2015.08.13.@ 13.08

Expressz beach body: Próbáld ki a Cosmo 7 perces edzéstervét!

Még nem érted el a vágyott bikinialakod? A Cosmo extra intenzív edzéstervével háromszor annyi kalóriát égethetsz el, mint a hagyományos tornákkal, így akár két hét alatt is formába hoztatod magadat!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Expressz beach body: Próbáld ki a Cosmo 7 perces edzéstervét!

A Cosmo expressz edzéstervével naponta csak pár percre lesz szükséged ahhoz, hogy alig két hét alatt hihetetlenül gömbölyű popsid és lapos hasfalad legyen! Ráadásul nemrég még egy tanulmány is bebizonyította, ami bebizonyította, hogy napi 7 perc intenzív mozgás tényleg elég a tökéletes alakhoz. De vigyázz egy nap sem maradhat ki!

1. Ugróterpesz

Bemelegítésként kezdj egy 30 másodperces ugróterpesz-menettel, ami kellően átmozgatja mindenedet, így nem kell félned attól, hogy véletlenül lesérülsz a komolyabb gyakorlatok közben.

7-perces-torna-cosmopolitan

2. Wall sit

Fitnesz berkeken belül a wall sitet a lábgyakorlatok királynőjének is nevezik, mert extra durván megdolgozza a combizmaidat. Támaszkodj háttal a falnak, mintha egy láthatatlan széken csücsülnél, a térdek és a lábfejeid pedig legyenek párhuzamosak. Közben figyelj oda, hogy a vádlid és a combod derékszöget zárjanak be.

7-perces-torna-cosmopolitan

3. Fekvőtámasz plank módra

Ne hidd, hogy ilyen könnyen megúszod, az egyszerű fekvőtámasz helyett ugyanis harminc másodpercig kell megtartanod a nyújtott karos pózt, újabb 30 másodpercig pedig a szőnyeggel párhuzamos gyakorlatot. Nem ér csalni!

7-perces-torna-cosmopolitan

4. Felülés

Minél szabályosabban csinálod a felülést, a gyakorlat annál jobban megdolgoztatja a hasizmokat. Feküdj le a szőnyegre, húzd fel a lábaidat, tedd tarkóra a kezeidet, emeld meg a felsőtestedet, miközben alaposan megfeszülnek az izmok.

7-perces-torna-cosmopolitan

5. Step lépés

A gyakorlatot végezheted a step padon, vagy akár a lépcsőn is, arra viszont figyelj, hogy a térded legalább 90 fokos szöget zárjon. Tedd a jobb lábad a padra, majd lépj fel rá úgy, hogy a bal lábad közben felhúzod. Ismételd meg a gyakorlatot legalább hússzor, majd válts lábat!

7-perces-torna-cosmopolitan

6. Guggolás

Állj közepes nagyságú terpeszben, a lábaid álljanak párhuzamosan és hajlítsd be a térdeidet, mintha egy széken ülnél. Figyelj oda, hogy a térded ne menjen a bokád elé, így ugyanis meg is sérülhetsz. Ha viszont kinyújtod a karjaidat magad előtt, tutira bebiztosítod az egyensúly. Tartsd meg a guggoló pózt néhány pillanatig, majd állj vissza a kiinduló helyzetbe, és ismételd 30 másodpercig.

7-perces-torna-cosmopolitan

7. Hátsó fekvőtámasz

Ha szexi bicepszekre vágysz, nincs is szuperebb gyakorlat a hátsó fekvőtámasznál. Egyetlen titka van, hogy ne a lábad vagy a popsid, hanem a karod dolgozzon. Befelé fordított tenyerekkel és párhuzamos lábakkal tartsd meg magad úgy, hogy a popsid néhány centire legyen a szőnyegtől, majd nyújtsd ki teljesen a karodat, és maradj így egy ideig, majd mehet az egész elölről.

