat told a plafon felé. Törzsed és kezeid maradjanak a kiinduló helyzetben. Ha jól csinálod, úgy kell kinézned, mintha a levegőben próbálnál meg spárgázni. Tartsd ki ezt a pózt 1-2 másodpercig, majd lassan ereszkedj vissza.

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Tekerd ki magad!

Kiinduló helyzet: Feküdj a jobb oldaladra. A csípőd és a combod legyen a talajon és támaszkodj meg a jobb könyöködön. A jobb térdedet 90 fokban hajlítsd be hátrafelé. Anélkül, hogy felemelnéd a csípőd, nyújtsd ki magad mögött a bal lábadat (a lábujjaid érjenek hozzá a talajhoz).

Gyakorlat: Ebből a kissé kicsavart pózból fordulj be és nyomd ki magad planking helyzetbe, úgy, hogy a jobb csípőd továbbra is lefelé nézzen. Tartsd meg magad 1-2 másodpercig, majd engedd vissza.

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Mutasd a popsid!

Kiinduló helyzet: Feküdj hasra, a bal lábadat nyújtsd ki hátra, a jobbat pedig derékszögben oldalra. A tenyereiddel támaszkodj meg a mellkasod mellett, mintha csak fekvőtámaszt csinálnál!

Gyakorlat: Innen nyomd fel magad! Minél szélesebb terpeszben csinálod, annál jobb. Az extra feszesítő-nyújtó hatás kedvéért pedig told hátrafelé a csípődet!

Ismétlésszám: 30 oldalanként

tracy-anderson-torna-láb-cosmopolitan

Címkék: comb egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód gyakorlatok lábizom mozgás sport sportolás táplálkozás torna vádli

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Belehalt a mellnagyobbításba ez a nő

Két héttel a műtét után halt meg!

Napi tizennyolc órát alszik ez a 19 éves lány

Oké, lehet, hogy te is imádsz aludni, de ennyit még egy durván átbulizott éjszaka után sem tudnál, nem?

4 étel, amitől nem leszel télen beteg

Ugye, te sem szeretnél elkapni valamilyen nyavalyát most, az ünnepek előtt? Akkor csekkold a listát, mit érdemes naponta fogyasztanod!

Azt hitték terhes, borzalmas, mi volt igazából a hasában

Az orvosok sokáig nem hitték el, hogy nem kisbabát vár a nő!

Egy hétig vegánként élt, ez történt

Semmi hús, semmi tejtermék. Te meg tudnád csinálni?