2015.06.17.@ 09.06

Indul a Cosmo 21 napos feszes popsi kihívása!

A kerek popsi nem csak szuper önbizalmat ad, de a bikini is sokkal jobban mutat rajta! Varázsolj magadnak napi néhány perces edzéssel 3 hét alatt szuper formás feneket. Visszaszámlálás indul!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Indul a Cosmo 21 napos feszes popsi kihívása!

Ugye te is örülnél néhány egyszerű, és gyorsan elvégezhető gyakorlatnak, amivel akár meló előtt is átmozgathatod magad? Arról nem is beszélve, hogy a nagy bikini-visszaszámlálás utolsó perceiben rákapcsolva, alig 21 nap alatt turbózhatod fel a popsidat.

1. Guggolás fél lábon

Helyezd a súlyodat a bal lábadra, a jobbat pedig emeld magad elé. Ezután egyenletes tempóban hajlítsd be a bal lábadat, majd újra emelkedj fel. Vigyázz, hogy a térded ne menjen sokkal a bokád elé.

feszes-popsi-kihívás-cosmopolitan

2. Lábemelés

Ez a térdelőpózban való lábemelés igazi jolly joker a popsiformálásban. Tartsd az egyik lábad 90 fokos szögben, a másikat pedig emeld a magasba, majd helyezd vissza a másik mellé. Lendület helyett hagyatkozz a farizmaidra. Így jóval nehezebb, de hatásosabb is lesz tőle a gyakorlat.

feszes-popsi-kihívás-cosmopolitan

3. Csípőemelés

Támaszkodj a kezeidre (az ujjaid nézzenek a testeddel ellenkező irányba), hajlítsd be a bal lábadat, nyomd a sarkad a talajre, miközben a jobb lábad a magasban van. Ezután emeld meg a csípődet úgy, hogy a bal lábad 90 fokos szöget zárjon, majd ereszkedj vissza. Csalni nem ér, szóval ne tedd le a popsidat!

feszes-popsi-kihívás-cosmopolitan

4. Csípőemelés guggoló terpeszben

Hajlítsd be mindkét lábad, a lábujjaid nézzenek ellentétes irányba, feszítsd meg a hátizmodat, a kezed pedig helyezd a csípődre, amit aztán emelj meg. Tartsd ki a pózt néhány másodpercig, majd engedd vissza. Ismételd a gyakorlatot.

feszes-popsi-kihívás-cosmopolitan

5. Nyújtó gyakorlat

Feküdj a hasadra, miközben alaposan kinyújtóztatod a karodat és a lábadat. Emeld meg a végtagjaidat és a mellkasodat, majd tartsd meg ezt a pózt néhány másodpercig. Amellett, hogy alaposan átmozgatja a tested izmait, az egyik legkellemesebb rész a sorozatban.

feszes-popsi-kihívás-cosmopolitan

3 hetes kihívás:

Fontos, hogy az edzés során minden második nap pihenőt tarts. Minden gyakorlatból három sorozatot kell csinálnod, az ismétlési szám először 8 (ha kétlábas a gyakorlat, akkor természetesen duplázni kell a csere miatt), ami kétnaponta nő. Ha megvagy a sorozattal, jöhet a nyújtó gyakorlat.

feszes-popsi-kihívás-cosmopolitan

Címkék: egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód fenék torna feszes fenék feszes popsi mozgás popsi torna sport sportolás táplálkozás

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Cinthya Dictator gyerekkori fotót posztolt, felrobbant a net

Ashley Graham élő adásban szólta el magát a babája neméről

Sikítozott, amikor rájött, hogy csapdába csalták…

Kulcsár Edina őszinte fotót posztolt terhességéről

Ráadásul egy nagyon cuki sztorit is elárult Mediről!

Mihalik Enikő ismét lefutotta a New York-i maratont

A szupermodell a Cosmo.hu-nak elárulta, hogyan készült fel a maratonra, és azt is, hogy milyen dalok pörögtek a playlistjén futás közben!

Ilyen volt az ősz legmenőbb bulija, amin a Cosmo olvasói is részt vettek

A Desigual legújabb üzletének megnyitója szuperül sikerült!

Lady Gaga végre megszólalt a kapcsolatáról Bradley Cooperrel

Eddig nem akartak a témában nyilatkozni, most viszont olyat mondott az énekesnő, amire senki nem számított.

Fluor Tomi és barátnője hamarosan összeköltöznek

Egyre komolyabbra fordul a kapcsolatuk!

Kourtney Kardashian olyat tett Instán, amit korábban soha

Nagyon meglepte a fanokat ezekkel a nem mindennapi fotókkal.

Shay Mitchell megmutatta cuki kislányát

Készülj fel rá, hogy egész nap ezektől a fotóktól fogsz olvadozni!