7-perces-torna-cosmopolitan

8. Planking

Mostanra igazi plank-hercegnő vagy, igaz? Akkor ez az egyszerű gyakorlat tutira nem jelent majd problémát! Tedd a tenyeredet és az alkarodat a szőnyegre, miközben a tested teljesen egyenes pózban feszül a talajjal párhuzamosan. Koncentrálj a pocidra és még csak véletlenül se emeld meg a popsidat! Tartsd meg a pózt 30 másodpercig, és jöhet is egy rövid szusszanás!

7-perces-torna-cosmopolitan

9. Helyben futás

A laza helyben futást egyszerűen imádni fogod a kimerítő gyakorlathoz képest, egyedül arra fókuszálj, hogy minél magasabbra húzd fel a térdeidet.

7-perces-torna-cosmopolitan

10. Kitörés

Lép előre a jobb lábaddal, majd helyezd rá a teljes testsúlyodat. Minél nagyobbat lépsz, annál inkább sikerül elkerülnöd, hogy a térded a bokád elé kerüljön. A néhány pillanatnyi kitartás után ismételd a gyakorlatot, majd következhet a bal láb.

7-perces-torna-cosmopolitan

11. Fekvőtámasz széria

Vedd fel a kiinduló planking pózt, a megszokott módon adj magadnak egy kis időt ebben a helyzetben, majd fordulj ki teljesen oldalra, feszítsd ki a súlyt tartó és a levegőbe néző karodat, a fejedet pedig emeld az ég felé néző kéz felé. Ne lendületből, hanem izomból dolgozz, így biztosan nem sérülsz le.

7-perces-torna-cosmopolitan

12. Oldalsó plank

Fordulj az oldaladra, majd hajlítsd be a karodat úgy, hogy az alkarod a szőnyegen maradjon, miközben a felkaroddal megtartod a testedet ebben a pózban. Lehetőleg ne lógjon se a csípőd, se a fejed, se a popsid, a törzsed pedig legyen teljesen egyenes.

7-perces-torna-cosmopolitan

Ha biztosra szeretnél menni, az egészet ismételd meg háromszor!

7-perces-torna-cosmopolitan

Címkék: 7 perces torna beach body bikinialak edzés életmód fogyókúra intenzív edzésterv sport test torna

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A 4 legnagyobb baki, amit elkövethetsz a sztárfodrász szerint

A 4 legnagyobb baki, amit elkövethetsz a sztárfodrász szerint

Beyoncé fodrásza szuper új frizura trükköket osztott meg, hogy elkerülhesd a legparább hajbakikat.

Ez az 5 legjobb film vasárnap a tévében

Nézd meg, miért érdemes bekapcsolni ma este a tévédet!

10 fotó, amiről nem hiszed el, hogy megtörtént

Elsőre azt hiszed, hogy csak egy rossz vicc, pedig valaki ezt tényleg komolyan gondolta...

7 sztár, akiről nem tudtad, hogy örökbe fogadták

Nézd meg, kik szerepelnek a listán!

Ezt nézd szombat este a tévében

Csekkold le, mik vannak a listán!

Reese Witherspoon új frizurát villantott

A gyönyörű színésznő úgy döntött, nyárra egy rövidebb fazonra vált

3 csillagjegy, akire rátalál júniusban a szerelem

Csekkold le gyorsan, köztük vagy-e!

Tovább bonyolódik a sztori Vilmos hűtlenségéről

Kivételesen nem Meghan hercegnéről szólnak a hírek...

Így néz ki Brad Pitt és Jennifer Aniston egykori közös háza

Az egykori álompár exkecója még mindig döbbenetesen menő, amit most bárki meg is vásárolhat.

Joe Jonas összekeverte Sophie Turnert a dublőrével

Ezek szerint a sorozat készítői hátba veregethetik magukat, mert jól sikerült a casting.

Ezért tűnik el a srác, akiről azt hitted, odáig van érted

Megfejtettük a ghostolást! Szívesen.