2015.05.08.@ 14.05

Kerek popsi guggolások nélkül? Igen!

Nyáron szexi, kerek és feszes popót szeretnél villantani a strandon, de a guggolásokat már unod? Nem gond! Összeállítottunk egy expressz tornát, amivel garantáltan újra kedvet kapsz az edzésekhez!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Kerek popsi guggolások nélkül? Igen!

Készen állsz az intenzív popsiformálásra? Nincs más dolgod, mint hetente háromszor végigcsinálni az alábbi tornát! Minden gyakorlatot 45-60 másodpercig végezz, az egész sorozatot pedig ismételd meg háromszor!

1. Lábakat fel!

Kiinduló helyzet: Feküdj a hátadra, az egyik lábadat nyújtsd ki, a másikat hajlítsd be és támaszd meg a talpad a talajon.

Gyakorlat: Emeld fel a lábad és a popsid, amíg a combod és felsőtested egy egyenest alkotnak, majd engedd vissza magad. Ha lejárt az idő, jöhet a lábcsere!

popsi-torna-gyakorlat-cosmopolitan

2. Rúgj ki, baby!

Kiinduló helyzet: Térdelő támasz.

Gyakorlat: Először emeld fel oldalra az egyik térded, majd rúgj ki ugyanabba az irányba. Ne felejts el most sem lábat váltani!

popsi-torna-gyakorlat-cosmopolitan

3. Rajzolj szivárványt!

Kiinduló helyzet: Ismét térdelő támasz, de most a bal lábadat nyújts ki hátrafelé.

Gyakorlat: A nyújtott lábadat emeld fel, amennyire csak tudod, majd engedd vissza a másik oldalra, hogy keresztezd vele a jobb lábadat. Mintha csak egy szivárványt rajzolnál a levegőbe! Ha lejárt a 45-60 másodperc, következik a jobb lábad!

popsi-torna-gyakorlat-cosmopolitan

4. Karatés balerina

Kiinduló helyzet: Állj csípőszéles terpeszbe, a kezeidet kulcsold össze magad előtt, hogy ne veszítsd el az egyensúlyod.

Gyakorlat: Lépj ki a jobb lábaddal hátrafelé enyhén keresztbe, hajlítsd be a térded (mintha csak kitörést csinálnál), majd rúgj ki jobbra. Izzasztó gyakorlat, de extra hatásos!

popsi-torna-gyakorlat-cosmopolitan

5. Popó planking

Kiinduló helyzet: Helyezkedj fekvőtámasz pozícióba, de most kicsit nyomd ki a popsid felfelé.

Gyakorlat: Az egyik térdedet hajlítsd be derékszögben, és emelgesd felfelé, mintha a talpaddal meg akarnád érinteni a plafont. Amíg le nem jár az idő, nem ér letenni a talajra!

popsi-torna-gyakorlat-cosmopolitan

6. Bimm-bumm

Kiinduló helyzet: Állj csipőszéles terpeszbe, az egyik lábadat enyhén hajlított térddel emeld fel.

Gyakorlat: A levegőben lévő lábadat először húzd fel előre, majd told hátra, miközben a felsőtesteddel előredőlsz és megérinted a talajt. Nem is olyan egyszerű, igaz?

popsi-torna-gyakorlat-cosmopolitan

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ezért fájhat a torkod bizonyos gyümölcsöktől

Ezért fájhat a torkod bizonyos gyümölcsöktől

Észrevetted már, hogy miután beleharapsz egy-egy gyümölcsbe, valami egészen furát érzel a szádban? Nem, nem a gyümölcs ízére gondolunk…

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Mindannyian szeretjük a nyarat. Napozás, fürdőzés, vagy csak maga a jó idő... Viszont az UV sugarak, a sós víz, a meleg és a medencék vegyszerei igencsak károsítják hajunkat. De a megfelelő eszközökkel könnyedén óvhatod hajad a káros külső hatásoktól, hogy az visszatérhessen eredeti szépségéhez. Próbáld ki az új Univerzális növényi balzsamot az Yves Rocher-tól!