2015.10.17.@ 17.10

Ezeket edd lefekvés előtt

Sokat forgolódsz éjszaka, és nem tudod kipihenni magad? Akkor egyél egy kicsit ezekből a fincsi és fitt kajákból, és máris úgy fogsz aludni, mint Csipkerózsika!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ezeket edd lefekvés előtt

Azt már biztosan tudod, hogy mi az, amit ehetsz este 6 után, és mik azok, amiket messziről kerülj el, ha nem szeretnél felszedni pár kilót. Van azonban néhány olyan tuti recept is, ami nemcsak, hogy nem hizlal, de még abban is segít, hogy jól aludj. Néhányat már mutattunk, azonban most jöjjön pár újabb nasi, ami álomba szenderít!

Natúr joghurt és keksz

A joghurt a benne található fehérje és szénhidrát miatt segíti a triptofán nevű aminosav felszívódását, ami serkenti az alváshormonok termelődését. De arra figyelj, hogy a keksz mindenképpen cukormentes legyen, különben sokáig fogsz forgolódni.

Banán

Ez a gyümi nemcsak finom, hanem abban is segít, hogy jól aludj. Magas magnézium és káliumtartalmának köszönhetően ugyanis megnyugtat, szénhidráttartalmával együtt pedig segít elűzni a stresszt és a rossz álmokat is. Ha akarsz, készíthetsz belőle akár egy smoothie-t is!

Édesburgonya

Ez a rossz alvók kedvenc esti nasija! Szénhidrát- és káliumtartalma mellett ugyanis rengeteg vitamin és antioxidáns is van benne. Csak vágd fel a burgonyát, és süsd meg egy kicsit, de vigyázz a fűszerekkel! Inkább csak egy kis sót vagy borsot tegyél rá, különben lehet, hogy mégsem szenderülsz majd olyan könnyen álomba.

Túró pirítóssal

Ez a tuti szénhidrát és fehérje duó az egyik legjobb tipp a gyors elalváshoz. A túró nagyon jó proteinforrás, ami szerepet játszik az elalvást segítő hormon termelésében, teljes kiőrlésű pirítóssal pedig az esti nasizási vágyat is elűzi.

Csirkemellsonka és sajt

A sajt is igazi fehérjebomba, sonkába csavarva pedig nemcsak nagyon fincsi, hanem fogyókúrás esti kaja is. Néhány szelet ugyanis alig tartalmaz 100 kalóriát, de a szundításban annál jobban segít.

Egy marék dió

A dió nagyon gazdag a melatonin nevű hormonban, ami segít a pihenésben, és egyensúlyba hozza az alvási ciklusodat. Ez azt jelenti, hogy mélyebben alszol majd tőle, elkerülnek a rémálmok, és mivel jobban kipihened magad, reggel nem fáradtan fogsz kimászni az ágyból.

Címkék: álmatlanság alvás egészséges életmód egészséges táplálkozás életmód mozgás sport sportolás táplálkozás

Még több Body

Kiderült, hogy hat a kávé a sportteljesítményedre

Kiderült, hogy hat a kávé a sportteljesítményedre

És az is, hogy pontosan mikor érdemes innod egy fincsi lattét.

Ez az első állam, ahol ingyenessé tették a menstruációs kellékeket

Mi csak remélni tudjuk, hogy minél több ország követi majd a példáját!

Hihetetlen, mit találtak a rajongók Vanessa Hudgens új pasijáról

Amit egyszer kiírsz a netre, az örökre ott is marad!

Katalin hercegné óriási rekordot döntött

Nem egyedül tette, de nagy része volt benne.

Ilyen hatással van a kapcsolatra a hatalmas korkülönbség

Kiderült végre, hogy mennyire para, ha sokkal idősebb nálad a szerelmed.

7 cucc a ‘90-es évekből, ami újra trendi, és imádjuk

Talán egy-két darabot vagy kiegészítőt te is őrizgetsz még otthon.

Ezekkel a módszerekkel tényleg elkerülheted a másnaposságot

Mutatjuk, az alap trükkökön kívül mit vethetsz még be, hogy biztosra menj!

Zendaya vadiúj frizurája lesz 2021 egyik legnagyobb hajtrendje

A színésznő soha nem tud mellélőni!

Lopással vádolják Jennifer Lopezt

Csendben jegyeznénk meg, hogy picit elsiették a vádakat…